Zeg dan gewoon meteen downloadenquote:
voor 5 euro heb je de deluxe versiequote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen downloaden. Voor vijf euro haal je overigens een origineel uit de budgetbak van iedere willekeurige speelgoedwinkel, gamestore, Freerecordshop, etc.
Je kunt gewoon verder met die regio. Tip: installeer ook even de Network Addon Mod (NAM) van simtropolis.com, heb je nog meer toffe opties.
destijds heb ik 40 euro betaald voor sim city 4quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen downloaden. Voor vijf euro haal je overigens een origineel uit de budgetbak van iedere willekeurige speelgoedwinkel, gamestore, Freerecordshop, etc.
Je kunt gewoon verder met die regio. Tip: installeer ook even de Network Addon Mod (NAM) van simtropolis.com, heb je nog meer toffe opties.
heb die Nam geinstalleerd, maar wat zat daar dan zoal in? Want ik heb het idee dat er niks speciaals bij is gekomen? Bij plugins staan er wel bestanden etc(was installer uiteraard).quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
[..]
cool, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef JDude het volgende:
Ehm, dit soort spul bijvoorbeeld? (avenue under avenue)
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Ziet er wel mooi uit, maar wat heeft dat voor nut?..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef JDude het volgende:
Ehm, dit soort spul bijvoorbeeld? (avenue under avenue)
[ afbeelding ]
Idd best raar, maar toch scheelt dat veel inwoners een of ander manier (meer commercial buildings, meer werk, meer blije mensen)...quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef ufopiloot het volgende:
Gek hè met 10 vliegvelden in zo'n kleine regio![]()
Heb jij een ronde stad dan?...quote:Lekker vierkant trouwens![]()
Vooral eyecandy denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef JoeThePlumber het volgende:
Ziet er wel mooi uit, maar wat heeft dat voor nut?..
Ik heb een stabiele economie opzich, maar ik heb nu 250.000 inwoners. heb een andere stad van 350.000 die ook geen eigen vliegveld had, maar is het om echt door te groeien tot bijvoorbeeld een miljoen inwoners per se nodig om een vliegveld binnen je stad te hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef gtalikker het volgende:
ik zou wil in iederen stad een vlieghaven neer zetten dan krijg je een stabiele economie en goed transport
van a naar b
ja ik had een stad van 500.000 inwoners en toen het klein internationaal vlieg veld kwamquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik heb een stabiele economie opzich, maar ik heb nu 250.000 inwoners. heb een andere stad van 350.000 die ook geen eigen vliegveld had, maar is het om echt door te groeien tot bijvoorbeeld een miljoen inwoners per se nodig om een vliegveld binnen je stad te hebben?
ik heb het middelgrote vliegveld gekocht en vraagt ie steeds of hij mag uitbreiden binnen dat terreinquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef gtalikker het volgende:
[..]
ja ik had een stad van 500.000 inwoners en toen het klein internationaal vlieg veld kwam
kreeg in in eens 1000000 inwoners(Wel veel Y.I.M.B.Y* dingen plaatsen)*Yes In My BackYard)
Ga eens kijken op een google maps in een willekeurige Europese stad. Als jij er een stad kan vinden die op die manier opgebouwd is uit alleen maar vierkantjes krijg je van mij een pluimquote:
Mwa..het punt is dat ik dan weken bezig ben met het terrein verbouwen van mijn stad ipv het spelen zelf! Het verbouwen van mijn terrein is ook nog niet af ..dat zie je dan volgend jaar wel wanneer dat af isquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:04 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ga eens kijken op een google maps in een willekeurige Europese stad. Als jij er een stad kan vinden die op die manier opgebouwd is uit alleen maar vierkantjes krijg je van mij een pluim
Ziet er cool uit, ufopiloot!!..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazekers, zit al in de game zelf of je kan dat downloaden...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
nog een vraag, is het mogelijk ook al in een compleet bebouwde regio te spelen, te downloaden ofzo?
In de game kan ik ze niet vinden, alleen regions die nog niet bebouwd zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Jazekers, zit al in de game zelf of je kan dat downloaden...
Maar waarom wil je dat? Het is toch leuk om je eigen stad te bouwen?
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In de game kan ik ze niet vinden, alleen regions die nog niet bebouwd zijn.
Ik vind het gewoon leuker om een stad te beheren die al groot is, hou niet zo van het voortraject
Ik heb zitten zoeken, maar het mocht niet baten...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:34 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk..
Er staan in begin van dit topic wat sites waar je dat kan downloaden, wel even zoeken...!
Veel plezier en als je meer vragen hebt...
heb dat parkje geprobeerd te googlen, maar kan het niet vinden. Waar kan ik het downloaden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef ufopiloot het volgende:
Sowieso gebruikte ik altijd een geld-plugin, anders kan je nooit precies bouwen wat je wilt. Click for cash vind ik erg handig, het is een parkje, en als je hem aanklikt wordt je geld gereset naar 1,000,000.
Ik ga het spel ook weer eens installeren, hopelijk nu met minder crashesMaar eerst natuurlijk weer 2-3 uur lang alle plugins opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |