Die eerste.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik mijn profiel er maar weer af gooi. Ik wordt overspeold met emails![]()
quote:
quote:Hoi Chantal leuk dat jij mijn profiel, en berichtje hebt gelezen. Ben jij geinteresseerd in mij, om met mij in contact te komen. Of ben jij op zoek naar een ander type jongen, ik hoor het wel van jou.
Groetjes marco
quote:Jij hoeft volgens mij niet zo onzeker te zijn ! hier heb je me msn,
**** grts Martijn
quote:Heyy chick, hoe is het met je? Ik vind je er echt leuk uitzien... je lijkt me een lieve meid..Ik wil wel meer over je te weten komen!! Kijk ook ff bij mij anders..
En heier een tweede reactie van Martijnquote:Je ziet er leuk uit:(, lijkt me tof om met je in contact te komen.
Als je wil... mijn msn ****
kus
Genoeg geweest zo!!quote:Heb je geen msn ? anders stuur effe geen intresse !
Noem je bovenstaande reacties serieus? Ik noem het lachwekkend en kansloos!!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:53 schreef Samson het volgende:
Ik heb ooit om te testen eens een profiel gemaakt van een leuke meid (ben zelf dus van de andere sekse). Was zo benieuwd of het waar is dat je als meid overspoeld wordt met reacties van mannen. Het leek me nl altijd nogal sterk. Nou, ik kan me voorstellen dan 90% dan een geen interesse bericht moet krijgen. Het is namelijk niet te doen. Het wordt gewoon een dagtaak om alle reacties op je profiel bij te houden. Ik vind het trouwens wel lullig dat hier reacties van een andere site geplaatst worden. Kan me voorstellen dat je ook ns wil zien wat voor reacties je krijgt maar vind dat nogal bot voor serieus bedoelde reacties van anderen.
Kan zijn, maar niet iedereen zit dan blijkbaar op jouw hoge niveau, maar die mensen willen ook graag contact met anderen. We kunnen niet allemaal Einstein zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 13:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Noem je bovenstaande reacties serieus? Ik noem het lachwekkend en kansloos!!
Inderdaad! Het zijn de 2-3 standaardzinnetjes die ze naar elke vrouw sturen op zo'n sitequote:Op zondag 22 februari 2009 13:58 schreef Oldbie het volgende:
Noem je bovenstaande reacties serieus? Ik noem het lachwekkend en kansloos!!
Wat zou jij dan sturen?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! Het zijn de 2-3 standaardzinnetjes die ze naar elke vrouw sturen op zo'n site
Dom zijn is een keuzequote:Op zondag 22 februari 2009 14:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Kan zijn, maar niet iedereen zit dan blijkbaar op jouw hoge niveau, maar die mensen willen ook graag contact met anderen. We kunnen niet allemaal Einstein zijn
Ik zou wat over mezelf vertellen (spontaan, reislustig, hou van gekke dingen doen, eerlijk en liefquote:
Spontaan niet standaard.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wat over mezelf vertellen (spontaan, reislustig, hou van gekke dingen doen, eerlijk en liefoh, en kort rood haar natuurlijk!) ipv zo'n 'hoi, ik ben Isa, als het je wat lijkt dan hoor ik het wel'
quote:VOOR JE ZOMAAR EEN HARTJE / REACTIE STUURT DOE EERST EVEN DE MOEITE DIT TE LEZEN!!
Wat ik te bieden heb:
- Ben extreem trouw
- Ik kan mijn liefde naar iemand goed uiten
- Ben erg romantisch (WINTER: kaarsjes aan, verwarming hoog, lekker samen op de bank / bed met een dekentje om). (ZOMER: lekker hapje en drankje op mijn mooie balkon, kaarsen en fakkels aan, lekker kletsen, of enkel genieten van elkaars aanwezigheid. Naakt zwemmen in een prachtig stukje natuur.)
- Ik heb geen bindingsangst
- Ga er graag op uit: Sauna, de natuur in, stukje autorijden, terrasje pakken.
- Ik verzorg een man graag: lekker koken, het gezellig maken.
Slechte eigenschappen van mezelf:
- Ongeduldig
- Soms drijf ik mijn zin teveel door
- Kijk de kat bij mensen die ik niet ken te lang uit de boom
- (Als je hier van een slechte eigenschap kan spreken) Niet extreem sociaal, geen 20 vrienden en 80 kennissen die op mijn verjaardag komen. Ik vier dit liever met mijn vriend en familie maar een paar goede vrienden zijn altijd welkom.
Wat ik van een man verwacht:
- Dat hij tijd voor me maakt.
- Geen half werk, het is nu tijd een echte relatie te starten en te investeren.
- Dat hij van dieren houdt ( heb zelf een grote hond, 2 katten en een konijn)
- Dat hij geen bindingsangst heeft en er snel aan toe is een stap verder te gaan. (uiteindelijke doel: Samenwonen, kindjes krijgen en alles wat daarbij hoort) Een kinderwens is dus ook belangrijk
- Je mag best wat pit hebben daar ik zelf ook een pittige tante ben.
- Je zult toch echt een beetje in de buurt moeten wonen, omdat ik niet in het bezit ben van een auto / rijbewijs.
- Ik ben zelf erg romantisch ingesteld en verwacht dit dus wel een beetje van een man terug.
- Leeftijden en uiterlijk zeggen mij niets, klikt het dan klikt het.
Waar ik absoluut niet naar opzoek ben:
- Een kroeg typ die hele weekenden gaat stappen met een grote groep vrienden
- Iemand die er nog niet aan toe is zich echt te binden
- Een extreem dominante man die zijn zin doordrijft, mijn motto is water bij de wijn doen.
- Iemand die bang is om vies te worden, en te nette kleding aan heeft. (haren van de dieren, samen de natuur in)
Spreekt mijn advertentie je nu nog steeds aan reageer met een leuke mail. Misschien tot snel.
Een vriend van mijn broer had hem aangeraden zich daar in te schrijven omdat hij "nog nooit zoveel geneukt had in zijn leven"quote:Op zondag 22 februari 2009 14:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Hehe! Leuk topic!
Maatje van heeft ook eens een keertje een profiel aangemaakt daar, om serieus eens te kijken wie er reageren. Hij had binnen twee dagen iets van 100 reacties, drie keer gedate, en drie keer op de eerste date geneukt...![]()
Allemaal lelijkerds of...?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriend van mijn broer had hem aangeraden zich daar in te schrijven omdat hij "nog nooit zoveel geneukt had in zijn leven"
Lekker gek doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wat over mezelf vertellen (spontaan, reislustig, hou van gekke dingen doen, eerlijk en liefoh, en kort rood haar natuurlijk!) ipv zo'n 'hoi, ik ben Isa, als het je wat lijkt dan hoor ik het wel'
Lang?quote:Hoi Chantal ik ben marco, en ben 23 jaar. Zie er verzorgd uit, en ben 1.65 lang. Werk momenteel bij een kabelwerken bedrijf, en woon in de omgeving van rotterdam. Zou graag met jou in contact willen komen, om jou beter te leren kennen. P.s. de baby op de foto is mijn nichtje, ik hoop op een leuke reactie van jou en misschien spreken wij elkaar.
Nee, allemaal heel erg normale meiden (zei hij). Alleen vond ik het dubieus dat er blijkbaar hele volksstammen mannen zijn die zo tegen een relatiesite aankijkenquote:
Krijg jij daar ook al kromme tenen van?quote:
quote:Gr,
Chris
PS:
je hebt vast een geweldig karakter, maar liefde op het eerste gezicht, daar hoort toch wel een fotootje bij denk ik..
en kinderen erbij? sorry, maar nee dank je...
oftewelquote:Na een relatie met een Russische zoek ik weer in Nederland naar een leuke meid. Het liefst uit de provincie Utrecht.
quote:wanhopige 50+'er, platzak na betalen ¤ 8000 vakantiegeld uit uitkering aan russische importbruidenscam, zoekt iets zonder penis op loopafstand, want m'n auto is ook al gejat door haar vriend
Liefde op het eerste gezicht middels een fotootjequote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg jij daar ook al kromme tenen van?En waarschijnlijk staat het voor: een dagje huishoudbeurs in die o zo gevaarlijke stad Amsterdam!
woehahahahahaha!!!!quote:
Het is echt grappig maar ik heb de mijne weer even offline gehaald.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
woehahahahahaha!!!!
Ik ga ook zo,n vrouwenaccount aanmaken![]()
![]()
volgens mij moet dat hilarisch zijn![]()
ik trek wel een foto van de "mooie meiden hyves"quote:Op zondag 22 februari 2009 15:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het is echt grappig maar ik heb de mijne weer even offline gehaald.
Vanavond maak ik hem weer actief denk ik. Kijken wat ik dan voor reacties krijg
[ afbeelding ]
Ow dus ik ben een loser?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:12 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
als je toch zo'n advertentie plaatst... je jaagt alle normale mannen weg en je houdt losers over....
Kreeg ik om 3 uur 's nachts binnen. Ben bang dat voor André persoonlijk de feestavond geen succes was.quote:Hai,
Ben André **** uit **********(Zuid-Holland/red), heb net gewerkt achter de bar van de voetbalvereniging, hadden een schitterende feestavond, pc aan, op rp even scrollen en toen zag ik jou. Dus reageren, ben59 jaar en leerkracht groep 4/ 5. Jouw profiel en voornamelijk jouw foto spreken me enorm aan, vandaar mijn reactie. Mocht je zo nu en dan even willen chatten, mijn msn is: *******@live.nl.
Hoop van je te horen, groet André
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Kreeg ik om 3 uur 's nachts binnen. Ben bang dat voor André persoonlijk de feestavond geen succes was.
Krijg ik binnen van een 60 jarige afrikaan die op Ghandi lijkt.quote:hi, you are beautiful, l will like to talk to you. how is your day?
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Prik0 het volgende:
[hi, you are beautiful, l will like to talk to you have a passport . how is your day?]
Krijg ik binnen van een 60 jarige afrikaan die op Ghandi lijkt.
quote:En nu las ik dat sommige vrouwen het verschrikkelijk vinden: Een man in een rode broek met sokken aan op zijn sandalen! Maar als ik dat nu prettig vind?
quote:Beroep productie medewerker
Opleidingsniveau lbo
Wat een baas.quote:k ben een alleen staande en dat alleen zijn dat gaat mj de keel uithangen en ik zoek contacten en die mensen hier in de buurt die willen hier geen contacten dat zijn mensen die allemaal zeer gesloten ende mensen zo als ik die hier net vandaan komen nee daar moeten zin niets van hebben laat staan contact maken daar kom als vreemde niet tussen en dat is alles en ik kom uit friesland en dan lig je er hier helemaal uit
Volgens mij was Ghandi een hele aardige kerel dus ik zou wat liefs terugsturenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Krijg ik binnen van een 60 jarige afrikaan die op Ghandi lijkt.
Hahahahaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef Prik0 het volgende:
Dat profiel van een 89 jarige.![]()
[..]
Wat een baas.
Dat is duidelijk een gevalletje rammelende eierstokken.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:12 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
als je toch zo'n advertentie plaatst... je jaagt alle normale mannen weg en je houdt losers over....
Ik schrok al, ik dacht dat je het serieus meende.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg jij daar ook al kromme tenen van?En waarschijnlijk staat het voor: een dagje huishoudbeurs in die o zo gevaarlijke stad Amsterdam!
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou van hobby'squote:Op zondag 22 februari 2009 18:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Lekker gek doen is er ook zo een. staat diegene dan op je handen op de bar in een kroeg met een kilt aan ofzo.
Net zo als het zinnetje "je moet van dieren houden." of "ik ben gek op dieren" Ik krijg dan altijd idee dat het een dame betreft die half Blijdorp in een twee kamer flatje heeft gepropt verschrikkelijk,dan liever nog de gekke spontane vrouw.
Het leuke van relatieplanet was dat mijn vrienden er wel lol om hebben gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |