De mijne ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Eventim is mijn kaartje verstuurd
Ja echt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
lelijk ding dat het is
quote:
ja echtquote:Geachte Lienelien,
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij eventim.nl.
Wij hebben vandaag uw bestelling met ordernummer 500326586 per brief aan u verstuurd.
De zending wordt binnenkort per post bij u thuis afgeleverd.
Oh ik dacht dat je je kaartje al had en dat je die lelijk vondquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je kaartje al had en dat je die lelijk vond
quote:verstuurd
Dit dus:quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik ga niet zoeken. Maar ik geloof het wel
Jammer voor mensen die die dingen aan de muur hangen.
Plus nog eens iets van 15 euro voor een los campingticket toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Daar kunnen ze trouwens ook wat van, met die servicekosten:
Servicekosten 2 x ¤ 4,00
Administratie en afleverkosten 1 x ¤ 3,20
Servicekosten (camping) 2 x ¤ 2,00
En een muntje 2.50
Ja, juist tegenwoordig. Vroeger (quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plus nog eens iets van 15 euro voor een los campingticket toch?
Of is dat niet meer tegenwoordig?
Dat is dan wel heel erg vroeger (5+ jaar).quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, juist tegenwoordig. Vroeger () zat dat er al gewoon bij.
Daarom vind ik de servicekosten voor het campingkaartje zo'n rip-off
Nu is het wel zo dat je gratis met de trein/bus kan in Belgie met je ticket.
Was inderdaad voor 2 kaartjes en 60 drankbonnen 520 euro inclusief servicekosten kwijt. Ook niet de goedkoopste.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Daar kunnen ze trouwens ook wat van, met die servicekosten:
Servicekosten 2 x ¤ 4,00
Administratie en afleverkosten 1 x ¤ 3,20
Servicekosten (camping) 2 x ¤ 2,00
En een muntje 2.50
Je was vroeger fan van Enter Shikari?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:11 schreef stroke het volgende:
sonata arctica en enter shikari, god dat ik dit mee mag maken... vroeger fan van geweest dus maar even kijken als er niks anders boeiends is ^___^
Vorige week.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:31 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Je was vroeger fan van Enter Shikari?.
Correctemundo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel erg vroeger (5+ jaar).
Ah.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige week. [ afbeelding ]
Je hebt nog tijd zat voor kaarten maar ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was dat de eerste 10k kaarten in een week waren uitverkochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef Reddiablo het volgende:
Lowlands verkoopt in principe altijd wel uit - maar je kunt altijd nog wel kaarten krijgen en als je niet te dichtbij bent qua datum ook nog best voor een normale prijs.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo!
[ afbeelding ]
damn, ik ben net een paar dagen terug uit Milton Keynes. Had ik gewoon de Fonz kunnen zienquote:
En daarom, Pukkelpop... onbeperkt bier/drinken/eten mee op de camping.. 1 straat oversteken en je bent op het festivalterrein.. mensen met kraampjes langs de weg voor goedkoop eten... Zeer zeker beter dan dit uitgemelkte Lowlands gedoe.. 150 euro voor een kaartje en 2,50 per muntje? Denken ze dat het fucking geld op mn rug groeit?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:04 schreef peterfan het volgende:
Ik snap die mensen niet die voor drie dagen bier meezeulen. Je gaat toch geen lauw bier zitten drinken?Gekoeld Blik!!
Ik neem altijd een paar treedjes bier mee, lauw bier hoort bij LLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef maniack28 het volgende:
En daarom, Pukkelpop... onbeperkt bier/drinken/eten mee op de camping.. 1 straat oversteken en je bent op het festivalterrein.. mensen met kraampjes langs de weg voor goedkoop eten... Zeer zeker beter dan dit uitgemelkte Lowlands gedoe.. 150 euro voor een kaartje en 2,50 per muntje? Denken ze dat het fucking geld op mn rug groeit?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik neem altijd een paar treedjes bier mee, lauw bier hoort bij LL
quote:2009.04.10 Birmingham (UK)
2009.08.21 Lierop-Nirwana (The Netherlands) Tuinfeesten
2009.08.29 Varseveld (The Netherlands) Huntenpop
Je mag maar 12 blikjes + 1 fles meenemen... als je meer meeneemt en het wordt gepakt ben je het kwijt... Idiote regel... er is ook geen supermarkt dichtbij om wat te halen tussendoor en met 12 blikjes ga je het echt niet redden...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik neem altijd een paar treedjes bier mee, lauw bier hoort bij LL
Altijd Hertog Jan, even op de aanbiedingen letten want die komen er van de zomer wel aan. Wees geen dief van je eigen portemonnee, neem je eigen bier mee![]()
Al mijn kaartjes zijn binnen, ben benieuwd wanneer de verkoop op rood gaat.
Wie wordt er nou "gepakt"?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mag maar 12 blikjes + 1 fles meenemen... als je meer meeneemt en het wordt gepakt ben je het kwijt... Idiote regel... er is ook geen supermarkt dichtbij om wat te halen tussendoor en met 12 blikjes ga je het echt niet redden...
Hoeveel neem jij dan mee?
Geen supermarkt, wel een 'winkel' met alleen maar koude 8-packs Grolschquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mag maar 12 blikjes + 1 fles meenemen... als je meer meeneemt en het wordt gepakt ben je het kwijt... Idiote regel... er is ook geen supermarkt dichtbij om wat te halen tussendoor en met 12 blikjes ga je het echt niet redden...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit jaar word mijn 12-de editie en bij mij is nog nooit wat in beslag genomen. Mijn rekord is twee treedjes bier en 4 liter bacardi, gewoon even overschenken in een cola fles. Hele zooi in een kliko pleuren, klaar is Keesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:43 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet meer of het 2003 of 2004 was, maar toen hadden ze Engelstalige security bij de ingangscontrole. Die lui trokken werkelijk alles overhoop en ik heb 8 uur voor de ingang gestaan. Daar werden zelfs LL-ers chagrijnig van. Gelukkig hebben ze ingezien dat dit een volkomen zinloze actie was en de laatste jaren is de controle tot een absoluut minimum afgezakt. Ik denk dat dit het gevolg is van het goede gedrag van de LL-ers, Waarom moeilijk gaan doen bij een happy crowd?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:58 schreef Reddiablo het volgende:
Hahahha, als jij met een groepje van 20 komt met 3 steekwagens met daar 40 tassen op, denk je dan echt dat ze alles stuk voor stuk gaan controleren!??????
quote:
Ik dacht dat het weer zo'n envelope was van zo'n Duitse loterijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:59 schreef lienelien het volgende:
Ik dacht net 'huh, waarom krijg ik een brief van de Deutsche Post? Luchtpost nog wel..' Is het gewoon het kaartje
Klikos/bolderkarren op de trapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dit jaar word mijn 12-de editie en bij mij is nog nooit wat in beslag genomen. Mijn rekord is twee treedjes bier en 4 liter bacardi, gewoon even overschenken in een cola fles. Hele zooi in een kliko pleuren, klaar is Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |