Jammer.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Die staat helaas niet op de 3fm kaart.
Komt door Rihanna, dan doen radio's raarquote:Op zondag 22 februari 2009 10:25 schreef Cee het volgende:
Ik luister nu naar 3fm maar de wekkerradio heeft storing dus ik hoor er een evangelische zender tussendoor. Dus er zit priesterpraat verwoven tussen de liedjes. En dat klinkt best bizar.
Neuh AZ als in Againzenderquote:Op zondag 22 februari 2009 10:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je Ajax 15 extra punten bezorgen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:47 schreef Cee het volgende:
Borisz?
Iedereen is bang weg gerend.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
Horror.
De technicus was al de hele dag aan het opnemen, en viel tijdens de opname in slaao. Toen 'ie wakker werd, dacht 'ie dat het nummer aan het einde was, dus zette hij een fade-out in... maar ze gingen nog door!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:32 schreef Cee het volgende:
Shit, ik heb net gemist waarom het nummer van The Contours halverwege even 'wegvalt', wat zei Veenstra daar over? Ik ben er namelijk al een hele tijd benieuwd naar!
Een producer was al de hele dag aan 't werk geweest en sukkelde gedurende dat nummer in slaap. Toen ie wakker werd dacht ie dat he was afgelopen, dus een fade out ingezet. Toen bleek dat ze nog ff doorgingen...quote:Op zondag 22 februari 2009 11:32 schreef Cee het volgende:
Shit, ik heb net gemist waarom het nummer van The Contours halverwege even 'wegvalt', wat zei Veenstra daar over? Ik ben er namelijk al een hele tijd benieuwd naar!
Dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De technicus was al de hele dag aan het opnemen, en viel tijdens de opname in slaao. Toen 'ie wakker werd, dacht 'ie dat het nummer aan het einde was, dus zette hij een fade-out in... maar ze gingen nog door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |