Als dat zo is eet ik 2 weken lang alleen maar spaghetti, 3x per dag.quote:
Iets met schoen eten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat zo is eet ik 2 weken lang alleen maar spaghetti, 3x per dag.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef MaxC het volgende:
[..]
Montolivo is ook van wereldklasse hoor
quote:Fit Fiorentina betreedt Arena zonder angst
Fiorentina schat zijn kansen op kwalificatie voor de volgende ronde van de UEFA Cup nog altijd positief in. Donderdag proberen de Italianen in Amsterdam een 1-0 achterstand uit het heenduel met Ajax weg te poetsen.
Trainer Cesare Prandelli kan tegen Ajax over een topfitte selectie beschikken. De oefenmeester ziet dan ook voldoende kansen: "Iedereen is fit en we denken dat we een goede kans hebben om door te gaan."
Door de 1-0 voorsprong kan Ajax het zich donderdag permitteren om achterover te leunen. "Het wordt vast en zeker een lastige klus", zegt Prandelli dan ook. "Maar we hebben geen angst. Een positief resultaat is mogelijk, want de uitslag uit het eerste duel hadden we niet verdiend."
De oefenmeester is van plan Ajax vanaf het beginsignaal te overrompelen. "Thuis waren we te passief. We hebben Ajax te weinig als collectief onder druk gezet. Morgen moeten wij vanaf de eerste minuut het initiatief nemen en risico's durven nemen. Als we gaan nadenken en rekenen maken we het onszelf alleen maar lastig."
Kijk je uberhaupt wel is naar Italiaans voetbal?quote:
Als Fiorentina in actie te zien is wel ja. Maar weet je wel wat je zegt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel is naar Italiaans voetbal?
Het is geen schande. Maar wat zou het mooi zijn als we doorgaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopenlijk is er wat te halen voor ons, mochten we eruit gaan kan ik er ook goed mee leven.
Filipe Melo. Staat in de belangstelling van een karrevracht grote clubs en zit sinds dit jaar bij het Braziliaanse elftal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:38 schreef DrowningMan het volgende:
ik ga morgen ook naar de wedstrijd, maar weet nog vrij weinig tot niets van fiorentina (schaam schaam)
welke spelers moet je een beetje voor uitkijken enzo?
Wij hebben anitaquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Filipe Melo. Staat in de belangstelling van een karrevracht grote clubs en zit sinds dit jaar bij het Braziliaanse elftal.
Oersterke spelbepaler in de punt naar achteren, fysiek beresterk, technisch, lenig.
Door Fiorentina voor relatief peanuts weggehaald bij Almeria vorig seizoen.
1-3quote:Prandelli wil Ajax onder druk zetten
Cesare Prandelli heeft er nog alle vertrouwen in dat zijn spelers in staat zijn om Ajax de voet dwars te zetten in de derde ronde van de UEFA Cup. De coach van Fiorentina kan beschikken over een nagenoeg fitte selectie. Zijn team moet donderdagavond gaan proberen de 0-1 nederlaag van vorige week ongedaan te maken. “De jongens trainen goed en iedereen kijkt uit naar de wedstrijd in Amsterdam”, zo verklaarde de 51-jarige oefenmeester tegenover verschillende Italiaanse media.
“Met uitzondering van Mario Santana is iedereen beschikbaar”, zo vervolgde Prandelli. "Ook Martin Jörgensen en Sergio Almirķn zijn fit en zouden een gedeelte van de wedstrijd mee kunnen gaan doen. Jörgensen zou weleens achter Alberto Gilardino en Adrian Mutu kunnen gaan spelen.”
“Nu we kunnen beschikken over een volledige selectie, moeten we met agressief spel gebruik gaan maken van onze kwaliteiten”, aldus de Italiaanse keuzeheer. “We moeten Ajax gedurende de gehele wedstrijd onder druk zetten en ze geen tijd en ruimte geven.” De wedstrijd tussen de hoofdstedelingen en La Viola in de Amsterdam ArenA zal donderdagavond om 20.45 uur van start gaan.
Jaloers krengquote:
quote:In het seizoen 2007/08 kwam Fiorentina in de eerste ronde van de UEFA Cup uit tegen het Nederlandse FC Groningen. De heenwedstrijd in de Euroborg eindigde in 1-1 en ook de terugwedstrijd in Stadio Artemio Franchi eindigde in 1-1. Nadat de verlenging ook geen doelpunten had opleverd, moesten penalty's uiteindelijk de beslissing brengen. Fiorentina won de penaltyserie met 4-3 en ging door naar de poulefase van de UEFA Cup.
Had ook totaal geen rekening met de 0-1 gehouden. Om de moed er in te houden ga ik er van uit dat Ajax vanavond verliest. Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik beschouw Fiorentina nog steeds als favorieten maar met dit Ajax weet je het maar nooit.
Sja, de italianen met hun eigen wapens bestrijden, het is een optie. Blind aanvallen zal ook zelfmoord zijn. Ik gok dat Fiorentina er vanaf minuut 1 vol op klapt, dus als je de eerste 20 min. doorkomt ben je al een eind.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:10 schreef Cheiron het volgende:
Verliezen van Fiorentina is absoluut geen schande, en het is een hele reele optie, maar ik zou het toch wel een stuk mooier vinden als Ajax vanavond gelijkspeelt of wint.
Ik vraag mij wel af of het slim is om met ons middenveld/verdediging 90 minuten lang op de counter te loeren. Ik ben erg bang dat Marco weer een tactische misser begaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |