omgquote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt tegen deze casanova, want als je reactie hem niet aanstaat ben je een stalker.
Gedumpt door een slet!
Gast. Daarvoor ga je toch geen oud topic omhoog schoppen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:45 schreef Spartacus911 het volgende:
Weer eens na een tijd een profiel aangemaakt. Weer binnen 24u verwijderd want het aantal leuke vrouwen is ook op 1 hand te tellen.
En die paar vrouwen moesten jou niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:45 schreef Spartacus911 het volgende:
Weer eens na een tijd een profiel aangemaakt. Weer binnen 24u verwijderd want het aantal leuke vrouwen is ook op 1 hand te tellen.
Als ik z'n fotoboek check zou ik denken dat hij juist blij zou zijn met weinig vrouwenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die paar vrouwen moesten jou niet?
Ik reageer zelf nooit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die paar vrouwen moesten jou niet?
Even je kontje verkopen achter het station voor 30 euroquote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef hitman666 het volgende:
Heeft er iemand full membership op relatieplanet?
Moet namelijk op een bericht reageren, wil er alleen geen 30 euro voor neerleggen, kan iemand me helpen?
bedankt
40 euro, dan is die voor jouquote:Op maandag 2 januari 2012 15:53 schreef Posucice het volgende:
[..]
Even je kontje verkopen achter het station voor 30 euro
geen dank
Alleen de gr gr ontbraken nog.quote:
En waarschijnlijk betaalt hij er nog voor ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
Jij hebt voor de grap in je vrije tijd een profiel aangemaakt op zo'n site en nu probeer je andere mensen belachelijk te maken?
Dat zeg ik ook altijd!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Dat soort sites ....
Wat is er mis met naar het cafe gaan ?
Niet iedereen heeft behoefte om in een gore stinkwalm een vrouw aan te walgen, en niet iedere vrouw heeft er behoefte aan om in een gore stinkwalm aangewalgd te worden. Van mensen op een datingsite weet je tenminste dat ze op zoek zijn en is de sfeer doorgaans ongedwongen. Als je je tenminste niet als een haantje gedraagt.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Dat soort sites ....
door de regen vietsenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Dat soort sites ....
Dat, en thuis achter een laptop kan je lekker rukken. Dat wordt in een cafe doorgaans minder geapprecieerd.quote:
Rukken achter je PC is zooo 2011, het is weer tijd voor echte seksquote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat, en thuis achter een laptop kan je lekker rukken. Dat wordt in een cafe doorgaans minder geapprecieerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |