en moet je oefenen. Communicatie heet datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:49 schreef Beach het volgende:
Kan je leren
Hoi, ik ben Tydarr en begrijp geen zak van je verhaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Sport_Life het volgende:
Vriend van me in de kroeg: "Hee die meid ziet er leuk uit!!"
ik: okeeyy en loop naar een kerel toe die met een vriendin van haar zat te sjansen en vraag via die kerel haar naam. Op het moment dat hij terug loopt naar mij kijkt die hele meidengroep naar mij en staan ze MIJ aan te wijzen. Ondertussen sta ik nog wat met die kerel te praten en komt er een andere meid weer vragen wat wij aan het doen zijn (maaike heette ze, want ze had een naamketting om) ik weer terug naar mijn vriend om te zeggen datie nu echt actie moet ondernemen voor die meid die 'ie zo leuk vond en haar naam verteld, en op dat moment stond iedereen met elkaar te kletsen, niemand wist meer wie waar bij hoorde (waren 3 of 4 verschillende vriendengroepen) en uit mn ooghoeken zie ik die vriend van me gezellig met die meid nummers uitwisselen
.
Da's inmiddels nu een paar maanden geleden en het is dik aan tussen die 2.
was k al bang voor, had het ff snel getypt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:20 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Tydarr en begrijp geen zak van je verhaal.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
deze deed een vriend van mij gisteren met carnaval:
naar een willekeurige vrouw toelopen en vragen:
"hey mag ik even aan je tieten voelen"
succesrate: ~5%
maar het allerverrassendste, hij heeft met alle vrouwen even doorgepraat. de reakties waren veel minder negatief dan ik had verwacht.
fail...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
deze deed een vriend van mij gisteren met carnaval:
naar een willekeurige vrouw toelopen en vragen:
"hey mag ik even aan je tieten voelen"
succesrate: ~5%
maar het allerverrassendste, hij heeft met alle vrouwen even doorgepraat. de reakties waren veel minder negatief dan ik had verwacht.
Hoppa weer een hoax de lucht in, volgend jaar 70% van de fok!kers gekleed als doctor met stethoscoop !quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
fail...
vriend van mij was als dokter verkleed inclusief stethoscoop.
die heeft ik weet niet hoeveel vrouwenborsten in zijn handen gehad voor "onderzoek"
succes rate rond de 90%
hij valt wel goed in de smaak, en hij heeft er verder ook geen bedoelingen mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Hoppa weer een hoax de lucht in, volgend jaar 70% van de fok!kers gekleed als doctor met stethoscoop !
90% lijkt me erg hoog iig, of je vriend valt goed in de smaak, of hij kiest lelijke varkens uit die bezig zijn met comazuipen
Soms dodelijk, maar je hebt wel lol iigquote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.
b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
Euh.. neequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En als je ze morgen in de supermarkt tegenkomt loopt iedereen elkaar straal voorbij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:
Je moet op een meisje afstappen en zeggen: er zijn twee mogelijkheden kop of munt.
-bij kop geef ik jou mijn nummer
-bij munt geef je jou nummer aan mij
gegarandeert succes
Die is mij een tijdje nog een keer overkomen. Was in Utrecht in een of andere kroeg, en de tent was al aardig leeg. Staan een paar grieten een paar meter verderop moeilijk te doen met een camera om een foto van ze te maken als groep. Behulpzaam als ik ben loop ik er naar toe en maak even een paar leuke foto's van ze. Vervolgens raak ik aan de praat met 1 van hun. ff babbelen na een paar minuten vraag ik "kom je hier vaker?". Zegt ze "ja ik werk hier".quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef XtremeNL het volgende:
Misbruik voor de variatie cliché openingszinnen met glimlach en een knipoog.
"Hey, kom je hier vaker?" Vragen aan iemand die daar werkt.
Openingszinnen over benen als iemand aan een tafel zit. etc.
Overigens ook vermakelijk is "Hey, kan ik bij jou een slechte openingszin kwijt?".
Lekker afgezaagd, maar das heel vermakelijk
Snap ik die werkt altijd, ook al krijg je haar nummer niet het is de beste openingszin want hij leidt altijd tot een gesprek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |