abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3711953
Vertrouwen.
Vertrouwen in jezelf.
Vertrouwen in een ander.
Vertrouwen is bijzonder...
Iets dat makkelijk kapot gaat...
Iets wat moeilijk opbouwt...
blijf geloven injezelf ,en leef je eigen weg.
jou manier van leven , is een keuze die je maakt.
Vertrouwen , zal je winnen ,maar ook wordt het geschaad.
een lange weg zal iedereen doorgaan , maar zonder dit vertrouwen zou je domweg niet bestaan.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_3711969
quote:
Op woensdag 03 april 2002 17:42 schreef Joene het volgende:
Vertrouwen.
Vertrouwen in jezelf.
Vertrouwen in een ander.
een lange weg zal iedereen doorgaan , maar zonder dit vertrouwen zou je domweg niet bestaan.
Mooie woorden, mooie gedachtes.

Vertrouwen is zo moeilijk, zeker als je al vaak pijn ervaren hebt.

Vertrouwen is wel heel erg mooi en als je het hebt iets om trots op te zijn.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3712016
quote:
Op woensdag 03 april 2002 17:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Vertrouwen is wel heel erg mooi en als je het hebt iets om trots op te zijn.

Vertrouwen is de oorzaak van veel pijn die je voelt, vertrouwen is de oorzaak van vele ruzie's en teleurstellingen...

Maar idd is vertrouwen iets mooi, en toon respect als iemand aangeeft je te vertrouwen. Want iedere keer dat je vertrouwen beschaamd wordt, zal het weer een beetje moeilijker worden om het terug te winnen..

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_3712074
quote:
Op woensdag 03 april 2002 17:50 schreef BarBaar het volgende:

[..]

Vertrouwen is de oorzaak van veel pijn die je voelt, vertrouwen is de oorzaak van vele ruzie's en teleurstellingen...

Maar idd is vertrouwen iets mooi, en toon respect als iemand aangeeft je te vertrouwen. Want iedere keer dat je vertrouwen beschaamd wordt, zal het weer een beetje moeilijker worden om het terug te winnen..

las een tijdje geleden het volgende:

Als iemand voor de eerste keer je vertrouwen schaadt, is dat zijn/haar schuld. Als iemand voor de tweede keer je vertrouwen schaadt, is dat jouw schuld.

Arithmatic arithmatoc
pi_3712101
Ze zeggen dat je eerst van jezelf moet kunnen houden voordat je van een ander kunt houden. Zou dat ook voor vertrouwen opgaan, dus dat je eerst vertrouwen in jezelf moet hebben om vertrouwen in een ander te kunnen hebben? Dat vraag ik me wel eens af...

Hele mooie woorden, Joene!

keyboard error - press any key to continue
pi_3713969
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 3 april 2002 @ 21:17:10 #7
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_3714362
quote:
Op woensdag 03 april 2002 17:59 schreef Buidelbeestje het volgende:
Ze zeggen dat je eerst van jezelf moet kunnen houden voordat je van een ander kunt houden. Zou dat ook voor vertrouwen opgaan, dus dat je eerst vertrouwen in jezelf moet hebben om vertrouwen in een ander te kunnen hebben? Dat vraag ik me wel eens af...

Hele mooie woorden, Joene!

Goed punt Buidelbeestje!

Ik denk dat dat wel opgaat, als je bekijkt, dat als mensen onzeker zijn, of zichzelf niet vertrouwen, eigelijk ook geen vertrouwen in de medemens hebben.

Hoe meer je jezelf vertrouwd, hoe meer je andere mensen volledig gaat vertrouwen.
Maar wat als iemand een masker draagt, en een ander meer vertrouwd als zichzelf?
Volgens mij spreek ik mezelf in deze post alweer tegen.

Maar Joene, hele mooie woorden!!!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_3718743
quote:
Op woensdag 03 april 2002 17:42 schreef Joene het volgende:
Vertrouwen.
Vertrouwen in jezelf.
Vertrouwen in een ander.
Hele mooie woorden Joene!
Zolang je dit in je achterhoofd houdt heb je iets om aan vast te houden in slechte tijden.
.
pi_3726523
Goed om in de gaten te houden, Joene. We vergeten het alleen zo vaak.

The way is up.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')