SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:19 schreef Bleie het volgende:
Heb Het Diner net uit, geweldig! Maar misschien is het een idee om de plot die in de OP wordt genoemd, in spoilertags te zetten? Hoe minder je er van tevoren over weet, hoe beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef outtayourleague het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef Bleie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:13 schreef outtayourleague het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:30 schreef Nadine26 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef MuadDib het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef Bleie het volgende:
[..]Even zonder spoilertags maar, want dit topic begint een beetje last te krijgen van witte vlekken. (Ik zal geen grote inhoudellijke onthullingen doen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleie, we staan niet alleen in ons oordeel! Ha! Dat vind ik nou leuk: vanavond staat er in NRC Handelsblad een paginagroot artikel van Arnold Heumakers (literair criticus) waarin hij het door mij genoemde bezwaar - zie spoiler boven - opvoert als de reden waarom de roman (inmiddels 100.000 exemplaren verkocht) wat hem betreft een 'mislukking' is, en 'een schim van wat het had kunnen zijn.' Nou ben ik dat laatste helemaal niet met hem eens, want Het diner blijft ondanks die ene zwakke plek een buitengewoon sterke en verontrustende roman. Bovendien vind ik het kinderachtig van NRC om dit boek, dat enkele weken geleden op diezelfde boekenpagina's de hemel in is geprezen (door een andere NRC-recensent, maar toch), zo genadeloos af te serveren. Je kunt ook overdrijven. Maar goed, ik vind het wel altijd leuk om gelijk te krijgenZeker als dat gebeurt in een krant als NRC - ik ben achteraf dan ook blij dat ik mijn kritiek hier gisteren al heb gepost, en niet pas vandaag
In NRC plakken ze er zelfs een lezersdiscussie aan vast: "Heeft Arnold Heumakers gelijk en is 'Het diner' een schim van wat het had kunnen zijn? Of bent u het eens met de critici die Herman Koch geprezen hebben? Mail dan... etc."
Goed, nu haal ik de spoiler er weer even bij, want het wordt tijd om de dingen bij de naam te noemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Even zonder spoilertags maar, want dit topic begint een beetje last te krijgen van witte vlekken. (Ik zal geen grote inhoudellijke onthullingen doen).
Bleie, we staan niet alleen in ons oordeel! Ha! Dat vind ik nou leuk: vanavond staat er in NRC Handelsblad een paginagroot artikel van Arnold Heumakers (literair criticus) waarin hij het door mij genoemde bezwaar - zie spoiler boven - opvoert als de reden waarom de roman (inmiddels 100.000 exemplaren verkocht) wat hem betreft een 'mislukking' is, en 'een schim van wat het had kunnen zijn.' Nou ben ik dat laatste helemaal niet met hem eens, want Het diner blijft ondanks die ene zwakke plek een buitengewoon sterke en verontrustende roman. Bovendien vind ik het kinderachtig van NRC om dit boek, dat enkele weken geleden op diezelfde boekenpagina's de hemel in is geprezen (door een andere NRC-recensent, maar toch), zo genadeloos af te serveren. Je kunt ook overdrijven. Maar goed, ik vind het wel altijd leuk om gelijk te krijgenZeker als dat gebeurt in een krant als NRC - ik ben achteraf dan ook blij dat ik mijn kritiek hier gisteren al heb gepost, en niet pas vandaag
In NRC plakken ze er zelfs een lezersdiscussie aan vast: "Heeft Arnold Heumakers gelijk en is 'Het diner' een schim van wat het had kunnen zijn? Of bent u het eens met de critici die Herman Koch geprezen hebben? Mail dan... etc."
Goed, nu haal ik de spoiler er weer even bij, want het wordt tijd om de dingen bij de naam te noemen:Mooi verwoord. Het NRC-artikel is ook hier te vinden (let op: de hele plot wordt er wel gespoilerd). Ik moet zeggen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:44 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Mooi verwoord. Het NRC-artikel is ook hier te vinden (let op: de hele plot wordt er wel gespoilerd). Ik moet zeggen datDank voor het hele artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben vannacht wel lekker bezig geweest met overschrijven
Nu ik het hele stuk van Heumakers nog eens lees, valt me op dat hij, eenmaal op dreef gekomen met het kraken van het boek, nog veel méér zwakke punten noemt, en dat maakt het hele stuk meteen minder sterk. Bovendien, maar misschien vergis ik me, heb ik de indruk dat hij Koch inconsistenties verwijt die er helemaal niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 28-04-2009 17:12:14 ]Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zomerhuis met zwembad is zijn laatste, is vorig jaar uitgekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Urquhart het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over het feit of er binnenkort een nieuw boek van zijn hand verschijnt?
Ja die heb ik ook gelezen. Ook een leuk boek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zomerhuis met zwembad is zijn laatste, is vorig jaar uitgekomen.
http://www.nu.nl/boek/243(...)uis-met-zwembad.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |