abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:51:33 #121
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74266255
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja werkt prima hier
Mooi... Dan probeer ik hem er deze week weer op te gooien, en hopelijk is hij dit keer wat stabieler dan de laatste keer dat het erop stond

Thanks
  zondag 1 november 2009 @ 09:55:48 #122
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_74270718
help wat moet ik doen !!!!!!!
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
pi_74271219
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef gtalikker het volgende:
vraagje ik heb een ding gedownload in plugins gezet het werkt maar ik zie een doos als gebouw
en het gebouw is 8 kleinere en 8 dozen zijn lelijk help me plz!
als je dozen ziet heb je niet de bijbehorende texture packs gedownload (een doos is de vervanging van een missende texture)
pi_74306854
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja werkt prima hier
Krijg het nog niet werkend Ook niet met XP compatibiliteit
Denk dat ik het er maar afveeg en opnieuw een install poog.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_74320058
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Krijg het nog niet werkend Ook niet met XP compatibiliteit
Denk dat ik het er maar afveeg en opnieuw een install poog.
Ik heb de deluxe versie en maak verder geen gebruik van add-ons
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_74320830
Ik vind die add-ons altijd zo vervelend. Ik speel het spel niet vaak, maar als ik het speel moet ik het bijna altijd weer opnieuw installeren en dan weet je niet precies meer wat je hebt geïnstalleerd en voor mijn gevoel beïnvloeden die add-ons het verloop van het spel negatief.
"This madness ends now!"
pi_74323115
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef .skipper. het volgende:
Ik vind die add-ons altijd zo vervelend. Ik speel het spel niet vaak, maar als ik het speel moet ik het bijna altijd weer opnieuw installeren en dan weet je niet precies meer wat je hebt geïnstalleerd en voor mijn gevoel beïnvloeden die add-ons het verloop van het spel negatief.
Zorg er daarom voor dat je nooit de SimCity 4-map in My Documents weghaalt. De game kan je gewoon deïnstalleren, maar nooit die map. Dan kan je na een herinstallatie weer gewoon verder spelen.

Ik vind die add-ons briljant, maar ben het helemaal met je eens dat het zo mega-ingewikkeld is dat de meeste mensen gewoon afhaken.
pi_74333710
Zijn er de laatste maanden nog wat leuke add ons uitgekomen die de moeite waard zijn om te downloaden? Speel af en toe weer eens.
pi_74339371
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zijn er de laatste maanden nog wat leuke add ons uitgekomen die de moeite waard zijn om te downloaden? Speel af en toe weer eens.
nee..niet echt!

Word tijd voor nieuw simcity..
pi_74339510
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:29 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

nee..niet echt!

Word tijd voor nieuw simcity..
Een waardige opvolger ja en niet dat SimGeo of wat was die laatste versie die uitkwam
"This madness ends now!"
pi_74344227
Word zeker tijd voor een nieuw deel. Ben benieuwd of deze ooit nog gaat komen. Ik ga weer even verder!
pi_74345917
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:51 schreef .skipper. het volgende:

[..]

Een waardige opvolger ja en niet dat SimGeo of wat was die laatste versie die uitkwam
simcity societies was idd niks..

Cities XL leek heel erg intressant, helaas helemaal verpest door het nagenoeg geheel toeleggen op MMO
pi_74350100
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Word zeker tijd voor een nieuw deel. Ben benieuwd of deze ooit nog gaat komen. Ik ga weer even verder!
SimCity is te ingewikkeld voor de massa. De recent uitgekomen delen (Societies, Creator) geven de nieuwe weg van EA aan: makkelijkere games voor casuals met minder mogelijkheden. Ik denk dat het dus wel even wachten wordt voor er een volwaardige nieuwe SimCity komt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:43:45 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74352318
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

SimCity is te ingewikkeld voor de massa. De recent uitgekomen delen (Societies, Creator) geven de nieuwe weg van EA aan: makkelijkere games voor casuals met minder mogelijkheden. Ik denk dat het dus wel even wachten wordt voor er een volwaardige nieuwe SimCity komt.
Ik vind SC juist ideaal qua 'moeilijkheid'. En wanneer je het eenmaal doorhebt (gewoon niet te snel teveel willen), dan is het allemaal redelijk simpel eerlijk gezegd.

Maar goed, als er een opvolger komt, dan mag het van mij best wat 'makkelijker', als daar maar meer opties (qua stijlen enzo) tegenover staan, dus ipv 1 'look' voor een weg, dat je uit meerdere designs kunt kiezen, dus dat je ook echt aziatische type steden kunt bouwen...
pi_74352672
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind SC juist ideaal qua 'moeilijkheid'. En wanneer je het eenmaal doorhebt (gewoon niet te snel teveel willen), dan is het allemaal redelijk simpel eerlijk gezegd.

Maar goed, als er een opvolger komt, dan mag het van mij best wat 'makkelijker', als daar maar meer opties (qua stijlen enzo) tegenover staan, dus ipv 1 'look' voor een weg, dat je uit meerdere designs kunt kiezen, dus dat je ook echt aziatische type steden kunt bouwen...
Nouja, het punt is meer welke weg SC opgaat. Het kan nog uitgebreider met nog meer fanmade content die heel lastig gedownload moeten worden met allemaal packs enzo.. Of inderdaad meer dat er bijvoorbeeld 8 soorten stijlen inzitten waaruit gekozen kan worden. Dat customization past veel meer bij het grote publiek, dat ook The Sims en Spore enzo koopt. Ze hebben dat geprobeerd met Societies, al viel die game erg tegen, maar ik denk dat ze hier wel mee door zullen gaan.

Zelf zit ik juist meer te wachten op een SC die meer LBP-stijl wordt: een game die door de community opgepakt gaat worden, maar dan op een makkelijkere manier dan bij SC4.

Een derde manier is door er een MMO van te maken, zoals Cities XL nu doet, maar ook dat is meer voor hardcorelui die echt maandenlang zo'n spel blijven spelen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:04:33 #136
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74353068
Ik zit persoonlijk absoluut niet te wachten op een MMO-Sim City. Ik vind dit juist een game die ik heerlijk uren lang in mijn eentje kan en wil spelen...
pi_74353151
Over Cities XL gesproken.. Wilde ik die laatst kopen op internet. Zag ik dat die 39$ was, en 39¤. Stelletje oplichters
Er gaat niets boven Groningen
pi_74353409
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit persoonlijk absoluut niet te wachten op een MMO-Sim City. Ik vind dit juist een game die ik heerlijk uren lang in mijn eentje kan en wil spelen...
Nee, ik ook niet. Ik hoop dat het een soort voortzetting van SC4 wordt, maar dat de downloadable content veel makkelijker in de game verwerkt zit. Nu is het echt veel te ingewikkeld en frustrerend.
pi_74353739
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Persoonlijk denk ik, dat het spelen met 1 tot 3 extra personen in één world-map best zou werken... Om op die manier één groot geheel te maken. Net als wat ze nu met die mega MMO willen doen, maar dan klein op LAN niveau zeg maar. Bepaalde zaken die de één wel in de vingers heeft en de andere niet, kan je dan gaan combineren.
Maar die mega MMO is me dan weer veel te veel van het goede.. LOG en te groot
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_74353870
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:23 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik, dat het spelen met 1 tot 3 extra personen in één world-map best zou werken... Om op die manier één groot geheel te maken. Net als wat ze nu met die mega MMO willen doen, maar dan klein op LAN niveau zeg maar. Bepaalde zaken die de één wel in de vingers heeft en de andere niet, kan je dan gaan combineren.
Maar die mega MMO is me dan weer veel te veel van het goede.. LOG en te groot
Ik denk dat groot ook wel tof kan zijn, alleen maandelijks betalen bevalt me niet, en bij Cities XL kan je alleen een beetje heel schraal handelen. Echt goed uitgewerkt is het niet.
pi_74354463
nvm, ik ben blind
Feyenoord Rotterdam
pi_74358727
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Tevens zou ook dat gehele grid-based bouwen overboord moeten. Nu kan je eigenlijk amper schuin bouwen. Wat ik persoonlijk ook leuk zou vinden is dat je meer per buurt kan aangeven welke bouwstijl je wilt hebben. Zo kan je makkelijker variëren en verschillende soorten wijken creëren.
pi_74367105
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik denk dat groot ook wel tof kan zijn, alleen maandelijks betalen bevalt me niet, en bij Cities XL kan je alleen een beetje heel schraal handelen. Echt goed uitgewerkt is het niet.
maar op de wegenbouw functie (o.a.) ben ik wel HEEEL erg jaloers..
die is gewoon nagenoeg subliem
pi_74368863
tvp
pi_74434311
SC is echt verslavend.
Bestaan alle gebouwen nu ook in het echt, of zijn ze gewoon bedacht?
Life is Music
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:22:35 #146
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_74472106
Ach, ik heb SC4 ook maar eens afgestoft. Mijn regio heeft momenteel welgeteld één stad: Jackerath. Circa 9.500 inwoners, IQ 120, levensverwachting rondom 82 jaar, Europese bouwstijl.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_74472370
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
SC is echt verslavend.
Bestaan alle gebouwen nu ook in het echt, of zijn ze gewoon bedacht?
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4#Building_designs
pi_74472397
er moet een nieuwe SC komen, want ik ging deze weer een s spelen, maar graphisch is hij gewoon jammer
pi_74472472
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef Markster het volgende:
er moet een nieuwe SC komen, want ik ging deze weer een s spelen, maar graphisch is hij gewoon jammer
grafisch is het nog prima te pruimen... zelfs op 1920x1200
pi_74473098
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef mschol het volgende:

[..]

grafisch is het nog prima te pruimen... zelfs op 1920x1200
als je niets beters gewend bent misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')