Kan je zelf doen icm een wiiclipquote:Op zondag 22 februari 2009 17:10 schreef mcwops het volgende:
pssssst, the magic word is: ' negeren'![]()
heb ook maar wat piglampjes besteld.
iemand ervaring met wii modding, heb goed adres in buurt van Tilburg nodig
Wiikey kost ongeveer $7, wiikey2 kost $22 eur. Beide kleine moeite om erin te solderen, alleen bij de nieuwste (D2E geloof ik) is het een kutwerk, zit epoxy overheen gegoten.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:10 schreef mcwops het volgende:
pssssst, the magic word is: ' negeren'![]()
heb ook maar wat piglampjes besteld.
iemand ervaring met wii modding, heb goed adres in buurt van Tilburg nodig
Ik weet niet waar jij die prijzen vandaan haalt?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:16 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Wiikey kost ongeveer $7, wiikey2 kost $22 eur. Beide kleine moeite om erin te solderen, alleen bij de nieuwste (D2E geloof ik) is het een kutwerk, zit epoxy overheen gegoten.
Beetje soldeerervaring is genoeg.. Bij de oudere kun je eventueel ook een Wiiclip bestellen, dan hoef je niet meer te solderen (klik je 'm erop)
Ik bestel ze bij GoldenBridge. (Veel modding zooi). Hier kost de Wiikey2 je minstens 20 eur (gemiddeld eerder 25-30), daar kost de wiikey1 6,50, wiikey2 (yellow) $19,99. (alleen een paar dollar verzendkosten maar dan nog)quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die prijzen vandaan haalt?
Ik ben op zoek naar een Wii-clip eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Ik bestel ze bij GoldenBridge. (Veel modding zooi). Hier kost de Wiikey2 je minstens 20 eur (gemiddeld eerder 25-30), daar kost de wiikey1 6,50, wiikey2 (yellow) $19,99. (alleen een paar dollar verzendkosten maar dan nog)
http://www.goldenbridge.h(...)OjEyMzUzMjY5MjI7fQ==
edit: zie nu free shipping staan bij hun info.. naja, scheelt toch weer iets (vorige keer heb ik geloof ik $4 betaald voor 2 stuks, durf geen 5+ te bestellen in 1x ivm invoerrechten enz)
als je er echt veel wilt, kosten ze bij volumerate (DX groothandel) iets van $14, alleen dan moet je er wel 100+ nemen...
oei, da's k*t. foto's maken, ticket aanmaken en foto's bijvoegen. kom je niet uit die chinse gebruiksaanwijzingquote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou heb mijn bb gun binnen maar schieten doet hij niet. En ik mis ook schroefjes om die accesoires mee vast te maken.
Ga huilen.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:
Al iets bij iemand geshipped?
Hier nog niks
Dat anderen nou zo sneu zijn na drie dagen jankend een geschil te openen, betekend niet dat ik zo sneu doe. Alleen omdat ik wil weten of DX al weer looptquote:Op maandag 23 februari 2009 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga huilen.
Al wat sierraden besteld Mirjam?
Werkt dat ding?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7166
![]()
Goeiemorgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |