abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66296269

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! is welkom!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_66296448
FIPO!!!
pi_66296555
Die mag bij mij ook wel komen BBQ'en
pi_66296606
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
FIPO!!!
pi_66297013
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:19 schreef FJD het volgende:

[..]

jah ik dacht, laat ik er eens, na al die oersaaie topics, weer een meesterlijke grap in trappen

et voila, direct succes, ferdi zn zak ligt al op de grond van het lachen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:40:10 #6
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66297539
Fer, je opent zelf een topic..
pi_66297886
tvp
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:53:05 #8
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_66298148
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
FIPO!!!
Je weet dat je daar een ban voor kan krijgen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_66299038
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:19:12 #10
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66301586
Osdorp Posse Vandaag naar het allerlaaste optreden van ze gewees in Bibelot in het kader van hun afscheidstour en het was geweldig!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_66302286
tvp
Narf!
pi_66306347
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Osdorp Posse Vandaag naar het allerlaaste optreden van ze gewees in Bibelot in het kader van hun afscheidstour en het was geweldig!
gelukkig

Wat een baggermeuk heb ik dat altijd gevonden zeg
Def P als je dan rapt maak er dan wat van lees je tekst niet hakketakkerig op

nooit iets aan gevonden
Narf!
pi_66306412
Blij dat we daar vanaf zijn zeg. Gelukkig voelden ze het zelf ook al wel aan.
pi_66306640
Kutmuziek inderdaad!

MUZIEK wordt in mijn ogen nog altijd gemaakt met instrumenten (gitaar, bas, drum, piano etc.) of in ieder geval zang. Dus daarom luister ik niet naar whigger/rap want dat mag mijn inziens geen eens muziek genoemd worden.

Luister eens naar albums als Brothers in Arms, Night of the Opera & Hotel California. Dat is muziek! Helaas wordt dat door de grafherrie die jij en de 95% van de jeugd tegenwoordig luistert niet meer gemaakt. Nee tegenwoordig wordt je doodgegooid met Rihanna, Kate Perry en weet ik veel wat voor slechte muziek nog meer.

Vroeger stond Deep Purple - Child in Time of Nr.1 in de Top 40, tegenwoordig is dat Rap Das Armas.... Need I say more?
BF2: Diamond3d
pi_66306678

Dit is zo makkelijk en zo vermakelijk
pi_66306699
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 08:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kutmuziek inderdaad!

MUZIEK wordt in mijn ogen nog altijd gemaakt met instrumenten (gitaar, bas, drum, piano etc.) of in ieder geval zang. Dus daarom luister ik niet naar whigger/rap want dat mag mijn inziens geen eens muziek genoemd worden.

Luister eens naar albums als Brothers in Arms, Night of the Opera & Hotel California. Dat is muziek! Helaas wordt dat door de grafherrie die jij en de 95% van de jeugd tegenwoordig luistert niet meer gemaakt. Nee tegenwoordig wordt je doodgegooid met Rihanna, Kate Perry en weet ik veel wat voor slechte muziek nog meer.

Vroeger stond Deep Purple - Child in Time of Nr.1 in de Top 40, tegenwoordig is dat Rap Das Armas.... Need I say more?
1337 - 0
pi_66306935
Verdomme, zijn bankkantoren tegenwoordig dicht op op zaterdag
pi_66307016
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:36 schreef FJD het volgende:
Welkom in het nieuwe millennium.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:45:50 #19
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_66307053
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:36 schreef FJD het volgende:
Natuurlijk, bezuinigingen he. Scheelt weer een dag personeel betalen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_66307059
Waarom zijn julie op zaterdag zo vroeg wakker?
pi_66307064
was al om 7:50 wakker
pi_66307093
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:46 schreef Mrakz0r het volgende:
Waarom zijn julie op zaterdag zo vroeg wakker?
ik check na het stappen altijd nog even FOK!

pi_66307165
Leipi is lekker bezig in Californië.

Lance kan nog geen potten breken. Ik zie die nog niet schitteren in de tour deze zomer. (als de Fransen hem al gaan toelaten. )
pi_66307293
Beetje drugges in lance stoppen en hij gaat als een tiet
pi_66307451
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef IJsmuts het volgende:
et voila, direct succes, ferdi zn zak ligt al op de grond van het lachen
Een half naakte vrouw in de OP en Ijs is present Wat ben je af en toe net een echte vent he!
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef ursel het volgende:
Fer, je opent zelf een topic..
Werklaptop, dan moet je alles zelf doen
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:42 schreef jpjedi het volgende:
Welkom in het nieuwe millennium.

In DH waren banken gewoon op zaterdag open. Ik blijf me er over verwonderen waarom iemand met een beetje hersens zo graag in een dorp als dit wil wonen Alles is zo troosteloos.
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:45 schreef Bart het volgende:
Natuurlijk, bezuinigingen he. Scheelt weer een dag personeel betalen.
Je bent een bank, een bank heeft geld nodig, mensen met een fulltime baan hebben geld, ga dan op maandag en dinsdag dicht en op zaterdag en zondag open Zal wel aan mij liggen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')