dát dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Emma is zo'n meisje dat ook héél blij voor een ander kan zijn volgens mij
Je vergeet haar reclamedeal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Daar gaat haar bling. Al het geld, die megacarriere in Amerika, de Gucci kleertjes voor d'r kind, de bolides voor al d'r playas, d'r gouden tand, d'r platina kies, d'r fluwelen thongs en d'r met diamanten bezette waterpijp.
Cacharel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Daar gaat haar bling. Al het geld, die megacarriere in Amerika, de Gucci kleertjes voor d'r kind, de bolides voor al d'r playas, d'r gouden tand, d'r platina kies, d'r fluwelen thongs en d'r met diamanten bezette waterpijp.
Cacharel
nee emma had echt zo'n "kutwijf waarom jij wel en ik niet" gezichtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Emma leek anders wel erg blij.
liever Emma dan die jankerige Melissaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Grulez het volgende:
Melissa dus niet door? Jammer, want ik vind die Emma helemaal niks.
Hoezo is ze niet door dan? Dat weet je toch nog niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Grulez het volgende:
Melissa dus niet door? Jammer, want ik vind die Emma helemaal niks.
Ach een beetje speculeren mag wel toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is ze niet door dan? Dat weet je toch nog niet?
Je bedoelt Jennifer en Emma hè? Tochquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef sbientje het volgende:
Jennifer en Melissa dan he
lijkt me duidelijk
juistemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Emma er uit zou gaan (en aan het voorstukje te zien gaat ze er dus wel uit...) want ik vind haar echt leuk origineel :)
Dat je dat eruit haalt vind ik erg knap, ze was juist heel blij aan het juichen enzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
(en aan het voorstukje te zien gaat ze er dus wel uit...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |