dat niet, maar meestal doen ze er gewoon of ketchup op of curry. in zwolle vragen ze meestal wat je erop wilt, dat heb ik meestal.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd kiezen?
Of wil je soms zeggen dat er snackbars zijn die geen ketchup hebben?
Hulde dan voor de snackbars in Zwolle.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:50 schreef PhysTick het volgende:
[..]
dat niet, maar meestal doen ze er gewoon of ketchup op of curry. ik zwolle vragen ze meestal wat je erop wilt, dat heb ik meestal
Twerk als dé man van de sauzen is vindt je dit misschien wel mooiquote:Op zondag 22 februari 2009 00:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat de meeste snackbars al standaard uit lijken te gaan van curry, terwijl ketchup ook een uitstekende optie is.
heeft waarschijnlijk met dit te makenquote:Op zondag 22 februari 2009 02:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Twerk als dé man van de sauzen is vindt je dit misschien wel mooi![]()
http://www.heinz.nl/Default.aspx?pid=6
Historie van Heinz met filmpjes.![]()
Waarop slaat eigelijk dat 57 dat op elke fles staat?
Dat is een afkorting van "57 varities" .. Een slogan die ze hanteerden omdat ze precies 57 verschillende producten in het assortiment haddenquote:Op zondag 22 februari 2009 02:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Twerk als dé man van de sauzen is vindt je dit misschien wel mooi![]()
http://www.heinz.nl/Default.aspx?pid=6
Historie van Heinz met filmpjes.![]()
Waarop slaat eigelijk dat 57 dat op elke fles staat?
Lol, ik bedoelde dat het ketchup is, maar dat je het in Zuid-Holland (volgens mij) met curry kan verwachten. Laat mij duidelijk zijn, speciaal is met ketchup!quote:Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat is het nou?Eerst zeg je dat een patatje speciaal alleen met ketchup is.Een zin later zeg je dat het afhankelijk is van waar je woont .
ik bedoelde ook meer Zuid-Holland (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Holland#Steden) en Noord-Hollandquote:Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef Morwen het volgende:
Leiden ligt niet in het ZuidenEn toch doen ze er curry op
Zelfs als je vráágt om ketchup
Ik moet zeggen bij tenten als Febo is het regel dat werknemers vragen curry of ketchup (ook bij je frikandel spec) Dat is gewoon instructie voor het personeel. Ook bij Bram Ladage vragen ze het echt altijd gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:00 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde dat het ketchup is, maar dat je het in Zuid-Holland (volgens mij) met curry kan verwachten. Laat mij duidelijk zijn, speciaal is met ketchup!
[..]
ik bedoelde ook meer Zuid-Holland (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Holland#Steden) en Noord-Holland.
Idd. Dat is het probleem.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik moet zeggen bij tenten als Febo is het regel dat werknemers vragen curry of ketchup (ook bij je frikandel spec) Dat is gewoon instructie voor het personeel. Ook bij Bram Ladage vragen ze het echt altijd gewoon.
Misschien kleinere onbekende toko's niet maar het hoort óf te zijn . Nooit vanzelfsprekend curry of ketchup.
Laatste keer dat ik een speciaal bij de Febo bestelde, was toen ze nog in zakjes serveerde ipv bakjes. Dus ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Ik zal er de volgende keer op letten.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik moet zeggen bij tenten als Febo is het regel dat werknemers vragen curry of ketchup (ook bij je frikandel spec) Dat is gewoon instructie voor het personeel. Ook bij Bram Ladage vragen ze het echt altijd gewoon.
Misschien kleinere onbekende toko's niet maar het hoort óf te zijn . Nooit vanzelfsprekend curry of ketchup.
Ik vind het niet leuk om in de keuken te staan. Daar gaat dit topic ook niet over.. Wij luie snackbarbezoekers willen enkel dat ketchup niet gediscrimeerd wordt. Thats all.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef -0- het volgende:
Wat een topic,
Veel leuker, en lekkerder is om het gewoon zelf te maken.
Gewoon zelf van verse aardappelen friet snijden en in verse olie frituren.
Daarbij kun je dan ook perfect je eigen sauzen kiezen die je zelf gaat maken.
Zeg nou zelf dat is toch veel beter/lekkerder/gezonder/leuker dan die plastic flessen en snackbar meuk.
![]()
Ketchup ftw
speciaal met pindasaus noemt men elders vaak troep of rotzooiquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef PKfotografie het volgende:
Friet speciaal
Friet speciaal is friet met mayonaise, (curry)ketchup en uien. In Nederland wordt de curry soms vervangen door tomatenketchup maar meestal kan er gekozen worden tussen beide soorten. De term friet speciaal is ook in België bekend. In Bergen op Zoom wijkt men hiervan af door aan het "frietje speciaal" ook nog pindasaus toe te voegen, wat elders bekend staat als "oorlog".
bron wiki.
maar heb het zelf niet zo op speciaal, geef mij maar pinda en eventueel wat ui en mayo er bij.
Gaat om centen. Hella en andere boeven betalen snackbars bedragen om een patatje speciaal met (hun) curry te serveren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:45 schreef Twerk het volgende:
Oproep
Bij deze wil ik iedereen oproepen om dit topic (of een x-aantal posts ervan) uit te printen en bij enkele lokale snackbars in de brievenbus te deponeren om hun er bewust van te maken hoe slecht en ondoordacht hun sausbeleid is. Eventueel met een link naar dit topic
Bij voorbaat dank.
Dat geldt niet voor alle. Bij sommige is het gewoon onnozelheid en daar moeten we ze van bewust maken. Ik reken op je!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gaat om centen. Hella en andere boeven betalen snackbars bedragen om een patatje speciaal met (hun) curry te serveren.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle. Bij sommige is het gewoon onnozelheid en daar moeten we ze van bewust maken. Ik reken op je!
Ok relax!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Problematisch is alleen dat de meeste snackbars geen brievenbus hebben omdat er geen woonhuis bij zit![]()
Anyway ik koop wel een of andere zwerver om voor een tray LIDL bier om de hele dag petities in/rond snackbars uit te delen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |