SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef _Ruby_ het volgende:
Grappig, al die reacties hier. Zitten inderdaad goeie dingen bij, dingen waar ik als meid meteen in mee zou gaan. Een goeie, orginele, maar bovenal grappige openingszin verdient gewoon credit.
Maar in het kader van meiden die initiatief nemen; ik wil versiertrucs voor vrouwen!
Oh, als jij een domme snol bent dan kan je je tieten nog zo ver vooruit steken: als ik je niet moet, moet ik je niet en kan je het wel schudden. Ook wat betreft een one-night-stand o.i.d..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Hoezo stoer? Praten komt wel met potentieel relatiemateriaal. Maar een vrouw hoeft niet persé potentieel relatiemateriaal te zijn om mee tussen de lakens te kruipen...quote:
Je moet ook niet de hele tijd om zo'n meisje blijven hangen. Even een kort praatje maken, en dan weer door lopen naar je vrienden. Ondertussen beetje oogcontact houden en een half uur later weer aanschieten. Vraag hoe ze de avond vind ofzo, of ze zich nog vermaakt (vooral als een vriendin van dr meer interesse toont in de kerels om dr heen dan in haar). Inspelen op de situatie. Hoe staat ze erbij, verveeld, of juist helemaal los te gaan? Gooit ze voor de 3e keer een tequilla achterover of is ze nog steeds bezig met dr eerste glaasje water. Heeft ze last van irritante kerels die hele tijd op dr tenen staan of weet ik veel wat. Is er net iets grappigs gebeurt, begin dan daarover.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:33 schreef Rest het volgende:
Zo'n openingszin/onderwerp verzinnen lukt me vaak nog wel. 40% van de dames reageert enthousiast, 60% neutraal. Nooit hatelijk of lullig ofzo.
Maar waar gaat het fout? Ja, het gesprek valt te vaak dood. Wat voor onderwerpen snijden jullie vaak aan? Ik zag Heideroosje er al iets over typen, je moet een beetje op zoek naar haar zwaktes bijv. Maar hoe doe je dat dan? Ik ben benieuwd naar concrete voorbeelden en onderwerpen waar leuke gesprekken uit voortkomen.
quote:Grappig, al die reacties hier. Zitten inderdaad goeie dingen bij, dingen waar ik als meid meteen in mee zou gaan. Een goeie, orginele, maar bovenal grappige openingszin verdient gewoon credit.
Maar in het kader van meiden die initiatief nemen; ik wil versiertrucs voor vrouwen!
Die is misschien leuk op het kinderdagverblijfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef picardmike het volgende:
Tja je heb verschillende versiertruks je kan hele direkte gebruiken, zoals zo nu heb ik je versierd en dan wat over een dame heenleggen of je kan heel langdradig en romantisch doen en heel dicht bij je gevoelens zitten. Maar dat is niet handig als je moet concurreren tegen andere mannen dus beter als je alleen met een dame bent en dan komt het meestal nog nep over behalve bij een italiaan natuurlijk. Maar het beste werkt het als je bij vrouwen gelijke dingen zoekt, wat trouwens ook bij de direkte en langdradige aanpak handig is.
[..]
Is dat een versiertruk?![]()
Ik voel me dan altijd beledigd eigenlijk.
Ik ben Armoedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Armoed het volgende:
'wat voor opleiding doe je?'
'mbo'
'ok'
loop door
'hbo/wo/ietshogersdanmbo'
'ik ben Armoed'
sinds wanneer laten ze zwervers binnen??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik ben Armoed
En dan loopt ze zo weg 'wtf moet die armoedzaaier van me'
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Armoed het volgende:
'mbo'
'ok'
loop door
'hbo/wo/ietshogersdanmbo'
'ik ben Armoed'
wil je een versiertruuk? of een openingszin?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:09 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik zie nog steeds geen versiertrucs voor vrouwen
Dankje! Prima, wanneer?quote:Op zondag 22 februari 2009 02:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi, jij bent lekker, ik ook... Neuken?
Ja, dat doet het altijd weer
Het is een vraag bedoeld voor de minder oppervlakkige mannen onder jullie. Anders pass ik lieverquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef mafkees01 het volgende:
Omdat jullie alleen maar geile kleding hoeven aan te trekken en te wachten. Niet zo moeilijk hè...
beide?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:31 schreef ukga het volgende:
[..]
wil je een versiertruuk? of een openingszin?
Tip: Als je een vent wil versieren wees dan vooral heel duidelijk want de meeste mannen zijn niet zo goed in hints.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:52 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Het is een vraag bedoeld voor de minder oppervlakkige mannen onder jullie. Anders pass ik liever![]()
[..]
beide?
jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef Sander het volgende:
Ik ben een beetje doodgegaan van binnen na het lezen van dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |