abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66299318
Hehe Heineken, je was het ook al aan het zingen bij de Irish caranavals pub

Verder was Italie top, eerst dagje Milaan geweest wat erg nice was. Toen 2 dagen Florence, veel cultuur gezien ook. Erg mooie stad

Sávonds helaas wel vrij dood maargoed dat maakte we zelf wel leuk hehe.

Silenus wie ben jij dan? Maargoed wss kwam je pas binnen toen ik al half lag te slapen in het vliegtuig.
pi_66299359
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Oente het volgende:

[..]

Dat kwam zeker door de vlucht.
En de autoreisjes, dit dat
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:20:14 #28
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66299401
Tof verhaal Silenus
#FreeHat
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:20:57 #29
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66299424
quote:
Van Basten: "Wij nemen Volendam heel serieus"
Ajax ontmoet zondagmiddag FC Volendam in de eigen Amsterdam Arena. Gesterkt door de zeges op achtereenvolgens Feyenoord en Fiorentina stappen de Amsterdammers volgens trainer Marco van Basten vol vertrouwen het veld op.

Van Basten denkt niet dat het een moeilijke taak wordt zijn ploeg, kort na de knappe zege in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Fiorentina, op te laden voor het treffen met de nummer laatst in de Eredivisie. "Iedereen is zich bewust van de huidige situatie en dan bedoel ik met name de stand op de ranglijst. Het spreekt dus voor zich dat we deze wedstrijd heel serieus nemen", zegt de oefenmeester op het digitale thuis van Ajax.

FC Volendam zal zich komende zondag vooral beroepen op de defensieve stellingen, denkt Van Basten. Een spelsysteem wat een flink aantal ploegen dit seizoen de nodige problemen bezorgde. Daardoor hoopt de trainer op een vroege goal. "Als je snel scoort, dan moeten zij kiezen; gaan we aanvallen of blijven we verdedigen. Van beide situaties moeten we kunnen profiteren."

Het duel in de Arena komt in elk geval te vroeg voor Eyong Enoh, Gabri en Dario Cvitanich. Of Jan Vertonghen wel op tijd hersteld is, is nog even de vraag. Na de zaterdagtraining hakt Van Basten de knoop door betreffende de inzetbaarheid van de Belg.
#FreeHat
pi_66299441
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:18 schreef Jasza het volgende:
Hehe Heineken, je was het ook al aan het zingen bij de Irish caranavals pub
Oh ja, klopt. Daar waren we voor de wedstrijd ook nog even geweest hehe. Komen we daar buiten de eigenaar van zo'n pizzatent van de vorige avond tegen. Die kwam ons nog even vertellen dat we de volgende keer wel gewoon moeten betalen
pi_66299538
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Oh ja, klopt. Daar waren we voor de wedstrijd ook nog even geweest hehe. Komen we daar buiten de eigenaar van zo'n pizzatent van de vorige avond tegen. Die kwam ons nog even vertellen dat we de volgende keer wel gewoon moeten betalen
Hehe liepen teveel pannekoeke bij die pub maargoed het was wel lachen. Beetje jammer van die Ajax homo die als een mongool liep te doen
pi_66299601
Kan iemand die hele haircut tekst weer even posten?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:28:28 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66299728
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:18 schreef Jasza het volgende:
Silenus wie ben jij dan? Maargoed wss kwam je pas binnen toen ik al half lag te slapen in het vliegtuig.
Ja, ik kwam met 'de laatste bus' binnen. Wit vest, AFCA-muts op. (Fucking heet, maar m'n gel was afgepakt door de douane )
Gourmetten of steengrillen?
pi_66299758
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hehe liepen teveel pannekoeke bij die pub maargoed het was wel lachen. Beetje jammer van die Ajax homo die als een mongool liep te doen
Oh ja, tegen die Zigeuners. Welke gast dan? Heb dat stukkie even gemist.
pi_66300170
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, ik kwam met 'de laatste bus' binnen. Wit vest, AFCA-muts op. (Fucking heet, maar m'n gel was afgepakt door de douane )
Haha geen idee dan ouwe

Ik zat bij de motoren, maargoed niet echt meer opgelet wat er binnen kwam

@HAFCA: Ja die met dat uitshirt, soms kwam ie wel erg dichtbij en ik weet zeker dat ie gay was

Als je zigeuners gaat schuren spoor je sowieso al niet haha
pi_66300801
Volendam gaat eraan.

Fucking coke-snuivende palingvreters!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:58:51 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66300888
Gourmetten of steengrillen?
pi_66301079
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:58 schreef Silenus het volgende:

Oh wat is 'ie lekker!
Hehe mooi was dat, ik roepen:

SCHIETEN GEK, maar toen zag ik dat het Kennedy was en dacht ik:

DOE TOCH MAAR NIET

En toen lag die bal er ineens in

Heerlijke goal
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:09:12 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66301251
Geweldig verhaal, Silenus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:15:20 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_66301450
Toen die bal van Kennedy erin ging geloofde ik het nog niet. Ik dacht: nee die wordt nog afgekeurd ofzo
Jawel, je keek.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:17:55 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66301537
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef Silenus het volgende:
-
Mooi verhaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66304220
Geniaal verslag, Silenus .
pi_66304365
Zeker leuk geschreven
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 februari 2009 @ 01:49:28 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66304372
quote:
[b]Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef

JAAAAAAAAAAA! WHAT THE FUCK, 0-1! Daar is dat moment weer, dat moment van compleet gek worden, we hebben een uitdoelpunt! Je weet van pure vreugde niet wat je moet doen, je pakt die mafkees naast je vast, je zwaait lachend naar de Italiaanse fans, je springt nog een keer of tien rond totdat je het echt beseft….We staan voor! En wát een goal, wat een poeier, tsjonge jonge jonge jonge jonge! De reďncarnatie van de peun van Finidi tegen Bayern in het Olympisch Stadion, door niemand minder dan de Toreador van het Artemio Franchi! De Zweedse tiran, de Schrik van Florence, de Toscaanse beul, El Goleador, de fijnbesnaarde balvirtuoos met zijn fluwelen techniek, bijnamen te over, ik heb het natuurlijk over niemand minder dan Kennedy Bakircioglu! Wie anders dan Kennedy schiet ons voorbij Fiorentina! Wat een held, een standbeeld voor deze man, geef ‘m een contract voor het leven! Een levende legende, want wie Kennedy zegt, zegt: ‘Bakircioglu!’ En vanaf nu zegt ook iedereen: “Fiorentina-Ajax 0-1!”
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_66305539
Briljant stukkie, Silenus. Michelango. .
pi_66305894
Ajax HOEAH.
pi_66306522
Silenus
quote:
Om 14 uur gaan we naar het stadion, om even de kaartjes om te wisselen. De gratis bus vertrekt van het Piazza San Marco. Pas dan besef je hoe groot de status is van onze trainer in Italië, dat ze zelfs zo’n oud plein naar hem vernoemen.
quote:
De reďncarnatie van de peun van Finidi tegen Bayern in het Olympisch Stadion, door niemand minder dan de Toreador van het Artemio Franchi! De Zweedse tiran, de Schrik van Florence, de Toscaanse beul, El Goleador, de fijnbesnaarde balvirtuoos met zijn fluwelen techniek, bijnamen te over, ik heb het natuurlijk over niemand minder dan Kennedy Bakircioglu! Wie anders dan Kennedy schiet ons voorbij Fiorentina! Wat een held, een standbeeld voor deze man, geef ‘m een contract voor het leven! Een levende legende, want wie Kennedy zegt, zegt: ‘Bakircioglu!’ En vanaf nu zegt ook iedereen: “Fiorentina-Ajax 0-1!”

[ Bericht 43% gewijzigd door _Mike_ op 21-02-2009 08:35:44 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_66306672
Silenus

Heerlijk verslag
pi_66307221
Mooi Silenus .

Even 14 uur geslapen, nog steeds helemaal "naar de getver" .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')