digitale spiegelreflexquote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
DSLR? Waar de r staat voor resolutie?
Je hebt er verstand vanquote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
DSLR? Waar de r staat voor resolutie?
In de OP graag, en dan de TT veranderen in Vijfluik.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
Peet, moet je vijfluik in de OP of moet dat in een topique van jouw hand?
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de OP graag, en dan de TT veranderen in Vijfluik.
souvlaki'squote:Op zondag 22 februari 2009 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve Fan, het is bijna klaar. Eet smakelijk.
[ afbeelding ]
Goedemiddag,quote:Op zondag 22 februari 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! Mijn buurman is mijn buurman niet meer.![]()
En hij is nog wel de aanstichter van mijn nick.Het zal saai zijn zonder hem.
Die oproerkraaister natuurlijk. Die weer thuis is.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die oproerkraaister natuurlijk. Die weer thuis is.
Effe u9itwaaien nog.
FiPo nog welquote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fan terug?
Heeft Dementor al een tvp gepost?
Lekker, hoe laat eten we?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
FiPo nog wel![]()
Afwas klaar, rijst staat droog te koken.
Nu even relaxen.
Kip Madras, ik weet niet of je dat wel lekker vindt?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker, hoe laat eten we?
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kip Madras, ik weet niet of je dat wel lekker vindt? [ afbeelding ]
Marrije , jij bent dus al klaar, ziet er smakelijk uit.quote:
davids?, die kwam ook altijd terugquote:Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is net Heintje![]()
Hier staat vanavond zalmfilet met gebakken aardappeltjes en sla op het menu
Ja diequote:
Hmm.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Hier staat vanavond zalmfilet met gebakken aardappeltjes en sla op het menu
Bronquote:Geen spinazie of sla bij vis
Het Voedingscentrum adviseert liever geen sla of spinazie te eten bij vis. Dit zijn nitraatrijke groenten. In combinatie met vis kan nitraat ongezonde stoffen opleveren. Uit voorzorg adviseert het Voedingscentrum vis, schaal- of schelpdieren bij voorkeur te eten met nitraatarme groente, zoals bloemkool, broccoli of prei.
ze moeder; 32e druk! respect blomtsquote:
Dat plaatjequote:Op zondag 22 februari 2009 17:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee blomst en daisy, vertel is wat over jezelf als je wilt (ik wil
). of komen julllie echt alleen maar om rellen te aanschouwen?
![]()
[ afbeelding ]
hoi marrije, in tegenstelling tot iemand anders hiero: gatverdakke, dat ziet er niet uit. lijkt wel aardappelkots op een bed van maden.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kip Madras, ik weet niet of je dat wel lekker vindt? [ afbeelding ]
Whehehehequote:Op zondag 22 februari 2009 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi marrije, in tegenstelling tot iemand anders hiero: gatverdakke, dat ziet er niet uit. lijkt wel aardappelkots op een bed van maden.
je zal het ongetwijfeld lekker maken, maar da's wat anders dan een 'fotoverslag'
hoi peter6m, alles wel?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan beter gewoon een potje roomspinazie nemen.
Daar zit room in, dus vast minder nitraat.
hoi vodquote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben hier inderdaad voor de juiste voedingadviezen van Marrije, andes wordt het een zooitje in de pannen.
En verder ben ik gewoon op Fok! blijven hangen en achter de meute aan gehobbeld na DGK![]()
Af en toe een rel is best lekker natuurlijk, maar niet echt noodzakelijk![]()
Jij houdt toch ook wel van een goede rel, Wim-Johan?
op de bank met een birra?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij eten lasagne. Tenminste, als ik dat nu in elkaar ga knutselen.Waar is de emancipatie wanneer je het nodig hebt.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op de bank met een birra?
hoi buufv
Ik ben wel geemancipeerdquote:Op zondag 22 februari 2009 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Maar ik ben stiekem helemaal niet geemancipeerd.
Gewoon lekker koken, wordt het tenminste een beetje te hachelen.
Haha goeiemiddag meneer Lurkstraquote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high thair, ouwe kinderbijtert
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben wel geemancipeerd![]()
De mijnese staat in de keuken te kokkerellen.
Dan is het tenminste een beetje te hachelen
Ja dan hebben we een groot probleem.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zal wat worden als (eindelijk) de scheiding er door is en jij de kinderen toegewezen krijgt
ik zag het voor mequote:Op zondag 22 februari 2009 17:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha goeiemiddag meneer Lurkstra
Oh ja. jij doet dat beter. Ik heb mijnese verziekt.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben wel geemancipeerd![]()
De mijnese staat in de keuken te kokkerellen.
Dan is het tenminste een beetje te hachelen
die goedzak / lobbes, hij zou het nog doen ook denk?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dan hebben we een groot probleem.
Of niet, dan schuiven we elke avond gewoon bij hem aan
Haha ja dat je dan nou net dįt moest lezenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zag het voor me(dat bijten om die voetbalplaatjes).
valt wel mee, dat lurken. ik doe het heel efficient en heb er een neus voor om op de juiste momenten te spatiebalken..![]()
nog nieuws aan het oostfront met betrekking tot arbeid?
Ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja. jij doet dat beter. Ik heb mijnese verziekt.
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die goedzak / lobbes, hij zou het nog doen ook denk?
Heeeeeeeee, ik heb iets gevonden wat nķet één op één toepasbaar is.quote:
goed idee!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Of... alleen de kids mogen mee-eten. Denk dat het zoiets gaat worden dan.
Kunnen wij lekker uit eten
Haha, t was even zoeken he!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeeeeeeee, ik heb iets gevonden wat nķet één op één toepasbaar is.
Jij ook!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed idee!
over eten gesproken, m'n broertje komt zo met dah mokkel van 'm. eventjes nog een beetje opruimen, want stel je voor dat..![]()
fijne avond en eet ze (iederts)
Opruim ze, gezellige avond.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
over eten gesproken, m'n broertje komt zo met dah mokkel van 'm. eventjes nog een beetje opruimen, want stel je voor dat..![]()
fijne avond en eet ze (iederts)
Dus groot kans dat ik vannacht in mijn slaap wordt overvallen door de nitraten?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat werkt langzaam
Maar ik heb ook vaak sla en zalm, en ik leef ook nog
Kijk, die edit, dat vind lucht weer op.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat werkt langzaam
Maar ik heb ook vaak sla en zalm, en ik leef ook nog
Als ik dood ga, wil ik in één keer dood en niet langzaam, morgen maar weer zalm dan, met spinazie voor de afwisselingquote:Op zondag 22 februari 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan heb je het toch niet goed gelezen, die tumoren groeien gestaag
http://www.startgames.nl/specials/1712/pa-doink.html is ook wel leuk, ik ben bij 14, maar die lukt me maar niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dood ga, wil ik in één keer dood en niet langzaam, morgen maar weer zalm dan, met spinazie voor de afwisseling![]()
Ik heb een nieuw oud spelletje, het is zo stom maar ik kan niet stoppen![]()
http://www.spel.nl/game/bubble-shooter.html
Ik heb me weer een waar troostmeisje getoond.quote:
Ik heb dat maar even achterwege gelaten.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef hondjes het volgende:
Kans om je oude appartement terug te krijgen of...wil je hem niet meer.
Kon het niet nalaten even te googlen op dit "begrip"quote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me weer een waar troostmeisje getoond.
Ja, die vriendin is een Japanse militair die niet weet dat de Tweede Wereldoorlog al eventjes voorbij is.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kon het niet nalaten even te googlen op dit "begrip"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Troostmeisje
Meen je dat![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die vriendin is een Japanse militair die niet weet dat de Tweede Wereldoorlog al eventjes voorbij is.
Nee dan Banana split met Fransje die heel hard om zichzelf moet lachen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schaam me voor mijn naamgenote bij wipeout.
Ik moet ook lachen om Fransjequote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dan Banana split met Fransje die heel hard om zichzelf moet lachen.
Ja briljant die ballen! Die strijdkreten ook aan het begin.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik schaam me voor Wipeout in het algemeen, maar ik moet zo lachenDie rooie ballen
En dat slappe commentaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja briljant die ballen! Die strijdkreten ook aan het begin.
Die van vorige week. "voor z;n vrienden peeee"quote:Op zondag 22 februari 2009 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat slappe commentaar.Echt ik moet heel hard lachen. En dan nu de sweeper,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |