/agree! Eerste dag meteen early bird-tickets gekocht, nog geen seconde spijt van gehad. Als je al je hoop op Pinkpop gezet zou hebben, kwam de best bedrogen uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dit jaar de kaarten van Lowlands in de vroege vogel had gekocht. Ik had al wat namen gehoord en dat zinde me toen al niet. Met een R&B'ende Chris Cornell en een sexueelgefrusteerde Katy Perry word ik niet blij. Jammer van The Killers, Franz Ferdinand en Volbeat (al gok ik dat die wat meer festivals aandoen in NL).
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil the Whitest Boy Alive(late tvp)
Die was er vorig jaar, in die Converse ding. Helaas was dat lang niet zo leuk als 'vroegah', je had maar één kanaal. Al was het wel leuk om er midden in te staan en je geluid uit te zetten. "I wanna fuck you in the ass" enzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef 2dope het volgende:
Komt de silent disco ooit nog terug? Dat was het fucking hoogtepunt in 2006.
1 kanaal? Wat is dat voor bullshit, daarmee wordt het hele idee ervan teniet gedaan. Het grappige was juist dat de 1 op een totaal andere beat/melodie bewoog dan een ander...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die was er vorig jaar, in die Converse ding. Helaas was dat lang niet zo leuk als 'vroegah', je had maar één kanaal. Al was het wel leuk om er midden in te staan en je geluid uit te zetten. "I wanna fuck you in the ass" enzo
Daarvoor moet je naar die tent met boerenkool enzo gaan. Al is het niet zo Hollands, want ik vond het zelfs gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef Hpzone het volgende:
Ik wil een hollandse avond. lijkt me leuk
Lijkt me wel een bijzonder strak plan om te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:12 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar die tent met boerenkool enzo gaan. Al is het niet zo Hollands, want ik vond het zelfs gezellig.
Ben jij niet die ene dj?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef chansadres het volgende:
Ach, als er niks tegenover staat is het best lachen.
Boeiend welke namen er staan. Ik maak mijn feestje wel.
Masturberen in je tent telt niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef chansadres het volgende:
Ach, als er niks tegenover staat is het best lachen.
Boeiend welke namen er staan. Ik maak mijn feestje wel.
Gelukkig niet, al die mensen in mijn tent die het willen aanschouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Masturberen in je tent telt niet.
Que?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef Hpzone het volgende:
De eisen waar het eigenlijk aan moet voldoen is:
- Rugzak kan erop gebonden worden.
Wat een geniale naam. Als je achternaam Duijts is, en je ouders noemen je Frans, dan hebben ze echt humor.quote:Frans Duijts
fixed typoquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je wil een rugzak waar je een rugzak op kan binden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |