Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
...moet echt hard op z'n bek geslagen worden.
Mag ik, mag ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik had liever dequote:
Daarom komt er ook een slotje op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:31 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is nu best wel irritant aan het worden.
Toe dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daarom komt er ook een slotje op.
OLEP, RAIDEN DIE HAP!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:31 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is nu best wel irritant aan het worden.
Nee hoor, maar ik ben even druk bezig met andere topics. Slotje komt zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit zou wel eens heel lang kunnen gaan duren.
Ik houd het wel in de gaten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben even druk bezig met andere topics. Slotje komt zo.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Vertel!![]()
[..]
Dat dit kan in Nederland!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Vertel!![]()
[..]
Dat dit kan in Nederland!
echt waar?quote:
Wil jij dat voor ons doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
echt waar?
Wat een raar mannetje
hij verdient idd een pak slaag en hij verdient t dat iemand m vertelt dat zn fobo kut is
waar dan precies?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:41 schreef luciferist het volgende:
En die NEC-Nijmegen mag het best proberen, ben donderdagavond nog in wel even in dukenburg.
Internetheld
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
Hehe sucker, plaats zelf eens een foto dan, dan praten we verder (:
Hitler snor onbreekt, dus idd slaan die gastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
is nooit dicht geweest. je zult in de war zijn met 'zijn' topic over een dreigmailtje van een hyver oid.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie heeft dit topic weer geopend?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef pisnicht het volgende:
Probeert die gast uit de OP op die gay van tokyo hotel te lijken ofzo?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die gozer moet zijn broek ophijsen.
omg, die foto is niet echt iets om trots op te zijn maar meneer schopt hem omhoog. Achterlijke emo attention whore.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef luciferist het volgende:
Schop
Die dude op het papiertje, er was toch eens een gozert op fok (vrij resent) die ging op zijn kop hange en dan een foto maken van zijn hoofd en dat op zijn pasport laten zette? Daar lijkt hij wel opquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
de foto's zijn veranderd van locatie, ze stonden in een oude hyves map (:quote:Op woensdag 22 april 2009 17:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die dude op het papiertje, er was toch eens een gozert op fok (vrij resent) die ging op zijn kop hange en dan een foto maken van zijn hoofd en dat op zijn pasport laten zette? Daar lijkt hij wel op
Edit:
Dit was het um: MIJN OV-KAART PASFOTO
Maar zijn foto's zijn offline
Edit2:
Ohw wacht hij lijkt niet alleen maar het is hem ook
@TS
Is jouw avatar nou een lul tussen 1 voeten? wtf
Zo er heeft er eentje 3 afkortingen geleerdquote:Op woensdag 22 april 2009 17:01 schreef sezten het volgende:
TVP voor ONZ in MyAT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |