Nee hoor Slettebak valt best mee he Technoquote:Op donderdag 18 januari 2001 13:37 schreef Techno het volgende:
Nee hoor, Techno vind kaya, Tally, BadGirl en MissX echt wel lief
(en ik weet niet eens hoe jullie eruit zien!)
Nu heb ik het ineens gedaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
on to weet ik veel hoe t gaat
iig ruk maar een end weg
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
BadGirl was een blondewel een ontzettende lekkere
Van MissX heb ik geloof ik nooit een foto gezien.. Misschien zij?
Enige Indo die ik hier kende was Jerney maar die is van later geloof ik..
ging er om dat ze me niet kennen dus is wel een risicoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
ow daar heb je toch niks aan
aan een milf heb je veel meer
Je weet dat dat gepost is in ONZ hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Tally het volgende:
Nee hoor Slettebak valt best mee he Techno
ah hoeft niet speciaal jij te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu heb ik het ineens gedaan?
Schande!
Het zat wel diep hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).
Even Jerney's FoBo gechecked, maar zij is het ook niet. Argh.
Nu ben ik ineens niet meer speciaal?! Altijd wat met die vrouwen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah hoeft niet speciaal jij te zijn hoor
Oee het is een mysterie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
BadGirl was zeker een mooie meid. Ik heb wel een foto van MissX, maar zij is het niet (ze is ook geen Indo).
de maagden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, sta ik ook nog op een lijstje eigenlijk?
Dacht ik al dat van MissXquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dat gepost is in ONZ hè?
AHHHHHHHHHH ventquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens niet meer speciaal?! Altijd wat met die vrouwen...
Het is gewoon een slettebakje, Tallyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dacht ik al dat van MissXIk geloof dat ik ooit wel eens een foto heb gezien van dr.. Maar zeker weten doe ik het niet..
Je weet het niet eens meer.. Foei!Zo diep zat de liefde niet
[..]
Dat wel ja
heb je echt zitten teruglezen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb teruggelezen
Op wat voor lijstje hoor ik?
Rhubarbje ALAAF!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
lalalallalaa wisten jullie al dat het carnaval is?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Je komt net uit je hol en wil al op een lijstje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb teruggelezen
Op wat voor lijstje hoor ik?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed he? Weet je ook eens hoe mannen zich soms voelen.![]()
gaat deze amsterdammer ook van genieten morgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Zondag pas he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Werk eens aan je instelling!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel dat het dat zou worden, of de kanslozen, dat had ook nog gekund.
Nou, bedenk ook wat categorieen danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
waarom wil iedereen zo graag op een lijstje haha
Ik maak liever lijstjes
Nee, het is rustig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je echt zitten teruglezen?
had je niets te doen?
(was t interresant?)
Jij bent ook heul lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
Het is gewoon een slettebakje, TallyMaar wel een leuke
Ik wil niet in een lijstje, tenminste niet in een van Rip, die ze toch niet doorstuurt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak liever lijstjes
kom er net vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks mee te maken, we wonen niet allemaal onder de rivieren.
En wrom zitten jullie dan niet in de kroeg?
Was ook niet verliefd op haar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef Tally het volgende:
Dacht ik al dat van MissXIk geloof dat ik ooit wel eens een foto heb gezien van dr.. Maar zeker weten doe ik het niet..
Je weet het niet eens meer.. Foei!Zo diep zat de liefde niet
wat is jou outfit?quote:
Je was naar schoolcarnaval?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom er net vandaan
ik heb kids die NIET van carnaval houden dus waren snel weg.
Best jammer want 'meester patrick' is echt MJAMIE om te bekijken
Meer glijmiddel gebruiken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kreeg er alleen brandende lendenen van?
omdat het vanavond pas begintquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks mee te maken, we wonen niet allemaal onder de rivieren.
En wrom zitten jullie dan niet in de kroeg?
