Mooie goal?quote:
Nee, rankovic kopt de bal bij een corner per ongeluk door voor de voeten van boukhari die van 1 meter binnenschietquote:
Dat gaat in dit tempo nog wel even durenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef NoizEkick het volgende:Er moet een vak ontruimd worden vanwege een loshangende speaker.
Op RTL 4quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom wordt Groningen - PSV niet op TV uitgezonden?
Channel - 70590 van sopcastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef horned_reaper het volgende:
Ik denk niet dat ze daar weg gaan hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef NoizEkick het volgende:
Groningen-PSV uitgesteld voor minimaal 5 minuten. Er moet een vak ontruimd worden vanwege een loshangende speaker.
Er is iets mis met de speaker die naar beneden hangt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef horned_reaper het volgende:
Streamquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef horned_reaper het volgende:
Het is ook nooit goed he.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een rotveld zeg dat van Heracles, de bal rolt veels te snel over het veld.²
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Groningen-PSV wordt niet gespeeld denk ik.
Ik zou hem niet op mn hoofd willen hebben hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Prik0 het volgende:
Wat een gekut met die speaker zeg. Schiet er een bal tegenaan dan valt dat dekseltje zo naar beneden of laat het lekker hangen. Zo zwaar is het niet.
Wat is er aan de hand dan heb het even gemist?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Groningen-PSV wordt niet gespeeld denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |