Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef Noli. het volgende:
(was het trouwens nog gelukt met dat garen?)
Ik heb een gedeelte met de machine gedaan, maar de staart, neus en de oren met de hand. Het patroon komt hier vandaan. Ik heb de neus aangepast, want toen ie af was had ie zo'n puntsnuit, ik vond het niet op een varken lijken. Dus heb ik die hele snuit eraf geknipt en heb een nieuwe snuit (korter als het ware) gemaakt. Toen was ie lief en een echt varkentje zoals ik het wou!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk spuug
heb je dat met de hand of op de machine gemaakt?
en waar heb je het patroon vandaan?
Dank je wel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Spuuglokje, wat een schetig varkentje heb je daar gebakken.
En ik zag je drietal laatst in het fototopic, wat zijn ze leuk. En zo lekker buiten weer, de foto's
.
Ze is nu 15 maanden, dus in de zomer is ze 1,5. Zou in principe moeten kunnen die toddler, maar die doet t niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:57 schreef huuphuup het volgende:
Dankjewel allemaalik ben eigenlijk best blij met het resultaat
en hij is nog niet eens helemaal af.
@Sonnetje op die site waar ik het patroon vandaan had stonden ook patronen voor hetzelfde jurkje maar dan voor 'toddler' ik weet niet hoe oud je nichtje is maar ik dacht dat 'toddler' tot een jaar of 2/3 was ofzo?
die sitequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een gedeelte met de machine gedaan, maar de staart, neus en de oren met de hand. Het patroon komt hier vandaan. Ik heb de neus aangepast, want toen ie af was had ie zo'n puntsnuit, ik vond het niet op een varken lijken. Dus heb ik die hele snuit eraf geknipt en heb een nieuwe snuit (korter als het ware) gemaakt. Toen was ie lief en een echt varkentje zoals ik het wou!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja!Ik heb mooie katoen gekocht, dat iets dunner is dan dat andere garen, dus ik moet het patroon een beetje aanpassen. Ik moest alleen even wat andere projectjes tussendoor doen, omdat ik een beetje aardbeimoe was.
Maar ik hoop dat ik het af krijg vóór de meeting, dan kan ik het daar mee naartoe nemen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef huuphuup het volgende:
jawel hoor, grote stoffenwinkels hebben vaak een heel assortiment dode muppets per strekkende meter hangen.
Ha, dank! We hebben hier een stoffenwinkel, maar in mijn herinnering hebben ze daar alleen maar nare oranje met rode stofjes, en hij was al dicht vandaag toen ik wilde kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef E.T. het volgende:
Wat schattig memmel!![]()
Kim, je kunt ook zoeken op Borg, Pluche, Mouseskin, Lambskin, Muizenfleece of Bont. Veel kleuren en veel soorten qua harigheid. Bij bijna alle online stoffenzaken kun je een proeflapje aanvragen, zodat je kunt zien wat het is.
pluishaartjes is makkelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 09:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
ohh wat is hij leuk geworden p_iglet! Nu mag jij mij gaan leren hoe je zulke pluishaartjes krijgt
Wat ontzettend leuk!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:30 schreef Lishe het volgende:
Ik hou van dit topic! Ben jaloers op al die naaikunsten!![]()
![]()
Men neme zo'n diep lijstje van Ikea, een kringloopvondst en een achtergrondje....
Tadaa!
[ afbeelding ]
Die zijn nog steeds lappen stofquote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat met de kleren p_iglet? Vind het een erg leuke pop.
Ik kan nu geen aardbeien meer zien.quote:Op maandag 6 april 2009 23:01 schreef mrien het volgende:
Haha, toch weer verder met de aardbeitjes
Leuk hoor!
quote:Op maandag 13 april 2009 23:33 schreef Noli. het volgende:
Nog even de foto van de combi..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
neem aan dat je de vogeltjes en vogelhuisjes bedoeld, ik heb een borduurmachine en span dus tig keer het lappie stof in voer het patroon in en de machine borduurt. En dat maal tig keer en dan hopen dat alles een beetje netjes recht uitborduurdquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, monnikenwerk! En hoe doe je al die stiksels?
Ik ga ze spammen, ik heb de kinderen gemaakt, Knor de broek en de rok.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef knorretje het volgende:
zow ik heb ook weer het een en ander af, een tuinbroek, een patchwork rok
Missie geslaagd ! Super dat jullie allemaal er blij mee zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef Lois het volgende:
...... Eva is helemaal gek van haar broek......
ik heb alleen gelukkige kinderen op de foto .....
ja zoiets wou ik er ook over kwijt, fantastisch leuk werk Knor!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Knorretje wat ongelooflijk geweldig!!! Ik heb je site gebookmarked hoor, dan kan ik me af en toe vergapen aan die mooie creaties die je maakt! Prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |