Vind em niet zo goed als Just Dance.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die eerste heb ik al een peer keer hier op TMF gezien. Geloof dat het ook officieel
de opvolger is van Just Dance.
Die kan er nu nooit meer uitkomenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:54 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft net een half uur lang geprobeerd dr vent uit bed te timmeren
Ik eerlijk gezegd ook nog niet, maar misschien is het een kwestie van wennenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vind em niet zo goed als Just Dance.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kan er nu nooit meer uitkomen
Ja, ik moet zeggen dat ik hem na een week (á 5 keer per dag ofzo) hem echt heel goed vind, zal dus zeker een kwestie van wennen zijn. Maar Pokerface zal hier in NL sowieso binnen een paar weken hoog in de top 40 staan. Paparazzi weet ik nog niet, dat duurt nog wat langer waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook nog niet, maar misschien is het een kwestie van wennen
Alaaaaaf!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch maar met camera richting optocht. Eens kijken of er wat mooie plaatjes te maken zijn ondanks het kutweer.
Volgens mij heb ik de plaat nu 3x gehoord dus dat is eigenlijk nog niet heel vaak. Bij Just Dance viel het kwartje direct, maar Pokerface is dus zo'n plaat die je een aantal malen moet horen. Ik geloof dat de plaat ook op de playlist is gezet van 3FM (of alleen als vrije keuze?) dus binnenkort zal ' ie wel wat vaker worden gedraaidquote:Op zondag 22 februari 2009 13:59 schreef Impry het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik hem na een week (á 5 keer per dag ofzo) hem echt heel goed vind, zal dus zeker een kwestie van wennen zijn. Maar Pokerface zal hier in NL sowieso binnen een paar weken hoog in de top 40 staan. Paparazzi weet ik nog niet, dat duurt nog wat langer waarschijnlijk.
Om 17.00 ook nog NBAquote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KUD !!! ik zet 'm snel op.. tnx voor de tip !!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef -Hans- het volgende:
Straks trouwens Ekdom en daarna Domien. Invalradio all over the place.
Voetbal met stip op 1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |