Solliciteer je ergens naar ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe lang nog tot ik hier niet meer welkom ben?.
Nee ik rook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben jij roker? En zo ja, gebruik je dat ook als argument tegen het rookverbod?
Hoe kun je er nou vanavond enthousiast over zijn, was een klote afgeraffelde mixquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
heb in de oto nog de mix van Sandstorm kunnen horen![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is eigenlijk Corton,s vervanger?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe de vervanger van Rudy het gaat doen volgende week.
Nee, ik ga nog niet zeggen wie.
Er zijn echt zoveel mensen die dat serieus als argument gebruiken. Zij roken toch, moeten anderen daar last van hebben? ga toch wegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, jij hapt eerder dan Feivel
Floortje Dessing?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hopen dat er volgende week ubberhaubt nog een MoveYourAss is... Ik gok op Floortje !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
heb in de oto nog de mix van Sandstorm kunnen horen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe kun je er nou vanavond enthousiast over zijn, was een klote afgeraffelde mix
Annemiekequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk Corton,s vervanger?
nog 3 uur Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga er serieus op inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar je gebruikt het wel als argument ertegen?
Mogen ze volgende week dan niet meer uitzenden ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ging nog serieus kijken of ik daadwerkelijk de verkeerde smiley had gebruikt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eindelijk zijn we het eens over een nummer Hans
Ik wil graag als Anti-Hyver solliciteren bij Hyvesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Solliciteer je ergens naar ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow zeg...ben net thuis en nu meteen al sjagerijnen?
Dat wel, maar Rudy gaat na vanavond op vakantie voor 2 weken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mogen ze volgende week dan niet meer uitzenden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |