abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66479654
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Scorpie het volgende:
En maar koppig blijven volhouden, die TS
Koppig? Hallo meneer de expert!

Omdat iemand wat zegt op een forum wilt toch niet zeggen dat hij 100% gelijk heeft? Als ik met 6 a 7 andere mensen + advocaat heb gesproken en moet kiezen tussen onbekende mensen waarvan ik niks van af weet hun mening posten in deze topic sorry maar dan ga ik voor de mening van de advocaat. Zelfs als jullie allemaal zeiden van ja klopt je kan gewoon de huurcontract opzeggen, dan zal ik zelf voor de zekerheid toch aan iemand anders vragen buiten de forum zelf.

Back to work!
pi_66480238
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef Qualize het volgende:

[..]

Koppig? Hallo meneer de expert!

Omdat iemand wat zegt op een forum wilt toch niet zeggen dat hij 100% gelijk heeft? Als ik met 6 a 7 andere mensen + advocaat heb gesproken en moet kiezen tussen onbekende mensen waarvan ik niks van af weet hun mening posten in deze topic sorry maar dan ga ik voor de mening van de advocaat. Zelfs als jullie allemaal zeiden van ja klopt je kan gewoon de huurcontract opzeggen, dan zal ik zelf voor de zekerheid toch aan iemand anders vragen buiten de forum zelf.

Back to work!
Je tekende ook dat contract gemaakt door advocaten toch? Daar is het hele probleem mee begonnen
pi_66480562
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef Qualize het volgende:
Koppig?
Meestal valt zo'n soort zaak wel onderling te regelen. Echter, als jij meteen gaat smijten met "ik betaal 600 euro voor meer dan een jaar", terwijl dat door velen hier is afgeraden en terwijl dat elke redelijkheid teniet doet (en elke rechter in Nederland zal een contract beoordelen op redelijkheid), en dan klaag je erover dat de verhuurder meteen in de verdediging schiet en uiteindelijk de hoorn erop gooit... sja, sorry hoor, maar dan heb je niks beters verdiend.

Als je hem vriendelijk had aangesproken en het verhaal had uitgelegd met als aanvulling "misschien kunnen we iets regelen?", dan was er van hem uit ook wel enige redelijkheid gekomen. Als jij hem meteen aanvalt, dan is het logisch dat hij zijn hakken in de grond zet. Nu wordt het gewoon een ordinair partijtje touwtrekken waarbij ik denk dat de verhuurder gaat winnen.

Succes ermee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_66489097
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je hem vriendelijk had aangesproken

ik denk dat de verhuurder gaat winnen.
Gedaan, geholpen? > Nee
Zelf een aanbod gedaan van ¤300,- voor maart, stakker kon makkelijk een andere huurder vinden, als het niet gelogen was wat hij zei, dat er veel mensen de kamer wou hebben (meerdere malen gezegd). Kreeg hij ¤300,- + een andere huurder = ¤900,-

Ik was altijd vriendelijk. Over dat brief, tja mensen gingen te snel typen en niet vroegen van, zal vast ergens anders in het contract staan dat het weer goed maakt?! Dus ik stuurde het op (alleen 1 iemand zei nee). spijkerbroek: je moet niet de mensen tellen die pas later een reactie posten.

spijkerbroek quote : denk dat de verhuurder gaat winnen
Ja meer mensen denken, maar niks zeker weten en toch maar verder dingen posten.
Als ik een topic lees onder werk, geldzaken & recht en ik weet er niks of niet zeker van ben, dan ga ik geen advies geven in mijn post. (Dan is me topic maar leeg, heb liever 5 goede reacties dan 100 wat gebaseerd is op "ik denk van of misschien dat".

Ik heb weinig ervaring en door zoveel "verschillende reacties en meningen" word ik alleen maar onzeker van! Als ik dan iets stom doe zoals het brief versturen moet ik dat 10 keer aanhoren ^^
I feel the love
pi_66489531
dit is Fok!
pi_66494200
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
dit is Fok!
True...

Kon ik het allemaal lekker snel en duidelijk uitleggen, jullie weten maar 30% van de situatie/verhaal.
Als je zoveel deadlines heb, zoeken naar een baan, moet gaan werken, elke avond 3 a 4 uur besteed om een kamer, studio of een appartement te zoeken op tientallen websites kijken en reageren en mensen mailen en telefoneren en het lukt maar niet...op zo'n situatie had ik mijn kop niet helemaal bij

Dan heb je eindelijk iets gevonden, ga je met je vriendin ergens heen, vette kamer gevonden in Eindhoven we waren zoo happy! Vertellen we de verhuurder dat we de kamer nemen via de tel, verhuurder zei: ik neem morgen contact met jullie op voor het contract! Wij met vreugde wachten (zelfs lekker gegeten ergens in Eindhoven), krijg je volgende dag daarop een email van de huurder sorry maar de bewoner die de kamer aan jullie een rondleiding gaf heeft voor iemand anders gekozen!!! Wat totale onzin is omdat er geen sprake was van een kijk avond

Dan verder zoeken en eindelijk weer wat gevonden in Eindhoven, weer een treinkaartje kopen en dan zit er druk op je omdat je alleen bent (vriendin moest werken) + ze zeiden dat er meerdere mensen waren die vandaag en de komende dagen de kamer gaan bezoeken! Maar als ik nu besloot om contract te tekenen had ik die kamer! Ik heb al ervaring met 3 andere verhuurders maar nog nooit zo debiel contract gezien en hij veranderde de contract op een rare wijze.
Omdat hij een advocaat was (dom dom dom) dacht ik op één of ander manier dat het wel goed zat
Ik dacht ook van geen internetaansluiting...maarja is zo geregeld!....Op internet gekeken...NOT minimaal 3 weken en ik heb ervaring met internetaansluiting van een andere verhuurder! (zoals bij KPN, moest ik 7 weken wachten >_< kreeg toen wel ¤150,- omdat het hun eigen fout was). You never know...
Internet is niet zo duur, maar wel zit je vast aan een abonnement en ik kan geen fulltime vinden of andere kamer, de waarde van internet is gewoon super hoog!

Toen daarna werd de fulltime baan van mijn vriendin drastisch minder leuk en ik kreeg verschillende jobs interviews en misschien ging ik wel in Amsterdam/Rotterdam of ergens anders in het noorden werken en dan is een plek in Eindhoven niet de beste locatie.
Lang verhaal....niet af, maar ik weet dat jullie al te graag deze topic willen lezen dus ik dacht ga lekker iets posten!
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:32:42 #282
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_66503637
Nou toch nog maar een TVP'tje op de valreep. Inhoudelijk reageren heb ik niet heel veel zin in, maar dit is wel geweldig om te volgen.
pi_66506095
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Qualize het volgende:
heel verhaal
Maak je geen illusies, je bent niet de enige op de hele wereld die het druk heeft in z'n leven.

Vroeger kon je nog wel eens je handen over elkaar gooien, je tong uitsteken en roepen dat je niet zou betalen, maar zo werkt dat niet meer als je op een bepaald punt komt. Ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat wat jij doet niet echt getuigt van veel verantwoordelijkheidsgevoel.

Je hebt hier genoeg fatsoenlijke tips van verscheidene mensen gehad. Dat jij daar niks mee doet, dat is je eigen schuld.
pi_66506386
quote:
Kon ik het allemaal lekker snel en duidelijk uitleggen, jullie weten maar 30% van de situatie/verhaal.
Als je zoveel deadlines heb, zoeken naar een baan, moet gaan werken, elke avond 3 a 4 uur besteed om een kamer, studio of een appartement te zoeken op tientallen websites kijken en reageren en mensen mailen en telefoneren en het lukt maar niet...op zo'n situatie had ik mijn kop niet helemaal bij
Aggutttt.. 'k heb met je te doen hoor

Wij zeggen niet wat je wilt horen. Sja, jammer, knul.
Als je zo verder gaat als nu, dan heb je het binnenkort nog drukker door de rechtzaak.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_66506474
Ik werk ook 60+ uur in de week. Mag ik nu ook brieven versturen zonder na te denken en vinden dat ik bepaalde zaken niet hoef te betalen?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:47:22 #286
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66507146
quote:

jullie weten maar 30% van de situatie/verhaal.
Ach gossie... Aan wie zou dat nu liggen denk je
Neerkomen wel!
pi_66514943
Aan de postcode denk ik te weten over welk adres het gaat. Nr 43 neem ik aan? Daarvan weet ik dat de eigenaar een advokaat is, en dat hij zijn huurders waardeloos behandeld. Ik woonde ooit op nr 45, en terwijl ik daar woonde, is de benedenverdieping van nummer 43 overstroomd (lekkage van niet fatsoenlijk afgesloten bad). Hij heeft niets gedaan om zijn huurders te helpen, hoewel gedeeltelijk schuld had aan de situatie. Als het om deze man gaat dan zat coulance er niet in.
Maar goed, dat neemt niet weg dat de TS ook zich bijzonder dom gedragen heeft in deze.
pi_66686741
ik neem aan dat alles goed is opgelost?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 01:31:41 #289
239053 trifko
One Minute!
pi_66752728
verkapte ik woon nu op mijzelf dus zijn er hier nog fokdames die gepaald willen worden in mijn nieuwe woning topic.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')