We moeten de woonkamer nog leeghalen en de vloer eruit slopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:58 schreef Rallydame het volgende:
[..]
![]()
Ben je al helemaal klaar voor de nieuwe verbouwing? Of heb je nog veel voorbereidend werk?
wat wilde je er mee doen?quote:
Voor de buitenkeuken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat wilde je er mee doen?
Dat ding was en graflelijk, en loodzwaar. En hij ligt in brokjes
Gootsteen is/was te vervangen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs zo'n lelijke ouwe met zo'n vieze gootsteen?
sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gootsteen is/was te vervangen.Maak er zelf wel een van cement.
Gaafquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry
Maar wat vind je van de lampjes?
En BBQ'enquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
GaafWanneer gaan we bier drinken bij de sfeerverlichting?
Ok danquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Gootsteen had je er trouwens niet uitgekregen.
Die was helemaal in het beton gegoten.
Daarnaast was dat blad in een serieus miserabele staat met scheuren, afgebrokkelde randjes etc.
En bovenal gruwelijk fokking tyfuszwaar.
De achtergevel wordt hetzelfde als nu, alleen de tuindeuren gaan 2,5m naar achterenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, het sloopwerk kan beginnen
hoe gaat de achtergevel eruit komen te zien? (sorry als ik er overheen heb gelezen, maar er lopen zo ontzettend veel klustopics met heftige verbouwingen)
Dat gaat de aannemert doen, daar waag ik me niet aan. De pijpen zullen vervangen worden door hedendaags PVCquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:28 schreef Juup© het volgende:
Die riolering o.i.d. gaan jullie die ook vervangen aangezien jullie er straks niet meer bij kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |