Nee hoor Slettebak valt best mee he Technoquote:Op donderdag 18 januari 2001 13:37 schreef Techno het volgende:
Nee hoor, Techno vind kaya, Tally, BadGirl en MissX echt wel lief
(en ik weet niet eens hoe jullie eruit zien!)
Nu heb ik het ineens gedaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
on to weet ik veel hoe t gaat
iig ruk maar een end weg
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
BadGirl was een blondewel een ontzettende lekkere
Van MissX heb ik geloof ik nooit een foto gezien.. Misschien zij?
Enige Indo die ik hier kende was Jerney maar die is van later geloof ik..
ging er om dat ze me niet kennen dus is wel een risicoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
ow daar heb je toch niks aan
aan een milf heb je veel meer
Je weet dat dat gepost is in ONZ hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Tally het volgende:
Nee hoor Slettebak valt best mee he Techno
ah hoeft niet speciaal jij te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu heb ik het ineens gedaan?
Schande!
Het zat wel diep hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).
Even Jerney's FoBo gechecked, maar zij is het ook niet. Argh.
Nu ben ik ineens niet meer speciaal?! Altijd wat met die vrouwen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah hoeft niet speciaal jij te zijn hoor
Oee het is een mysterie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).
de maagden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, sta ik ook nog op een lijstje eigenlijk?
Dacht ik al dat van MissXquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dat gepost is in ONZ hè?
AHHHHHHHHHH ventquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens niet meer speciaal?! Altijd wat met die vrouwen...
Het is gewoon een slettebakje, Tallyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dacht ik al dat van MissXIk geloof dat ik ooit wel eens een foto heb gezien van dr.. Maar zeker weten doe ik het niet..
Je weet het niet eens meer.. Foei!Zo diep zat de liefde niet
[..]
Dat wel ja
heb je echt zitten teruglezen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb teruggelezen
Op wat voor lijstje hoor ik?
Rhubarbje ALAAF!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
lalalallalaa wisten jullie al dat het carnaval is?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Je komt net uit je hol en wil al op een lijstje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb teruggelezen
Op wat voor lijstje hoor ik?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed he? Weet je ook eens hoe mannen zich soms voelen.![]()
gaat deze amsterdammer ook van genieten morgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Zondag pas he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Werk eens aan je instelling!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel dat het dat zou worden, of de kanslozen, dat had ook nog gekund.
Nou, bedenk ook wat categorieen danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
waarom wil iedereen zo graag op een lijstje haha
Ik maak liever lijstjes
Nee, het is rustig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je echt zitten teruglezen?
had je niets te doen?
(was t interresant?)
Jij bent ook heul lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
Het is gewoon een slettebakje, TallyMaar wel een leuke
Ik wil niet in een lijstje, tenminste niet in een van Rip, die ze toch niet doorstuurt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak liever lijstjes
kom er net vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks mee te maken, we wonen niet allemaal onder de rivieren.
En wrom zitten jullie dan niet in de kroeg?
Was ook niet verliefd op haar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Tally het volgende:
Dacht ik al dat van MissXIk geloof dat ik ooit wel eens een foto heb gezien van dr.. Maar zeker weten doe ik het niet..
Je weet het niet eens meer.. Foei!Zo diep zat de liefde niet
wat is jou outfit?quote:
Je was naar schoolcarnaval?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom er net vandaan
ik heb kids die NIET van carnaval houden dus waren snel weg.
Best jammer want 'meester patrick' is echt MJAMIE om te bekijken
Meer glijmiddel gebruiken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kreeg er alleen brandende lendenen van?
omdat het vanavond pas begintquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks mee te maken, we wonen niet allemaal onder de rivieren.
En wrom zitten jullie dan niet in de kroeg?
Ik werk liever lijstjes afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak liever lijstjes
Ik weet niet meer hoe hij dr uit ziet dus doe eens een updatequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is gewoon een slettebakje, TallyMaar wel een leuke
Een zware zak denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Scandalous?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
Die was nog later Lidquote:
de enige waar ik op kan komen klinken niet zo aardigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, bedenk ook wat categorieen dan
Kijk eens naar de PIquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Werk eens aan je instelling!
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één L. in jouw Fok!leven?quote:
Daar ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de enige waar ik op kan komen klinken niet zo aardig
Zoals mensen die van mij liever vandaag dan morgen van de aarde af mogen donderen en zo
Een beetje het JoeyT effect, zeg maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom er net vandaan
ik heb kids die NIET van carnaval houden dus waren snel weg.
Best jammer want 'meester patrick' is echt MJAMIE om te bekijken
Dan krimpen ze juist toch?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beetje het JoeyT effect, zeg maar.
dirty!!quote:
Q!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
Weekend!En nu is iedereen hier zeker weg?
Zou vanavond met een ex-collega gaan bieren maar hij heeft, net als de vorige keren, afgezegd. "Vergeten". Sure. Ik kan daar niet zo goed tegen.
Mea Culpaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één L. in jouw Fok!leven?.
lid? freudiaans? of wat moet ik hier van denkenquote:
Het is nog geen weekend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
Zou vanavond met een ex-collega gaan bieren maar hij heeft, net als de vorige keren, afgezegd. "Vergeten". Sure. Ik kan daar niet zo goed tegen.
de mensen op dat lijstje wisselen elkaar ook te snel af om er iets zinnigs over te zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
En PM Tal die beruchte foto van je is, Techno
Q.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
Pfffoeiii. Limburg wordt eens niet genoemd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best als die Brabo's en Belgen maar niet op de snelwegen gaan hossen. Daar heb ik vanavond last van.
Errare is met dubbel-r. Als je dan toch al met de geleerde citaten wil smijten...quote:
Nee schat, daar hoef ik niet langs, dat is een beetje heel erg om.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q.![]()
Het is ex.Laat gaan..
[..]
Pfffoeiii. Limburg wordt eens niet genoemd.
Jij woont toch niet in Brabant, of ben ik nu dement aan het worden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep zit in de carnavals werkgroep
en daarna dus t cafe in bij school.
nee woon niet in brabant neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Brabant, of ben ik nu dement aan het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een erratum is het dus zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Errare is met dubbel-r. Als je dan toch al met de geleerde citaten wil smijten....
Zie je de ironie in deze paradox?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Errare is met dubbel-r. Als je dan toch al met de geleerde citaten wil smijten....
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee woon niet in brabant neeDe zate hermeniekes,ken je dat ?.......tja, Limburgs typen kan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
zegt me niets maar ik ben dan ook geen enorme carnavals vierderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De zate hermeniekes,ken je dat ?.......tja, Limburgs typen kan ik niet.
Elke Limburger kent ze.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De zate hermeniekes,ken je dat ?.......tja, Limburgs typen kan ik niet.
Ik krijg iig hoofdpijn van al die dure woorden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zie je de ironie in deze paradox?
Dat zijn eigenlijk de kleine groepjes die muziek spelen, geen harmonie of fanfare.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zegt me niets maar ik ben dan ook geen enorme carnavals vierder
Quidquid latine dictum sit altum videturquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Feitosa het volgende:
Ik krijg iig hoofdpijn van al die dure woorden.
Hehquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Quidquid latine dictum sit altum videtur
ohhhhhh zatte harmonietjes lees ik er nu in hahahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de kleine groepjes die muziek spelen, geen harmonie of fanfare.
Tenminste zo worden ze hier altijd genoemd.
Latijns is nu niet mijn sterkste punt. Ik ben afgestudeerd in quantummechanica.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
quote:
right back at ya!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
vandaar mijn onderschriftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik je, Quanti canicula illa in fenestre?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Fijne avond!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef rival het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
have fun met carnaval.
en probeer zaterdag net zoveel bier te drinken als ik
ik ga lekker naar huis, vanavond een leuk afspraakje!
joa, sjpaskapel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhh zatte harmonietjes lees ik er nu in hahahaha
Dan moet je dus niet naar je beeldscherm staren...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Was effe naar de supermarkt en ik heb nu hoofdpijn
Verder is er niks te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet naar je beeldscherm staren...
Och , ik ken ook maar alleen van die latijnse one-liners.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
en ik wil alleen maar even zeggen:
sierus noma esbu plik
Ik snap er zo niets meer van
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik je, Quanti canicula illa in fenestre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duodecim sestertii, toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij je pc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Was effe naar de supermarkt en ik heb nu hoofdpijn
joekskapel .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat Limburgs voor Dweilorkest?
quote:
quote:
Quanti = hoeveelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kut, zat te twijfelen. kan kloppen.quote:
DVDtje, TV? Ook beeldscherm, meer afstandquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ook met een kwispelende staart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen dvds en tv is saai he op het moment.. Kan wel lost gaan kijken, maar dat is ook op de pcquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
DVDtje, TV? Ook beeldscherm, meer afstand
Klopt. Het is een soort van pig-latin door Terry Pratchett uitgevonden. Betekent zoveel als "How much is that doggy in the window?"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Quanti = hoeveel
fenestre = raam
Of vergis ik me?
Meestal niet eigenlijk. Misschien straks nog even, maar kijk het nog even aanquote:
nigella is op hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen dvds en tv is saai he op het moment.. Kan wel lost gaan kijken, maar dat is ook op de pc
nopequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
Gaan er nog mensen toffe dingen doen dit weekend? En dat is vast al gevraagd door een ander maar zeg het maar gewoon nog een keer.
nigella??quote:
Io Vivat! Io vivat! Nostrorum sanitas!quote:
Carnaval! En misschien vanavond nog even een biertje drinken in de stadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
Gaan er nog mensen toffe dingen doen dit weekend? En dat is vast al gevraagd door een ander maar zeg het maar gewoon nog een keer.
CARNAVAL!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
Ik ga een dagje mee naar carnaval, maar of dat tof gaat worden, moet ik nog even zienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
oa kinderen weer in huis en carnaval ontwijken???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
http://img.dailymail.co.u(...)laES0409_468x614.jpgquote:
Koosnaampjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lid? freudiaans? of wat moet ik hier van denken
Lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://img.dailymail.co.u(...)laES0409_468x614.jpg
http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=195
Ow god.. dat wijfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://img.dailymail.co.u(...)laES0409_468x614.jpg
http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=195
quote:
Vind haar veuls te overdrevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben een beetje verliefd op haar
Heb bijna al haar kookboeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |