Vriend van me gaat naar Schalke kost niks en de suporters lopen door elkaarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ben er dit seizoen geweest tegen eintracht frankfurt. Was wel vet! Kon voor 25 euro erheen! Vervoer vanaf almelo en t kaartje.
Dortmund won met 3-0. Zeer geslaagde middag!
maar ik denk niet dat je schalke en dortmund fans door elkaar moet laten lopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me gaat naar Schalke kost niks en de suporters lopen door elkaar
het is ook gaaf, ben er nu 4x geweest echt geniaal. Vanuit Twente ben je er ook zo. Ik heb ook meer met Dortmund dan Schalkequote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:43 schreef 9christensen het volgende:
ik wil d'r ook nog een keer heen, lijkt me gaaf
Ik dacht dat jullie meer voor Schalke waren dan voor Dortmundquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het is ook gaaf, ben er nu 4x geweest echt geniaal. Vanuit Twente ben je er ook zo. Ik heb ook meer met Dortmund dan Schalke
lag ook in de planning helaas is het niet doorgegaan hopelijk een andere keer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:31 schreef Marioow het volgende:
Volgende week ook weer aanwezig tegen Hoffenheim
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond Borussia vroegah vooral cool door hun felgele shirt
Ik ook. Voor mij de eerste keer Dortmund. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:31 schreef Marioow het volgende:
Volgende week ook weer aanwezig tegen Hoffenheim
Borussia is toch gewoon Latijn voor Pruisen?quote:Borussia werd in 1909 opgericht en werd genoemd naar de nabij gelegen Borussiabrouwerij genoemd.
Geldproblemen.. nog net geen Leeds United taferelen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Borussia is toch gewoon Latijn voor Pruisen?
Wel een mooie vereniging hoor, shirt, stadion. Waarom is het na 1997 eigenlijk zo bergafwaarts gegaan met de club?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ook. Voor mij de eerste keer Dortmund. Ben benieuwd.
Nordtribune, geen gelbe wand dus, maar hopelijk wel een mooi uitzicht daarop.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:25 schreef Marioow het volgende:
[..]
waar zit/sta je ergens in het stadion?
Ajax speelde in 1996 tegen Dortmund en toen was Seedorf al naar Sampdoria vertrokken en bovendien al lang geen 16 meerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:56 schreef tong80 het volgende:
Kregen ooit een lesje van Ajax.
Toen de 16 jarige Seeorf inviel :
Dass gibsst nicht. En Davids speelde laatste man.
Nee geen gestreepte, helemaal felgeel met wat zwart op de schoudersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:48 schreef Marioow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze bedoel je? Ik vind het huidige shirt toch wel wat beter. Al houden ze in de Bundesliga wel van rare shirts zoals die oude van Bochum
en dan zingen we met zijn allen: Montag abends spielt der VFL!quote:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk met 'es gibt nur eine Borussia'.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:15 schreef Marioow het volgende:
[..]
en dan zingen we met zijn allen: Montag abends spielt der VFL!
4-4 hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Marioow het volgende:
vanmiddag Hannover uit moet te doen zijn
Dat is de 2de thuiswedstrijd dit seizoen dat ik er niet bij kan zijn. 1e x tegen Schalke was het helaas uit verkocht en nu kan ik niet. Welk blok zit je?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zaterdag naar Dortmund voor de wedstrijd tegen Werder Bremen
quote:Populaire Klopp blijft langer bij Borussia Dortmund
Borussia Dortmund lijkt eindelijk een trainer gevonden te hebben waarmee het voor een langere periode wil samenwerken. De Duitse club heeft het contract van Jürgen Klopp verlengd tot medio 2012.
Het contract van de oefenmeester liep in Dortmund nog door tot medio 2010. Vorig jaar januari volgde Klopp Thomas Doll op als coach van Borussia Dortmund. In een jaar tijd heeft Klopp zich bij de spelers en supporters zeer populair gemaakt. Tot daverende successen heeft dit overigens nog niet geleid.
De club speelt net als de laatste jaren om een plekje in de middenmoot. De voorgangers van Klopp moesten hierdoor noodgedwongen eerder afscheid nemen van de club. Naast Doll in 2008 vertrok ook Jürgen Röber in 2007 al na één jaar werkzaam te zijn geweest bij Die Borussen. Voorlopig geeft de Duitse Bundesliga-club Klopp dus het vertrouwen om een langere periode aan het elftal te sleutelen.
Het is wel daar in de buurt maar na de wedstrijd staat er meestal iemand iets verder weg die altijd veel spulletjes heeft voor een goede prijs niet echt een kraampje meestal een tafeltje ofzo. Die sjaal die jij bedoelt heb ik ook denk ik. Wir gratulieren GE(schalke) 50 jahre keine meister 1958-2008quote:Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik weet waar je bedoeld er staan meer van die kraampjes , zag ze gister aan de ene kant verkopen voor Werder en aan de andere kant voor BVB 09 , heb daar ooit al weleens die sjaal gehaald waarop staat 50 jaar geen schaal ( maar dan in het duits)
Deze vond ik opzich wel speciaal aangezien het over het 100 jarige bestaan gaat ( dus wie weet komt die nog en anders pech gehad )
Ja je kan zo gek niet bedenken of het is er wel te koop, al is dat opzich wel grappig als je dan met de auto komt en die vlaggetjes erop hebt zitten.
quote:De Duitse voetbalbond (DFB) steunt Patrick Owomoyela in een zaak tegen een extreem rechtse politieke partij. Dat meldde de bond maandag. Dinsdag dient de zaak waarin voorman Udo Voigt van de Nationaal Democratische Partij (NDP) en twee anderen worden beschuldigd van aanzetten tot rassenhaat en laster.
De NDP had in de aanloop naar het WK van 2006 in Duitsland een pamflet verspreid met daarop een shirt van het Duitse nationale team. Het shirt, met Owomoyela's nummer 25 erop, werd vergezeld van de tekst 'Wit, niet slechts een shirtkleur! Voor een echt nationaal team!' De NDP noemde de aanklacht in eerste instantie 'absurd' en 'politiek', maar kan tot drie jaar gevangenisstraf worden veroordeeld.
Owomoyela, zoon van een Duitse moeder en een Nigeriaanse vader, speelde tussen december 2004 en maart 2006 elf interlands namens die Mannschaft. In die periode speelde hij bij Arminia Bielefeld en Werder Bremen. Sinds afgelopen zomer speelt de 29-jarige rechterverdediger bij Borussia Dortmund.
Dat is hem iddquote:Op zondag 22 maart 2009 17:14 schreef Marioow het volgende:
[..]
Het is wel daar in de buurt maar na de wedstrijd staat er meestal iemand iets verder weg die altijd veel spulletjes heeft voor een goede prijs niet echt een kraampje meestal een tafeltje ofzo. Die sjaal die jij bedoelt heb ik ook denk ik. Wir gratulieren GE(schalke) 50 jahre keine meister 1958-2008.
[ afbeelding ]
Met mijn eigen vlag ging het niet zo goed.
Bedanktquote:Op zondag 19 april 2009 13:44 schreef Marioow het volgende:
0-2 is echt een mooie inderdaad. Hoorde dat er meer als 10.000 Dortmund Supporters waren dus dat is ook weer niet verkeerd.
Dat gebeurde gister ook door een damequote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Marioow het volgende:
Ja dat is inderdaad wel prettig in Duitsland. Ik heb zelf slechts 1x wat mee gemaakt dat was toen een Gladbach supporter bij ons in het vak klappen kreeg, maar dat was niet omdat het een Gladbach supporter was maar meer omdat die zijn bier na een doelpunt met beker en al op iemand anders zijn kop gooide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |