Op andere sites wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt zelf geen fobo, triangeljosti.
Touchéquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Post jij die mooie foto van jezelf dan eens Crane
Stoerrrr.quote:
Misschien hebben die mensen in tegenstelling tot jou vrienden/familie/kennissen die het wel interessant vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Trashcanman het volgende:_!!!
Misschien hebben die mensen wel geen behoefte aan om hun hele leven te delen met mensen die ze niet kennen.
Op partyflock toch?quote:
Jij hebt hyves.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboekwat nu?
Post maar hoor, dat ben ik niet eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Op partyflock toch?
Mag ik hem hier posten?
Net alsof dat de bedoeling is van Hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
_!!!
Misschien hebben die mensen wel geen behoefte aan om hun hele leven te delen met mensen die ze niet kennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Post jij die mooie foto van jezelf dan eens Crane
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Post maar hoor, dat ben ik niet eens.
Dan ben je waarschijnlijk een smerige rocker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboekwat nu?
Fail. Dat ben ik dus NIET.quote:
Jij dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef Crane het volgende:
Overigens is het iedereen z'n eigen zaak, maar het gaat me er meer om dat de meest saaie mensen juist het hardst zeiken op anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |