abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2010 @ 17:16:42 #151
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_86387854
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Braddie het volgende:
JAAAHAAAA!!!.
IK KAN DE SOLO VAN IN THE CAGE(HET SNELE DEEL).
*O*
Was jij niet gestopt met Fokken? :-P
pi_86468853
:P hoi :P Wie weet wat leuke gratis vst voor cubase :P
pi_87134727
Ik heb gister de Roland Pro A800 aangeschaft. Leuk ding en er zat Sonar/Cakewalk 9 bij.

Er is alleen 1 probleempje; er is ongeveer een halve seconde lag(vertraging). Irritant dus, dat als je een toets indrukt je nog even moet wachten voordat je het pas hoort. Iemand een idee? Ik heb in Cakewalk de buffer van de geluidskaart aangepast, maar dat lijkt niet echt te helpen.
pi_87154594
Moet je effe de ASIO4ALL drivers downloaden
Do what you love, love what you do!
pi_87154874
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:47 schreef kree het volgende:
Moet je effe de ASIO4ALL drivers downloaden
Oke, thanks! :) Morgen even proberen!
pi_87302272
Even een vraagje :P mijn neefje gaat beginnen met pianoles en heeft dus ook een piano nodig. Wat is een goede beginnerspiano? Ze hebben het niet heel breed ofzo dus 1000en euros uitgeven zit er niet in. :)
pi_87304608
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Ayca het volgende:
Even een vraagje :P mijn neefje gaat beginnen met pianoles en heeft dus ook een piano nodig. Wat is een goede beginnerspiano? Ze hebben het niet heel breed ofzo dus 1000en euros uitgeven zit er niet in. :)
2e hands zijn er goede dingen te krijgen!.
Kijk anders ook eens naar een M-Audio 88 midi keyboard, of een Yamaha KX88. Zitten geen sounds in, maar is wel zeer bruikbaar voor muziek leer via de computer, het is de goedkoopste oplossing, anders kom je bij de Yamaha YPG/DGX uit. En dat neigt al meer naar Arranger met gewogen toetsen.

Als je een echte piano bedoelt, dan zal ik als ik jou was kijken naar de onbekende duitse merken, maar... stemblok mag niet gescheurd zijn, klankkast moet nog intakt wezen... Ivoor(mits aanwezig) moet er nog goed opzitten.. anders koop je echt een kat in de zak.
pi_87492676
En nu maar hopen dat het mag, ik heb me er notabene speciaal voor aangemeld op fok! :P

Welke toetsenist in de regio RIjnmond zoekt nog aansluiting bij een lopende tribute act?
De act loopt al enige tijd, maar het is tijd voor een vast begeleidingsband, de pianist hierin ontbreekt nog.
Stijl: Jazz / Jazzstandards.
pi_87647609
Heb nu al een tijdje een midi-keyboard, ben nu vooral met Garageband aan de slag.
Vind het zelf veel leuker om te improviseren/schrijven als ik achter een piano zit dan om bekendere stukken te leren.
Speel al een paar jaar op een akoestische piano, dus zo'n midi keyboard was erg wennen, maar om er wat dingetjes mee op te nemen is het goed te doen!

Heb nu bijvoorbeeld dit gemaakt:
en:
Ik kon alleen hier niet echt een topic vinden voor zelf gemaakte muziek o.i.d.?
Daarom maar hier een reactie :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:24:23 #160
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_87764526
Wat betekent meledy?
pi_88406094
Niks, vond het leuk klinken :+
pi_88406711
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef J27H het volgende:
Heb nu al een tijdje een midi-keyboard, ben nu vooral met Garageband aan de slag.
Vind het zelf veel leuker om te improviseren/schrijven als ik achter een piano zit dan om bekendere stukken te leren.
Speel al een paar jaar op een akoestische piano, dus zo'n midi keyboard was erg wennen, maar om er wat dingetjes mee op te nemen is het goed te doen!

en:

Klinkt goed, moet zelf ook maar eens kijken naar dat garageband :P
"piano song" heeft mijn voorkeur, weet niet waarom maar ik hou wel van die mineur stemming.
Do what you love, love what you do!
pi_88411439
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef J27H het volgende:

en:

Klinkt wel vet ;) 8-)
pi_88485193
Hah thanks :)
  maandag 8 november 2010 @ 19:53:22 #165
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88485685
* nieuweling meldt

Ik zit een beetje te oefenen op mijn keyboard waar de liedjes in zitten. Nu ben ik bezig met de für Elise, alleen de rechterkant, ik moet nog even wennen om mijn linkerhand tegelijk te laten spelen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88497167
Wie gebruikt hier wel eens 2 midi keyboarden in cubase tegelijk? Of is dat wat vergezocht?
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:54:52 #167
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_100780147
Kick :p

Sinds kort een grotere kamer, dus ruimte voor een permanente opstelling van mn (ik geloof) keyboard. Ik heb een Roland E-600 gekregen van iemand met ruimtegebrek, is dat wat? Vroeger 2 jaar lesgehad. Laatste docent was een kenau en toen ben ik gestopt.

Zoek wat leuke popachtige liedjes (herkenbaar iig) om weer wat te oefenen. Ben al wat sites uit de OP langsgegaan maar het topic is al wat ouder en de links doen het niet allemaal meer. Weet iemand nog een site waar voor graties wat leuke dingen opstaan?
pi_126342615
Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccck...

Repetitie filmpje van de band Love To Lounge waar ik in speel sinds November alweer :')
Sinds donderdag begint het écht te lopen sinds we er een fluitiste bij hebben :)

Speel thuis op een Casio CTK-6000 keyboard, stelt dus helemaal niks voor. Maar bij de repetities zijn dit een Roland RD600 (Fijn klavier zit daar op) en een Roland GW7 :D

Heb een hele tijd terug een Yamaha Tyros 3 gehad en dat was toch wel het beste apparaat waar ik óóit op heb gespeeld, maar helaas, door allemaal mankementen en probleempjes heb ik hem uiteindelijk verkocht. Nu dus de Casio, en toegegeven, het is echt maar 1% van de Tyros 3, maar hij klinkt zéker niet slecht.. en hij speelt opzich best aardig.

Casio maakt een flinke inhaalslag.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 12:40:05 ]
pi_126343553
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2009 15:29 schreef Braddie het volgende:
ik ga het geld NIET aan onzinnige dingen uitgeven, Als ik de tyros heb koop ik een leuke pc...

Enne, De studio komt niet meer denk ik...
en anders op z`n vroegst volgend jaar.
Even mezelf quoten.

De studio staat hier nu al een jaar, het stelt dus alleen geen drol voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')