Een collega voorspelde al dat Ari in de basis zou staan, en ik maar blijven denken dat ie op de bank zou beginnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:24 schreef xFriendx het volgende:
Hup AZ![]()
HERACLES ALMELO: Pieckenhagen, Breukers, Maertens, Wuytens, Looms, Quansah, v.d.Bergh, Fledderus, Douglas, Schulmeister, Everton
AZ: Romero, Swerts, Luijckx, Klavan, Poulsen, Dembélé, De Zeeuw, Mendes da Silva, Martens, Ari, El Hamdaoui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. Waarom zit je in de studio?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:31 schreef Flaccid het volgende:
Ik zit nu in de studio van Radio langs de lijn, ik zie Ronald Boot zitten. 3 schermpjes, mooi daar!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:29 schreef DeTolk het volgende:
Als Groningen PSV nu wint van PSV Groningen vanavond, dan staat PSV mooi weer gedeeld 3e
HUH cool doe even de groetjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:31 schreef Flaccid het volgende:
Ik zit nu in de studio van Radio langs de lijn, ik zie Ronald Boot zitten. 3 schermpjes, mooi daar!
Oke, dan stel ik mij dit voor: "Hoi ik moest de groeten doen van palmboom313 van Fok!"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
HUH cool doe even de groetjes
Waarom ben je voor AZ terwijl je Feyenoord onder je naam hebt staan?quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke, dan stel ik mij dit voor: "Hoi ik moest de groeten doen van palmboom313 van Fok!"
Ik dacht meteen aan:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke, dan stel ik mij dit voor: "Hoi ik moest de groeten doen van palmboom313 van Fok!"
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |