quote:
True...
Kon ik het allemaal lekker snel en duidelijk uitleggen, jullie weten maar 30% van de situatie/verhaal.
Als je zoveel deadlines heb, zoeken naar een baan, moet gaan werken, elke avond 3 a 4 uur besteed om een kamer, studio of een appartement te zoeken op tientallen websites kijken en reageren en mensen mailen en telefoneren en het lukt maar niet...op zo'n situatie had ik mijn kop niet helemaal bij
Dan heb je eindelijk iets gevonden, ga je met je vriendin ergens heen, vette kamer gevonden in Eindhoven we waren zoo happy!

Vertellen we de verhuurder dat we de kamer nemen via de tel, verhuurder zei: ik neem morgen contact met jullie op voor het contract! Wij met vreugde wachten (zelfs lekker gegeten ergens in Eindhoven), krijg je volgende dag daarop een email van de huurder sorry maar de bewoner die de kamer aan jullie een rondleiding gaf heeft voor iemand anders gekozen!!!

Wat totale onzin is omdat er geen sprake was van een kijk avond
Dan verder zoeken en eindelijk weer wat gevonden in Eindhoven, weer een treinkaartje kopen en dan zit er druk op je omdat je alleen bent (vriendin moest werken) + ze zeiden dat er meerdere mensen waren die vandaag en de komende dagen de kamer gaan bezoeken! Maar als ik nu besloot om contract te tekenen had ik die kamer! Ik heb al ervaring met 3 andere verhuurders maar nog nooit zo debiel contract gezien en hij veranderde de contract op een rare wijze.
Omdat hij een advocaat was (dom dom dom) dacht ik op één of ander manier dat het wel goed zat
Ik dacht ook van geen internetaansluiting...maarja is zo geregeld!....Op internet gekeken...NOT minimaal 3 weken en ik heb ervaring met internetaansluiting van een andere verhuurder! (zoals bij KPN, moest ik 7 weken wachten >_< kreeg toen wel ¤150,- omdat het hun eigen fout was). You never know...
Internet is niet zo duur, maar wel zit je vast aan een abonnement en ik kan geen fulltime vinden of andere kamer, de waarde van internet is gewoon super hoog!
Toen daarna werd de fulltime baan van mijn vriendin drastisch minder leuk en ik kreeg verschillende jobs interviews en misschien ging ik wel in Amsterdam/Rotterdam of ergens anders in het noorden werken en dan is een plek in Eindhoven niet de beste locatie.
Lang verhaal....niet af, maar ik weet dat jullie al te graag deze topic willen lezen dus ik dacht ga lekker iets posten!