Ik werk liever lijstjes afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak liever lijstjes
Ik weet niet meer hoe hij dr uit ziet dus doe eens een updatequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is gewoon een slettebakje, TallyMaar wel een leuke
Een zware zak denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Scandalous?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Techno het volgende:
Die was nog later Lidquote:
de enige waar ik op kan komen klinken niet zo aardigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, bedenk ook wat categorieen dan
Kijk eens naar de PIquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Werk eens aan je instelling!
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één L. in jouw Fok!leven?quote:
Daar ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de enige waar ik op kan komen klinken niet zo aardig
Zoals mensen die van mij liever vandaag dan morgen van de aarde af mogen donderen en zo
Een beetje het JoeyT effect, zeg maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom er net vandaan
ik heb kids die NIET van carnaval houden dus waren snel weg.
Best jammer want 'meester patrick' is echt MJAMIE om te bekijken
Dan krimpen ze juist toch?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beetje het JoeyT effect, zeg maar.
dirty!!quote:
Q!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
Weekend!En nu is iedereen hier zeker weg?
Zou vanavond met een ex-collega gaan bieren maar hij heeft, net als de vorige keren, afgezegd. "Vergeten". Sure. Ik kan daar niet zo goed tegen.
Mea Culpaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één L. in jouw Fok!leven?.
lid? freudiaans? of wat moet ik hier van denkenquote:
Het is nog geen weekend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
Zou vanavond met een ex-collega gaan bieren maar hij heeft, net als de vorige keren, afgezegd. "Vergeten". Sure. Ik kan daar niet zo goed tegen.
de mensen op dat lijstje wisselen elkaar ook te snel af om er iets zinnigs over te zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
En PM Tal die beruchte foto van je is, Techno
Q.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Q. het volgende:
Pfffoeiii. Limburg wordt eens niet genoemd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best als die Brabo's en Belgen maar niet op de snelwegen gaan hossen. Daar heb ik vanavond last van.
Errare is met dubbel-r. Als je dan toch al met de geleerde citaten wil smijten...quote:
Nee schat, daar hoef ik niet langs, dat is een beetje heel erg om.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q.![]()
Het is ex.Laat gaan..
[..]
Pfffoeiii. Limburg wordt eens niet genoemd.
Jij woont toch niet in Brabant, of ben ik nu dement aan het worden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep zit in de carnavals werkgroep
en daarna dus t cafe in bij school.
nee woon niet in brabant neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Brabant, of ben ik nu dement aan het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een erratum is het dus zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Errare is met dubbel-r. Als je dan toch al met de geleerde citaten wil smijten....
Zie je de ironie in deze paradox?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Errare is met dubbel-r. Als je dan toch al met de geleerde citaten wil smijten....
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee woon niet in brabant neeDe zate hermeniekes,ken je dat ?.......tja, Limburgs typen kan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
zegt me niets maar ik ben dan ook geen enorme carnavals vierderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De zate hermeniekes,ken je dat ?.......tja, Limburgs typen kan ik niet.
Elke Limburger kent ze.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De zate hermeniekes,ken je dat ?.......tja, Limburgs typen kan ik niet.
Ik krijg iig hoofdpijn van al die dure woorden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zie je de ironie in deze paradox?
Dat zijn eigenlijk de kleine groepjes die muziek spelen, geen harmonie of fanfare.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zegt me niets maar ik ben dan ook geen enorme carnavals vierder
Quidquid latine dictum sit altum videturquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Feitosa het volgende:
Ik krijg iig hoofdpijn van al die dure woorden.
Hehquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Quidquid latine dictum sit altum videtur
ohhhhhh zatte harmonietjes lees ik er nu in hahahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de kleine groepjes die muziek spelen, geen harmonie of fanfare.
Tenminste zo worden ze hier altijd genoemd.
Latijns is nu niet mijn sterkste punt. Ik ben afgestudeerd in quantummechanica.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
quote:
right back at ya!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
vandaar mijn onderschriftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik je, Quanti canicula illa in fenestre?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Fijne avond!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef rival het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
have fun met carnaval.
en probeer zaterdag net zoveel bier te drinken als ik
ik ga lekker naar huis, vanavond een leuk afspraakje!
joa, sjpaskapel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhh zatte harmonietjes lees ik er nu in hahahaha
Dan moet je dus niet naar je beeldscherm staren...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Was effe naar de supermarkt en ik heb nu hoofdpijn
Verder is er niks te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet naar je beeldscherm staren...
Och , ik ken ook maar alleen van die latijnse one-liners.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
en ik wil alleen maar even zeggen:
sierus noma esbu plik
Ik snap er zo niets meer van
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik je, Quanti canicula illa in fenestre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duodecim sestertii, toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij je pc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Was effe naar de supermarkt en ik heb nu hoofdpijn
joekskapel .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat Limburgs voor Dweilorkest?
quote:
quote:
Quanti = hoeveelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kut, zat te twijfelen. kan kloppen.quote:
DVDtje, TV? Ook beeldscherm, meer afstandquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ook met een kwispelende staart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen dvds en tv is saai he op het moment.. Kan wel lost gaan kijken, maar dat is ook op de pcquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
DVDtje, TV? Ook beeldscherm, meer afstand
Klopt. Het is een soort van pig-latin door Terry Pratchett uitgevonden. Betekent zoveel als "How much is that doggy in the window?"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Quanti = hoeveel
fenestre = raam
Of vergis ik me?
Meestal niet eigenlijk. Misschien straks nog even, maar kijk het nog even aanquote:
nigella is op hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen dvds en tv is saai he op het moment.. Kan wel lost gaan kijken, maar dat is ook op de pc
nopequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
Gaan er nog mensen toffe dingen doen dit weekend? En dat is vast al gevraagd door een ander maar zeg het maar gewoon nog een keer.
nigella??quote:
Io Vivat! Io vivat! Nostrorum sanitas!quote:
Carnaval! En misschien vanavond nog even een biertje drinken in de stadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
Gaan er nog mensen toffe dingen doen dit weekend? En dat is vast al gevraagd door een ander maar zeg het maar gewoon nog een keer.
CARNAVAL!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
Ik ga een dagje mee naar carnaval, maar of dat tof gaat worden, moet ik nog even zienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
oa kinderen weer in huis en carnaval ontwijken???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
http://img.dailymail.co.u(...)laES0409_468x614.jpgquote:
Koosnaampjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lid? freudiaans? of wat moet ik hier van denken
Lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://img.dailymail.co.u(...)laES0409_468x614.jpg
http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=195
Ow god.. dat wijfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://img.dailymail.co.u(...)laES0409_468x614.jpg
http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=195
quote:
Vind haar veuls te overdrevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben een beetje verliefd op haar
Heb bijna al haar kookboeken
te veel choco?quote:
Hou dat in ieder geval onder de rivierenquote:
Te veel:quote:
Te veel te.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te veel:
oh dit is lekker.. oh dit is zo mooi.. oh dit .. oh dat
maar dat is het ook allemaal!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te veel:
oh dit is lekker.. oh dit is zo mooi.. oh dit .. oh dat
Wij begrijpen elkaar zo goed vandaagquote:
Roze?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
ow lit ik zou zo graag eens met jou gaan carnavallen
Dan kleed ik je mooi aan als konijntje of zo en dan
Ik schat je kansen laag in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
Vidn ik niet. Daarbij begrijp ik het ook niet, maar dat is een ander verhaalquote:
Ik haat carnaval, maar dan kom ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
mag ik voor jou dan ook een outfit uit zoeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat carnaval, maar dan kom ik ook
Not. Helping.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat carnaval, maar dan kom ik ook
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag ik voor jou dan ook een outfit uit zoeken?
ik vrees dat ik litpho niet hierheen gelokt krijg, misschien jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien hem dit weekend nog hierheen lokken?![]()
Ik kijk wel van een afstand.
ja dit!quote:
bij mij trapt ie er nu nooit meer inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vrees dat ik litpho niet hierheen gelokt krijg, misschien jij?
Ik heb het al vaak genoeg geprobeerd, heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vrees dat ik litpho niet hierheen gelokt krijg, misschien jij?
Ik werd vanochtend wakker met de warme ballen van de koninginquote:
Q.quote:
Hoezo 'nu'?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij mij trapt ie er nu nooit meer in
Ik zou speciaal naar Amsterdam komen om jou voor die fout te behoedenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
HoezoKom je speciaal niet als ik kom?
nou das al beter dan bush niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Q.
Ik ben zielig vandaag, want ado vindt me een stoffig kind en Lit is bang voor me
auw litpho auwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoezo 'nu'?.
[..]
Ik zou speciaal naar Amsterdam komen om jou voor die fout te behoeden.
je neemt aanstoot aan ado's mening?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben zielig vandaag, want ado vindt me een stoffig kind en Lit is bang voor me
aaah nog een cheerleader komt zich melden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je neemt aanstoot aan ado's mening?
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je neemt aanstoot aan ado's mening?
Ze kiest daar zelf ook voor hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard nietDie's gewoon op zijn e-penis getrapt omdat ie het vervelend vindt dat niet iedereen het normaal vindt hoe ie JB aan het lijntje houdt
Dat die thuis nog kwijt kan tussen al die apparatuurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
zijn epiemel is dan ook zo groot dat je er continue op trapt
Ik moet er nog om lachenquote:
Ja, ook stom. Maar degene die verliefd is heeft een iets minder heldere blik meestalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze kiest daar zelf ook voor hoor
Tja, daar valt iets voor te zeggen, maar goed; ze zijn het er beide (blijkbaar) over eens, dus dan is het toch goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ook stom. Maar degene die verliefd is heeft een iets minder heldere blik meestal
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat die thuis nog kwijt kan tussen al die apparatuur
Ze hebben natuurlijk allebei gelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Q.
nou ik voorspel nog een boel dramaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, daar valt iets voor te zeggen, maar goed; ze zijn het er beide (blijkbaar) over eens, dus dan is het toch goed?
Ik heb eerder de indruk dat JB wanhopig vastklampt aan een een eventuele relatie en dat ado daar dankbaar gebruik van maakt, terwijl hij ondertussen hier en daar wat uitprobeert voor betere opties. Maar dat zal vast geheel aan mij liggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, daar valt iets voor te zeggen, maar goed; ze zijn het er beide (blijkbaar) over eens, dus dan is het toch goed?
Ik waarschuw je toch niet voor niets al een tijdje voor je imago rippertjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Q.
Haha, ik hoop voor je meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik voorspel nog een boel drama
maar dat is helemaal niet erg hoor![]()
Hopelijk een keer als ik vrij ben of zo
anders mis ik alles
Tja, dat kan ook, maar goed. Daar zijn ze dan toch allebei schuldig aan en dat zoeken ze dan allebei maar uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat JB wanhopig vastklampt aan een een eventuele relatie en dat ado daar dankbaar gebruik van maakt, terwijl hij ondertussen hier en daar wat uitprobeert voor betere opties. Maar dat zal vast geheel aan mij liggen
En je hebt nog college?quote:
Da's best een verdeeld imago hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik waarschuw je toch niet voor niets al een tijdje voor je imago rippertje
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef kwaakvaak het volgende:
nog paar minuten, dan is het tijd om naar huis te gaan. Lekker turks grill eten strakkies *lekker* *lekker*
Wat was het eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Echte mannen durven roze te dragen!
nee, vanavond niet.quote:
maar dat mag de pret niet drukken tochquote:
hij is toch een vérkentjequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oei, dat is balen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nee, vanavond niet.
daarom heeft de coach maar een oefenwedstrijd geplanddaar gaat me vrije vrijdag
Als we daarover details krijgen hier .. laat je het me dan weten via pm?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat JB wanhopig vastklampt aan een een eventuele relatie en dat ado daar dankbaar gebruik van maakt, terwijl hij ondertussen hier en daar wat uitprobeert voor betere opties. Maar dat zal vast geheel aan mij liggen
Nee. ik heb liever dat de helft me haat en de andere helft me wel leuk vindt, dan dat ik een kabbelend type benquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar dat mag de pret niet drukken toch
MLI was daar voor de schermen al best uitgesproken over tochquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als we daarover details krijgen hier .. laat je het me dan weten via pm?
dat t je neukkans (met een vrouw) verkleint kan je niet boeien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat was toen.. ik ben gericht op toekomstige detailsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
MLI was daar voor de schermen al best uitgesproken over toch
idd, zo maar eens naar huis. moet nog kijken wat ik met het eten doequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is balen!
Je mag gewoon geen avondje vrij hebben op vrijdag
Kan je niet bij iemand aanschuiven? Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, zo maar eens naar huis. moet nog kijken wat ik met het eten doe
ben je niet geheel op de hoogte? ze ging alleen langsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
MLI was daar voor de schermen al best uitgesproken over toch
Goed idee! Donerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wel zin in doner kebab ofzo.
Hoiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je niet geheel op de hoogte? ze ging alleen langs
ze heeft ook duidelijk laten weten dat mannen voorlopig iig niet hoefden ze ging helemaal alleen voor vrouwen
verder kan je niet conclussies gaan trekken puur op wat je online meekrijgt.
je kent beide personen irl totaal niet en hebt geen idee wie of hoe ze dan zijn
en wat ze tegen elkaar zeggen enzo
MaartenHaarlem was het toch? Daarbij ging het nogal misquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
voor wie?vind het eigenlijk wel makkelijk en lekker uiteraard!
oh ja haha.. dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MaartenHaarlem was het toch? Daarbij ging het nogal mis
Prutser.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
MaartenHaarlem was het toch? Daarbij ging het nogal mis
Je kan niet overal goed in zijnquote:
Dat was met mijn bami..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef Thrar het volgende:
[..]
oh ja haha.. dat was ik even vergetenIk zal uitkijken met afgieten!
Die conclusie hadden wij toen ook al getrokkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar macaroni? Daar valt weinig aan te verprutsen.
ah, had m'n post al ge-edit.. ik kan me inderdaad herinneren dat iemand toen zo een plaatje postte hoe dat je kon voorkomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was met mijn bami..
Volgens mij had hij het gewoon vergeten van het vuur te halen toen z'n mamsie belde
nee maar je schrijft jouw conclussies die je getrokken hebt neer alsof het feiten zijn terwijl je gewoon lukraak uit t niets een roddel bij elkaar probeer te verzinnen. Je hebt geen idee waar je t over hebt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Of z enu iets gedaan hebben of niet, ze gaf ook duidelijk aan dat ado er wel bijzonder veel oren naar had. Dat zou ik minder leuk vinden in JB's schoenen
En ik ken ze niet IRL maar aangezien ze hun hele relatie live op fok plaatsen, kun je verwachten dat mensen daar op reageren. Welkom op fok
En waarom maak jij je er nu zo druk om?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar je schrijft jouw conclussies die je getrokken hebt neer alsof het feiten zijn terwijl je gewoon lukraak uit t niets een roddel bij elkaar probeer te verzinnen. Je hebt geen idee waar je t over hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan je niet bij iemand aanschuiven? Lekker makkelijk
Ik ziequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:48 schreef Thrar het volgende:
[..]
ah, had m'n post al ge-edit.. ik kan me inderdaad herinneren dat iemand toen zo een plaatje postte hoe dat je kon voorkomen
Wat heb ik toch een goede ideeenquote:
hoe laat moest ik er ook alweer zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een goede ideeen
ik maak me er niet druk om eigenlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En waarom maak jij je er nu zo druk om?
Nou een uurtje of 7 zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoe laat moest ik er ook alweer zijn?
Nee oke.. dan snap ik je nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik maak me er niet druk om eigenlijkwilde gewoon mijn mening ff spuien
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Techno het volgende:
Veel plezier nog allemaal en eet smakelijk voor zo. Ik ga naar huis. Weekend vieren.
quote:
dat is ook alleen maar weer jou meningquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met het verschil dat ik niet probeer te roddelen of steuken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk he.. op dat evt maandelijkse ding na dan
Volgens mij beni k ook beetje in zo'n bui
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
nee hoor was een feit dat Ik niet probeer te roddelen of steukenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook alleen maar weer jou mening
die je neerzet als een feit
sja heb nu geen vent om tegen aan te kankeren dus dan maar lekker hier gheghequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heerlijk he.. op dat evt maandelijkse ding na dan
Volgens mij beni k ook beetje in zo'n bui
En hier heb je niet de kans dat de kerel je nooit meer wil zienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja heb nu geen vent om tegen aan te kankeren dus dan maar lekker hier gheghe
perfect toch een win win situatie (voor mij danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hier heb je niet de kans dat de kerel je nooit meer wil zien
Ow men.. ik ben lekker op dreef om al het positieve eruit te halenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
perfect toch een win win situatie (voor mij dan)
jaaaaaaaaaa positief denken goed zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow men.. ik ben lekker op dreef om al het positieve eruit te halen
maar geen feit dat ripley het wel doetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor was een feit dat Ik niet probeer te roddelen of steuken
Dat kan best wel op een avondjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa positief denken goed zo
volgens mij zijn er maar enkele mensen schijnheilig hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar geen feit dat ripley het wel doet
Kijk als jij ff "je kont tegen de krib" wil gooien
prima
maar niet schijnheilig doen dat is flauw
mag best meer dan een avondje hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan best wel op een avondje
Echte vrouwen kunnen dat wel waarderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat t je neukkans (met een vrouw) verkleint kan je niet boeien?
als ze kleurenblind zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Echte vrouwen kunnen dat wel waarderen.
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag best meer dan een avondje hoor
zo scoor ik geen punten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
iemand die van carnaval houd kan ik wel waarderen
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En nu ik aan het wachten ben op het eten.. is iedereen hier weg!!
quote:
Alleen morgen. Stappen met MLI.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
dawg!
Dat Bavaria rijkelijk moge vloeien dit weekeinde
Ik kan het dan ook heel goedquote:
Ik mag dat helaas niet IRL ontdekken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan het dan ook heel goed
Doe het dan maar met het idee, die is tenminte altijd precies zoals je het graag wil hebbenquote:
I know.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
We hebben allemaal medelijden met je, Q.
Nee, ik ben geen 16 meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zondag, maandag en dinsdag niet?
Daar gaat m'n fantasiequote:
Qua gedrag soms wel, toch?quote:
Hey Q!quote:
Ik ben veel beter dan een fantasie.quote:
Echt nietquote:
Moooiquote:
Ik vond het wel meevallen eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:52 schreef Ludootje het volgende:
Is trouwens nog wel een gedoe om een liedje op Youtube te zetten... Ben er wel 2 uur mee bezig geweest
De één wat langer dan de ander hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
En autotje, ja natuurlijk, alle mannen blijven altijd kleine kinderen.
Beginner, zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:52 schreef Ludootje het volgende:
Is trouwens nog wel een gedoe om een liedje op Youtube te zetten... Ben er wel 2 uur mee bezig geweest
Dat ligt dan toch echt aan jezelfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:52 schreef Ludootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |