Giel heeft het jaren gedaan ze zijn het wel gewendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
Hij rookt in de studio. Wat freakin ranzig!.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
Hij rookt in de studio. Wat freakin ranzig!.
Aanstellersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Zag het net ook even.
Begint er steeds meer op te lijken dat FC Mijnstreek in de 1e divisie gaat spelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Timo20 het volgende:
"Dat is een natte"![]()
hey, Shut the Crackers
Het wordt zelfs nog steeds gedaan door sommige jocks/producers, maar idd wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel heeft het jaren gedaan ze zijn het wel gewend
Ziet er inderdaad super slecht uit voor Kerkradequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Begint er steeds meer op te lijken dat FC Mijnstreek in de 1e divisie gaat spelen
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon vies. Niks geen kleinzerige dingen. Is gewoon heel erg ranzig!
Zit nog in de auto naar huisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef themauster het volgende:
Waar is Muisje-Eliza ? nou mist ze Dj Sandstorm
Zeker omdat Volendam weer van Ajax gaat winnen denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad super slecht uit voor Kerkrade
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Begint er steeds meer op te lijken dat FC Mijnstreek in de 1e divisie gaat spelen
Nou niet gaan overdrijven hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeker omdat Volendam weer van Ajax gaat winnen denk ik
Dan ga je toch ergens anders staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ga dan zelf maar in die stinklucht als astmapatient staan.
Sorry hoor, maar dat is dus echt het meest arrogante en belachelijke wat je kunt zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders staan
Je bent hier altijd welkom. Locatie en sport maken niet uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe lang nog tot ik hier niet meer welkom ben?.
Ah, jij hapt eerder dan Feivelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is dus echt het meest arrogante en belachelijke wat je kunt zeggen![]()
![]()
![]()
Ben jij roker? En zo ja, gebruik je dat ook als argument tegen het rookverbod?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders staan
Ik ben ook benieuwd hoe de vervanger van Rudy het gaat doen volgende week.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig, Ekdom valt in voor Bart Arens ! Morgen is niet zo heel spannend want dat is de top 50, maar zondag gaat dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeel vet worden ! En Bring It on is NIET met Annemieke maar met Domien.
Solliciteer je ergens naar ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe lang nog tot ik hier niet meer welkom ben?.
Nee ik rook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben jij roker? En zo ja, gebruik je dat ook als argument tegen het rookverbod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |