Goeie username ookquote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef boskameel het volgende:
De baggerlayout is fucking sloom, met scrollen en alles. Light layout!
Eens met de klagd!
Die banner na de OP kun je gewoon uitschakelen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:07 schreef Florian_ het volgende:
Ik gebruik ook de oude layout
Rustiger voor je ogen, geen banner na de OP, en minder afstand tussen de reacties
Koop een fatsoenlijke pcquote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef boskameel het volgende:
De baggerlayout is fucking sloom, met scrollen en alles. Light layout!
Eens met de klagd!
En daarmee is Google weer een stapje dichterbij New World Order. Schopje BNW bitte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef miodzio het volgende:
Gebruik chrome, aanzienlijk sneller dan firefox en IE, vooral met het opbouwen van javascript (waar het forum uit bestaat).
Dat hoort zo, even wennen en niet zeiken...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
Als ik die light layout gebruik komt het helemaal aan de linkerkant van de pagina te staan, waardoor de rechterkant van het scherm leeg is. Hoe krijg ik het in het midden?
De Dark layout gebruiken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
Als ik die light layout gebruik komt het helemaal aan de linkerkant van de pagina te staan, waardoor de rechterkant van het scherm leeg is. Hoe krijg ik het in het midden?
Je moet de baggerlayout gebruiken, niks geen problemen hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik gebruik gewoon 'baggerlayout'. Wat voor probleem hebben mensen daarmee dan? 'Het werkt perfect. En dat het niet je favoriete kleurtje is, boeiend.
Dit zegt voldoende natuurlijkquote:Geregistreerd op: maandag 15 mei 2006 @ 10:39
uhm, volgens mij kan je zo'n beetje alle kleuren van de baggerlayout verstellen ... mensen zijn gewoon niet meer gewend een beetje moeite te doen om dingen uit te zoeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik gebruik gewoon 'baggerlayout'. Wat voor probleem hebben mensen daarmee dan? 'Het werkt perfect. En dat het niet je favoriete kleurtje is, boeiend.
Jij draait zeker ook nog Windows 98? Mensen die hopeloos achterlopen en alleen spul uit die 'goeie ouwe tijd' gebruiken, gow up.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt voldoende natuurlijk
Fok=links=waar de kogel vandaan kwam=baasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
vroegah toen we nog onze eigen koffiebonon brandde. Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef miodzio het volgende:
[..]
Jij draait zeker ook nog Windows 98? Mensen die hopeloos achterlopen en alleen spul uit die 'goeie ouwe tijd' gebruiken, gow up.
Toen heette twix nog raiderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vroegah toen we nog onze eigen koffiebonon brandde. Mooi was die tijd
toen men nog van pannekoeken sprak.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef PDOA het volgende:
Fok!Silver blijft de beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |