Was jij niet gestopt met Fokken? :-Pquote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Braddie het volgende:
JAAAHAAAA!!!.
IK KAN DE SOLO VAN IN THE CAGE(HET SNELE DEEL).
Oke, thanks!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:47 schreef kree het volgende:
Moet je effe de ASIO4ALL drivers downloaden
2e hands zijn er goede dingen te krijgen!.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Ayca het volgende:
Even een vraagjemijn neefje gaat beginnen met pianoles en heeft dus ook een piano nodig. Wat is een goede beginnerspiano? Ze hebben het niet heel breed ofzo dus 1000en euros uitgeven zit er niet in.
Klinkt goed, moet zelf ook maar eens kijken naar dat garagebandquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef J27H het volgende:
Heb nu al een tijdje een midi-keyboard, ben nu vooral met Garageband aan de slag.
Vind het zelf veel leuker om te improviseren/schrijven als ik achter een piano zit dan om bekendere stukken te leren.
Speel al een paar jaar op een akoestische piano, dus zo'n midi keyboard was erg wennen, maar om er wat dingetjes mee op te nemen is het goed te doen!
Heb nu bijvoorbeeld dit gemaakt:
en:
Ik kon alleen hier niet echt een topic vinden voor zelf gemaakte muziek o.i.d.?
Daarom maar hier een reactie
Klinkt wel vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef J27H het volgende:
Heb nu al een tijdje een midi-keyboard, ben nu vooral met Garageband aan de slag.
Vind het zelf veel leuker om te improviseren/schrijven als ik achter een piano zit dan om bekendere stukken te leren.
Speel al een paar jaar op een akoestische piano, dus zo'n midi keyboard was erg wennen, maar om er wat dingetjes mee op te nemen is het goed te doen!
Heb nu bijvoorbeeld dit gemaakt:
en:
Ik kon alleen hier niet echt een topic vinden voor zelf gemaakte muziek o.i.d.?
Daarom maar hier een reactie
Even mezelf quoten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:29 schreef Braddie het volgende:
ik ga het geld NIET aan onzinnige dingen uitgeven, Als ik de tyros heb koop ik een leuke pc...
Enne, De studio komt niet meer denk ik...
en anders op z`n vroegst volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |