nee, daar heb ik geen patroon van helaas, maar ik denk dat je dat niet eens nodig hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Yep die! Ik had er 2 van de prenatal en uitgeleent aan mijn nichtje maar niet meer terug gekregen. Had ze graag aan mijn dochter gegeven voor haar poppen of aan mijn andere nichtje voor haar zoontje.
Heb je het patroon misschien?

. Voor het aardbeienjurkje heb ik al een simpel idee/voorbeeld liggen. Wellicht mijn volgende projectje?
 . Voor het aardbeienjurkje heb ik al een simpel idee/voorbeeld liggen. Wellicht mijn volgende projectje? ?
  ? 

quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:28 schreef YPPY het volgende:
Ritsen (niet in kleren, maar in tassen dan), zet ik altijd eerst met de hand los in en dan test ik 5 keer of het wel werkt en dan verplaats ik de helft en test ik weer 5 keer. Dan de andere helft ook verplaatsen, weer testen en dan is het goed.
 . Kan ik hem niet gewoon dicht erin naaien dan, zodat hij altijd goed zit
 . Kan ik hem niet gewoon dicht erin naaien dan, zodat hij altijd goed zit   .
 .

Dat doe ik dus al. Met een veiligheidsspeld op het einde, zodat hij niet los kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:31 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
. Kan ik hem niet gewoon dicht erin naaien dan, zodat hij altijd goed zit
.

Iedereen moest 'm zien
 Iedereen moest 'm zien  

Ik was te laat gisteren met scherm dichtklikken "mama kun jij die in Amsterdam voor mij kopen"quote:

quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef E.T. het volgende:
Ze stond vanmorgen helemaal te stralen in de klas in d'r nieuwe rokIedereen moest 'm zien

quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik was te laat gisteren met scherm dichtklikken "mama kun jij die in Amsterdam voor mij kopen"

.
. 

en er komt onderaan nog een biais in dezelfde kleur als de piping in het midden
 en er komt onderaan nog een biais in dezelfde kleur als de piping in het midden 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |