ik hoop op 22 augustus, dat zou mij beter uit komen.... Beste feest van het jaar!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Decibel 2009 is 15 augustus, dat was bekend... maar Mysteryland 2009 staat op de 29e, terwijl het vorig jaar de week na Decibel was(en de week voor Q-Base)
zal Q-Base dan op 22 augustus zijn, tussen beide feesten in? of gewoon weer een week na Mysteryland, dus op zaterdag 5 september?
ik had hem net gevonden bij onze livesetboer, inderdaad Decibelquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef CrustyClown het volgende:
Jack of Sound is zeker goed bezig !Ik gun het die jongen ook zeker, ben erg benieuwd naarde release die hij zal gaan uitbrengen.
Trouwens hij heeft idd op Defqon of Decibel gestaan, een van de twee heb ik namelijk het setje van
\Decibel it is. Link staat nog steeds op zijn eigen pagina
Met die Pau DJ sounds zit het wel goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef ElDani het volgende:
003 schijnt zover ik weet van Pau DJ te komen, een Spanjaard. Zeker weet ik het echter niet. Dikke Bleek zou dan de ander worden zal in ieder geval de andere worden.. Benieuwd naar die Pau DJ sounds!
Hij flikt het weer om een bekend nummer goed te verbouwen, al loop ik er nog niet helemaal warm voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef luckass het volgende:
Wat is TBY - Ti Sento toch lekker zeg!
@2:40, dat die melo even vertraagt
Vet! Beste MC die er isquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef ElDani het volgende:
Interviewtje met MC Da Syndrome is af en gepubliceerd
http://www.hardtraxx.nl/i(...)-mc-da-syndrome.html
Leuk dingetje, geen grote onthullingen/spraakmakende uitspraken .. maar heb toch wel even commentaar op z'n 'ADD'quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef ElDani het volgende:
Interviewtje met MC Da Syndrome is af en gepubliceerd
http://www.hardtraxx.nl/i(...)-mc-da-syndrome.html
quote:Ik weet dat mijn vriendin het niet leuk vind, maar ik kan gewoon niet stil zitten in de weekenden en moet dus optreden. Ik heb dan ook echt ADD, een vorm van ADHD.
Oftewel, juist niet dat hyperactieve van ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder), maar het hebben van een korte spanningsboogquote:Ik gebruik zelf geen drugs. Het publiek vraagt zich soms wel eens af hoe het komt dat ik het zo lang uit kan houden. Dit komt door mijn ADD, ik gebruik dit op een positieve manier.
idemquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Dalton_ het volgende:
Carnaval was weer heerlijk, dus na een dag of 5 afwezigheid weer tvp
DBSTF @ Udenhout
B-Front @ Gessel open air
Willie Wallie dweiltour ft. MC Seth @ het plein
Bier
kortom genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |