abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66361719
quote:
Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben gek op warme melk (halfvolle van Friesche Vlag) met honing. Overdag drink ik het gewoon koud en zonder honing, maar niet iedere dag. Ik doe dit al van kleins af en ik denk dat ik mede daardoor nooit iets heb gebroken in mijn lichaam.
Het kan natuurlijk ook dat je een watje was die nooit iets gevaarlijks deed
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  maandag 23 februari 2009 @ 07:20:36 #52
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66363549
quote:
Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben gek op warme melk (halfvolle van Friesche Vlag) met honing. Overdag drink ik het gewoon koud en zonder honing, maar niet iedere dag. Ik doe dit al van kleins af en ik denk dat ik mede daardoor nooit iets heb gebroken in mijn lichaam.

[ afbeelding ]
Ik heb ook nog nooit iets gebroken.
En geloof me, met wielrennen valt het niet mee om dat te voorkomen.
pi_66368253
quote:
Op maandag 23 februari 2009 02:36 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook dat je een watje was die nooit iets gevaarlijks deed
Nou, ik heb in mijn jeugd op behoorlijk wat sporten gezeten (waar het er niet altijd even rustig aan toeging), van karate tot aan voetbal toe. En dat was niet alleen trainen; ik deed ook mee aan wedstrijden. Ik heb vaak een enkel gekneusd bijvoorbeeld, maar ik heb nooit iets gebroken.
Ik zeg overigens ook niet dat het alleen door de melk komt, maar mede daardoor. Ik ben zelf namelijk ook best stevig gebouwd, als ik mag zeggen , en dat zal ook wel een factor zijn.
  maandag 23 februari 2009 @ 11:41:49 #54
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_66368333
Melk
Zomer
Buiten werken en koude melk drinken
pi_66370972
Melk! Ik kreeg als kind vrijwel nooit melk omdat mijn ouders het niet lustten, dus bij feestjes e.d. zat ik tot ieders verbazing melk te drinken! En bij een vriendinnetje waar ze thuis koeien hadden, kreeg ik altijd een flesje melk vers uit de koe mee. Nu gaan er iedere week liters doorheen! Melk bij de muesli, ijskoude melk als dorstlesser, en 's avonds vaak warme melk met anijs.
pi_66372356
De enige melk die hier in huis te vinden is: Cupjes koffiemelk voor het bezoek en poedermelk voor de pannekoeken.
Ik lust het niet, nooit gelust ook. Zat volgens mijn moeder al op 1 jarige leeftijd te kokhalzen bij melkprodukten. De enige melk die ik tot mijn 2e gehad heb kreeg ik van haar en die zat niet in de fles!
Ik krijg mijn kalk in mooie witte tabletten en een beetje van de kaas.
  maandag 23 februari 2009 @ 17:20:11 #57
3869 David
Drum the drums
pi_66379423
via kaas en andere verwerkte zuivelproducten krijg ik het al genoeg binnen, ik geloof niet dat het zo gezond is als de industrie beweert, en lekker vind ik het allesbehalve.
pi_66379852
Hier geen melk, ik ben lactose-intolerant dus dan houdt het snel op. Van echt een glas melk krijg ik hoofdpijn, kramp in mn maag en diarree, dus nee dankje. Een klein beetje melk verwerkt in een product gaat meestal wel okay. Yoghurt en kaas leveren minder problemen op maar dat is een bekend fenomeen bij lactose-intolerantie.

Ik weet niet meer wie het zei over "hoe kom ik dan aan calcium"; in onder andere brocolli zit minstens net zoveel calcium als in een glas melk, en daarnaast bevat brocolli vitamine C, wat je nodig hebt om melk op te kunnen nemen in je lichaam. In gewone koemelk zit juist van nature weer een bepaalde vitamine (ben vergeten welke) die de opname van calcium vertraagd. Strikt gesproken haal je dus meer calcium uit groene groente op deze manier dan uit een glas melk en een plakje kaas zo nu en dan doet ook wonderen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 februari 2009 @ 17:35:17 #59
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66379904
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Charlie_Brown het volgende:
poedermelk voor de pannekoeken.
pi_66386058