abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66332453
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef Twerk het volgende:

[..]

Je kunt toch altijd kiezen?

Of wil je soms zeggen dat er snackbars zijn die geen ketchup hebben?
dat niet, maar meestal doen ze er gewoon of ketchup op of curry. in zwolle vragen ze meestal wat je erop wilt, dat heb ik meestal.
  zondag 22 februari 2009 @ 02:51:49 #102
237059 Twerk
The Spurs
pi_66332459
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:50 schreef PhysTick het volgende:

[..]

dat niet, maar meestal doen ze er gewoon of ketchup op of curry. ik zwolle vragen ze meestal wat je erop wilt, dat heb ik meestal
Hulde dan voor de snackbars in Zwolle.

Het storende is dus dat veel snackbars er zomaar curry op doen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66332483
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:32 schreef Twerk het volgende:

[..]

Het probleem is juist dat de meeste snackbars al standaard uit lijken te gaan van curry, terwijl ketchup ook een uitstekende optie is.
Twerk als dé man van de sauzen is vindt je dit misschien wel mooi
http://www.heinz.nl/Default.aspx?pid=6
Historie van Heinz met filmpjes.

Waarop slaat eigelijk dat 57 dat op elke fles staat?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66332510
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:54 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

heeft waarschijnlijk met dit te maken
http://en.wikipedia.org/wiki/Heinz_57
  zondag 22 februari 2009 @ 02:58:35 #105
237059 Twerk
The Spurs
pi_66332512
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:54 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dat is een afkorting van "57 varities" .. Een slogan die ze hanteerden omdat ze precies 57 verschillende producten in het assortiment hadden

[ Bericht 0% gewijzigd door Twerk op 22-02-2009 03:15:16 ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66332532
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat is het nou? Eerst zeg je dat een patatje speciaal alleen met ketchup is.Een zin later zeg je dat het afhankelijk is van waar je woont .
Lol, ik bedoelde dat het ketchup is, maar dat je het in Zuid-Holland (volgens mij) met curry kan verwachten. Laat mij duidelijk zijn, speciaal is met ketchup!
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef Morwen het volgende:
Leiden ligt niet in het Zuiden En toch doen ze er curry op Zelfs als je vráágt om ketchup
ik bedoelde ook meer Zuid-Holland (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Holland#Steden) en Noord-Holland .
pi_66332578
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:00 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Lol, ik bedoelde dat het ketchup is, maar dat je het in Zuid-Holland (volgens mij) met curry kan verwachten. Laat mij duidelijk zijn, speciaal is met ketchup!
[..]

ik bedoelde ook meer Zuid-Holland (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Holland#Steden) en Noord-Holland .
Ik moet zeggen bij tenten als Febo is het regel dat werknemers vragen curry of ketchup (ook bij je frikandel spec) Dat is gewoon instructie voor het personeel. Ook bij Bram Ladage vragen ze het echt altijd gewoon.

Misschien kleinere onbekende toko's niet maar het hoort óf te zijn . Nooit vanzelfsprekend curry of ketchup.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 22 februari 2009 @ 03:08:03 #108
237059 Twerk
The Spurs
pi_66332588
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik moet zeggen bij tenten als Febo is het regel dat werknemers vragen curry of ketchup (ook bij je frikandel spec) Dat is gewoon instructie voor het personeel. Ook bij Bram Ladage vragen ze het echt altijd gewoon.

Misschien kleinere onbekende toko's niet maar het hoort óf te zijn . Nooit vanzelfsprekend curry of ketchup.
Idd. Dat is het probleem.

EN dan ook nog de grootvader van alle (snack)sauzen discrimineren.

zondag 22 februari 2009 @ 03:11:09 #109
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_66332611
Beide lekker , meestal doe ik er thuis op waar ik zin in heb, ene keer curry andere keer ketchup ) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_66332663
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Pacmaniac het volgende:

Laatste keer dat ik een speciaal bij de Febo bestelde, was toen ze nog in zakjes serveerde ipv bakjes. Dus ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Ik zal er de volgende keer op letten.

Ik ben idd opgegroeid met de plaatselijke snackbars die er automatisch ketchup bij gooide. Ik vind de smaak mayo + ketchup (+ui) ook veel lekkerder dan mayo + curry (+ui). Als ik thuis patat bak, dan zit er ook automatisch mayo+ketchup bij. Ik wist tot een paar geleden dus ook niet dat men speciaal eet met curry.
pi_66424570
Wat een topic,
Veel leuker, en lekkerder is om het gewoon zelf te maken.

Gewoon zelf van verse aardappelen friet snijden en in verse olie frituren.
Daarbij kun je dan ook perfect je eigen sauzen kiezen die je zelf gaat maken.

Zeg nou zelf dat is toch veel beter/lekkerder/gezonder/leuker dan die plastic flessen en snackbar meuk.

Ketchup ftw
pi_66425924
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef -0- het volgende:
Wat een topic,
Veel leuker, en lekkerder is om het gewoon zelf te maken.

Gewoon zelf van verse aardappelen friet snijden en in verse olie frituren.
Daarbij kun je dan ook perfect je eigen sauzen kiezen die je zelf gaat maken.

Zeg nou zelf dat is toch veel beter/lekkerder/gezonder/leuker dan die plastic flessen en snackbar meuk.

Ketchup ftw
Ik vind het niet leuk om in de keuken te staan. Daar gaat dit topic ook niet over.. Wij luie snackbarbezoekers willen enkel dat ketchup niet gediscrimeerd wordt. Thats all.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:36:31 #113
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66428061
Curry! Anders is het niet speciaal meer maar een frietje ketchup met mayo.

Alleen hier in Amsterdam gooien ze er standaard ketchup op. En noemen ze het patat. Barbaren
pi_66428594
curry
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:15:31 #115
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66429464
Friet speciaal

Friet speciaal is friet met mayonaise, (curry)ketchup en uien. In Nederland wordt de curry soms vervangen door tomatenketchup maar meestal kan er gekozen worden tussen beide soorten. De term friet speciaal is ook in België bekend. In Bergen op Zoom wijkt men hiervan af door aan het "frietje speciaal" ook nog pindasaus toe te voegen, wat elders bekend staat als "oorlog".

bron wiki.

maar heb het zelf niet zo op speciaal, geef mij maar pinda en eventueel wat ui en mayo er bij.
pi_66429592
mijn beleving van een frietje (of patat) speciaal is toch echt curry met fritessaus en uitjes

geen mayonaise (is te vet )
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 04:22:08 #117
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_66545111
Vroeger nam ik altijd patat speciaal met ketchup, omdat ik geen curry lustte maar ik heb de smaak inmiddels leren waarderen. Daardoor haal ik nu vaker patat speciaal met curry. En ik krijg er nu gewoon al trek in.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_66545122
Immer ketchup.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 04:37:08 #119
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_66545184
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef PKfotografie het volgende:
Friet speciaal

Friet speciaal is friet met mayonaise, (curry)ketchup en uien. In Nederland wordt de curry soms vervangen door tomatenketchup maar meestal kan er gekozen worden tussen beide soorten. De term friet speciaal is ook in België bekend. In Bergen op Zoom wijkt men hiervan af door aan het "frietje speciaal" ook nog pindasaus toe te voegen, wat elders bekend staat als "oorlog".

bron wiki.

maar heb het zelf niet zo op speciaal, geef mij maar pinda en eventueel wat ui en mayo er bij.
speciaal met pindasaus noemt men elders vaak troep of rotzooi

Oorlog is volgens mij bijna overal in Nederland pindasaus-mayo(met eventueel uitjes)
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_66545220
Oproep

Bij deze wil ik iedereen oproepen om dit topic (of een x-aantal posts ervan) uit te printen en bij enkele lokale snackbars in de brievenbus te deponeren om hun er bewust van te maken hoe slecht en ondoordacht hun sausbeleid is. Eventueel met een link naar dit topic

Bij voorbaat dank.
pi_66545234
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 04:45 schreef Twerk het volgende:
Oproep

Bij deze wil ik iedereen oproepen om dit topic (of een x-aantal posts ervan) uit te printen en bij enkele lokale snackbars in de brievenbus te deponeren om hun er bewust van te maken hoe slecht en ondoordacht hun sausbeleid is. Eventueel met een link naar dit topic

Bij voorbaat dank.
Gaat om centen. Hella en andere boeven betalen snackbars bedragen om een patatje speciaal met (hun) curry te serveren.
pi_66545240
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 04:48 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Gaat om centen. Hella en andere boeven betalen snackbars bedragen om een patatje speciaal met (hun) curry te serveren.
Dat geldt niet voor alle. Bij sommige is het gewoon onnozelheid en daar moeten we ze van bewust maken. Ik reken op je!
pi_66545249
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 04:50 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor alle. Bij sommige is het gewoon onnozelheid en daar moeten we ze van bewust maken. Ik reken op je!

Uiteraard

Problematisch is alleen dat de meeste snackbars geen brievenbus hebben omdat er geen woonhuis bij zit
Anyway ik koop wel een of andere zwerver om voor een tray LIDL bier om de hele dag petities in/rond snackbars uit te delen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 04:53:37 #124
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_66545253
Niet echt ontopic, maar wat ik trouwens ook sinds kort meemaak is dat snackbars rustig 25 cent extra erbij rekenen als je bijvoorbeeld een patat mayo met uitjes wilt. Of bij de slager heb je een broodje gehaktbal voor 1 euro, maar met saus (!) ben je meteen 25 cent extra kwijt.

F'n belachelijk. Een patatje met saus kost nu gewoon tussen 4 en 5 gulden!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_66545261
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 04:52 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Uiteraard

Problematisch is alleen dat de meeste snackbars geen brievenbus hebben omdat er geen woonhuis bij zit
Anyway ik koop wel een of andere zwerver om voor een tray LIDL bier om de hele dag petities in/rond snackbars uit te delen
Ok relax!

Dat zal ze leren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')