quote:Op zondag 22 februari 2009 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Wat de fuck ze kiest NIET voor het geld![]()
Op http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder kopje Algemeenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel...waar vul je dat Twitter in bij je profiel
dank jequote:Op zondag 22 februari 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder kopje Algemeen.
ze zei t echt niet lief iigquote:Op zondag 22 februari 2009 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zei zelfs schatje. what the fuck ?!![]()
Wat studeer jij ook alweer?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef borisz het volgende:
Drie hoofdstukken marketing samengevat.
* borisz goed bezig is.
foodfightquote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Dat belooft wat voor het etentje. Als dat ubberhaubt nog door gaat
.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je ging toch met Hans flirten? Dan lopen jullie samen
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:04 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben met de laptop naar beneden verhuisd (zit bij m'n ouders nu), lokale tv heeft webcam op straatje gericht waar zometeen de optocht voorbij komt maar ik heb me weer over laten halen om in hoogst eigen persoon mezelf weer in carnavalskledij te hijsen en in de kou naar een stelletje papiermacheeen poppen op wielen te gaan kijken.
I suck at life.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
+ 2 scherpquote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 tegelijk dus?quote:
Mooie foto's!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop dat 't hier zo ophoudt met regenen/motregenen. Dan kan ik tenminste met de camera richting optocht. Vorig jaar heel wat leuke pics kunnen schieten: http://picasaweb.google.c(...)chDeGroeteOptoch2008
Thnxquote:
Hier is 't idd vooral uitbundigheid. Je loopt hier nogal voor lul als je met je boerenkiel aan komt zettenquote:Het lijkt alsof er daar in 't diepe zuiden veel mensen verkleed gaan met uitbundige boa's en kleurrijke jassen en hoeden en zo dan dat ze echt een personage zijn. Klopt dat? Hier zijn de kippen, zorro's, elvissen niet aan te slepen.
quote:Natuurlijk is het overal wel zo dat de 15-jarige breezahs carnaval als gelegenheid gebruiken om zich nog hoeriger te verkleden onder het motto 'ik ga als prostituee'.
Neuh, het is gewoon samen in de economieopleiding.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
2 tegelijk dus?![]()
Heb bijna commerciele economie (hbo) erop zitten, en wil nog wel een master doen maar heb nog geen idee wat..
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Hier is 't idd vooral uitbundigheid. Je loopt hier nogal voor lul als je met je boerenkiel aan komt zetten.
Briggyquote:Op zondag 22 februari 2009 13:19 schreef Briggy het volgende:Editors - An end has a start
![]()
Dat moet ff gepost worden![]()
ennuuuuhhh... hallo allemaal
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:19 schreef Briggy het volgende:Editors - An end has a start
![]()
Dat moet ff gepost worden![]()
ennuuuuhhh... hallo allemaal
Hier staat het geluid ook vol open. Super plaatquote:Op zondag 22 februari 2009 13:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hier staat hij ook vol open!!![]()
Briggy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |