Nee hoor Slettebak valt best mee he Technoquote:Op donderdag 18 januari 2001 13:37 schreef Techno het volgende:
Nee hoor, Techno vind kaya, Tally, BadGirl en MissX echt wel lief
(en ik weet niet eens hoe jullie eruit zien!)
Nu heb ik het ineens gedaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
on to weet ik veel hoe t gaat
iig ruk maar een end weg
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
BadGirl was een blondewel een ontzettende lekkere
Van MissX heb ik geloof ik nooit een foto gezien.. Misschien zij?
Enige Indo die ik hier kende was Jerney maar die is van later geloof ik..
ging er om dat ze me niet kennen dus is wel een risicoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
ow daar heb je toch niks aan
aan een milf heb je veel meer
Je weet dat dat gepost is in ONZ hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Tally het volgende:
Nee hoor Slettebak valt best mee he Techno
ah hoeft niet speciaal jij te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu heb ik het ineens gedaan?
Schande!
Het zat wel diep hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).
Even Jerney's FoBo gechecked, maar zij is het ook niet. Argh.
Nu ben ik ineens niet meer speciaal?! Altijd wat met die vrouwen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah hoeft niet speciaal jij te zijn hoor
Oee het is een mysterie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).
de maagden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, sta ik ook nog op een lijstje eigenlijk?
Dacht ik al dat van MissXquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dat gepost is in ONZ hè?
AHHHHHHHHHH ventquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens niet meer speciaal?! Altijd wat met die vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |