Zo'n rij met Hertog Jan flesjes. In zo'n mooie verpakking.quote:
Zegt weer genoeg over hoe lang jij hier daadwerkelijk rondloopt.quote:
Ik wilde het er inwrijven, want ik F5 echt om de 2 seconden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surveillance-Fiets had het al gezegd, maar jij wil kennelijk ook nog even populair doen.
F5 hoerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wilde het er inwrijven, want ik F5 echt om de 2 seconden.
Paul, waarom ben je nog steeds niet blauw, of ben je je aan het inlezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallooooooooo het hupt wil niet nog meer plaatjes
Gister was het ook wel aardig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Vroegâh was nachtbagger nog leuk.
Ik moest eerst wat regeltjes doorlezen die ik van Yvonne kreegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paul, waarom ben je nog steeds niet blauw, of ben je je aan het inlezen?
Een browser?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb zoeen programma dat de pagina automatisch ververst.
Regeltjes, is dat wat nieuws?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moest eerst wat regeltjes doorlezen die ik van Yvonne kreeg
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallooooooooo het hupt wil niet nog meer plaatjes
Ga eens aan het werk of zoquote:
Veel langer dan jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over hoe lang jij hier daadwerkelijk rondloopt.
Neequote:
De echte, die zijn van FOK! verdwenen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef Quir het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle andere nachtbaggeraars heen?
Ja ik moet eerst zo een examen bij haar afleggen, anders heeft ze er niet zo'n vertrouwen inquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Regeltjes, is dat wat nieuws?
Dan heb je het fenomeen nachtbagger blijkbaar laat leren kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |