Daar heb jij helemaal niks over te zeggenquote:
Wii is leukerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost. Ik kom vanavond eens lekker enthousiast meeposten. Mits ik de wii, hier gedumpt door een niet nader te noemen vrouw, niet aanzet, dan gaat die niet meer uit.
Ja, dat heb ik nu met de XBox, Mirror's Edge, GTA IV en Fifa 09.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost. Ik kom vanavond eens lekker enthousiast meeposten. Mits ik de wii, hier gedumpt door een niet nader te noemen vrouw, niet aanzet, dan gaat die niet meer uit.
Nee, maar toch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal niks over te zeggen
Maar niks!quote:
Oh ja, GTA IV moet ik ook weer eens verder spelen, niet voor niets gekocht. Kom er niet echt aan toe de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu met de XBox, Mirror's Edge, GTA IV en Fifa 09.![]()
Dat krijg je alleen als je het verdientquote:
Same herequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Thrar het volgende:
* Thrar gaat dan maar voor fantasie. Lekker tegendraads!
ME en GTA geleend van een collega. Gister aan ME begonnen, maar ik weet niet. Het heeft wel wat, maar toch is het een beetje eentonig vind ik. Vanavond toch maar even PSV kampioen maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, GTA IV moet ik ook weer eens verder spelen, niet voor niets gekocht. Kom er niet echt aan toe de laatste tijd.
Omdat je niet beter weet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Thrar het volgende:
* Thrar gaat dan maar voor fantasie. Lekker tegendraads!
Hoe onrealistisch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ME en GTA geleend van een collega. Gister aan ME begonnen, maar ik weet niet. Het heeft wel wat, maar toch is het een beetje eentonig vind ik. Vanavond toch maar even PSV kampioen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |