quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:30 schreef Twerk het volgende:
/care
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:30 schreef Twerk het volgende:
/care
/carequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:35 schreef Heathen. het volgende:
godverdomme wat een originele reacties..
/carequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:35 schreef Heathen. het volgende:
godverdomme wat een originele reacties..
/carequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:35 schreef CaptainCookie het volgende:
En dat terwijl ik laatst zat te denken of ik een topic moetst openen over dat mensen IRL zo communiceren alsof ze achter de computer zitten, met dingen als '/care'
TS = stom
Waarschijnlijk begrepen ze het wel, maar vonden ze gewoon dat je je debiel gedroeg met je suffe armbewegingkje en je "care" en was de onwetendheid in die blik een wanhopig " mijn hemel, hoe komen we van deze loser af". Het zou zo maar kunnen ...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:30 schreef Heathen. het volgende:
Dus ik zo vanavond bij vrienden eens een biertje drinken. Ging het gesprek over iets wat eigenlijk totaal niet interessant was.
Om aan te geven dat het mij niet interesseerde ging ik met mijn vlakke hand schuin van rechtsboven naar links een slagbeweging maken en scandeerde het woord 'care'. Daaropvolgend kwam naar mij een blik toe van onwetendheid en ogen die mij glazig aanstaarden.
Op de eerste plaats denk je dat je dat je best wel intelligente vrienden hebt, maar nu ben ik een beetj gedesillusioneerd ...
Klacht: mensen die niet snappen wat /care is.
/carequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrepen ze het wel, maar vonden ze gewoon dat je je debiel gedroeg met je suffe armbewegingkje en je "care" en was de onwetendheid in die blik een wanhopig " mijn hemel, hoe komen we van deze loser af". Het zou zo maar kunnen ...
/carequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrepen ze het wel, maar vonden ze gewoon dat je je debiel gedroeg met je suffe armbewegingkje en je "care" en was de onwetendheid in die blik een wanhopig " mijn hemel, hoe komen we van deze loser af". Het zou zo maar kunnen ...
/carequote:
/carequote:
/carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |