nee!quote:Op maandag 23 februari 2009 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het al weekend?
Afgelopen vrijdag in de kroeg vroeg een maat aan me of ik nou alwéér Grand Prestige aan het drinken was. "Hoezo alweer"quote:Op maandag 23 februari 2009 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ook maar s proberen![]()
ik ga vh weekend bowlen. mooi moment om het uit te testen
is zeker 9 % ofzo ???quote:Op maandag 23 februari 2009 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag in de kroeg vroeg een maat aan me of ik nou alwéér Grand Prestige aan het drinken was. "Hoezo alweer"
Nouja, toen we hier dinsdag gingen darten stond je ook al met GP in je handen, woensdag na je werk kwam je bij mij thuis met een paar GP's bij je, gister was je ook alweer bezig in de kroeg en nu sta je wéér GP te drinken.
"Oja"
Zaterdag dacht ik daar nog ff aan terug met een GP in m'n hand
Nee, 10%quote:Op maandag 23 februari 2009 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is zeker 9 % ofzo ???
goeiemorgen LovelyLady
ja helaas wel!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nou alweer aan het werk?
Nou, tegenwoordig niet veel meer, 4 hooguit, daarna ga ik maar over op 'normaal' bier om te voorkomen dat ik weer bepaalde dames aandacht ga geven waar ik de volgende dag spijt van hebquote:Op maandag 23 februari 2009 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
tering das aardig zwaar bier man hahaha
en hoeveel drink je er dan als ik vragen mag ?
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
mogguh madz!quote:
hahaha, ja dat probleem ken ik. afgelopen weekend zelf nog meegemaakt. mijn god. WL is weer dom bezig geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig niet veel meer, 4 hooguit, daarna ga ik maar over op 'normaal' bier om te voorkomen dat ik weer bepaalde dames aandacht ga geven waar ik de volgende dag spijt van hebDe laatste keer dat dat gebeurde ben ik 6 weken compleet nuchter gebleven
Whehe, dat wordt voorlopig weer nuchter blijvenquote:Op maandag 23 februari 2009 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja dat probleem ken ik. afgelopen weekend zelf nog meegemaakt. mijn god. WL is weer dom bezig geweest
neuh dacht het niet hehquote:Op maandag 23 februari 2009 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat wordt voorlopig weer nuchter blijven
Debbiequote:Op maandag 23 februari 2009 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorningben aan het werk vandaag
sort of
Nou dan moet je iets gedaan hebben waar je echt veel spijt van hebt gekregen (of erachter kwam dat je zo dronken was dat je niet meer wist wat je deed en je het van vrienden moest horen)quote:Op maandag 23 februari 2009 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig niet veel meer, 4 hooguit, daarna ga ik maar over op 'normaal' bier om te voorkomen dat ik weer bepaalde dames aandacht ga geven waar ik de volgende dag spijt van hebDe laatste keer dat dat gebeurde ben ik 6 weken compleet nuchter gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, alleen bazen verslapen zichquote:Op maandag 23 februari 2009 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, da's toch juist relaxed, kortere werkdag, jeweetsch
Morguhquote:Op maandag 23 februari 2009 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
sort of
Goeiemorgenquote:Op maandag 23 februari 2009 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
sort of
Goeiemorgen Debbiequote:Op maandag 23 februari 2009 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
sort of
zeg dat welquote:Op maandag 23 februari 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen weten van geen ophouden
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan moet je iets gedaan hebben waar je echt veel spijt van hebt gekregen (of erachter kwam dat je zo dronken was dat je niet meer wist wat je deed en je het van vrienden moest horen)Nouja, de dame in kwestie herinnerde mij de volgende dag aan hoe ik mijzelf tegenover haar opstelde, en ik wist er dus niks meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte bazen doen het met minderquote:Op maandag 23 februari 2009 08:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Echte bazen hebben van zaterdag op zondag maar 4,5 uur slaap nodig
Was ze niet gediend van je gedrag? Of viel het uiteindelijk allemaal wel meequote:Op maandag 23 februari 2009 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, de dame in kwestie herinnerde mij de volgende dag aan hoe ik mijzelf tegenover haar opstelde, en ik wist er dus niks meer van
echte bazen, staan zaterdag om half 8 op, gaan van 8 tot 5 werken, gaan vervolgens uit, en gaat vallen uiteindelijk om 6 uur in slaap, om vervolgens om half 11 weer wakker te zijnquote:
ik zet mijn geld in op het eerste tweedequote:Op maandag 23 februari 2009 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was ze niet gediend van je gedrag? Of viel het uiteindelijk allemaal wel mee
Juist wel, alleen ik was niet gediend van m'n eigen gedragquote:Op maandag 23 februari 2009 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was ze niet gediend van je gedrag? Of viel het uiteindelijk allemaal wel mee
Ga jij dit keer maar in de limo zitten en bel maar als je er ben ofzo... Ik ga niet wéér anderhalf uur op je wachten hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sure beter tijdverdrijf dan dit
echte bazen zijn al aan het werkquote:Op maandag 23 februari 2009 08:31 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
is nog niet aan het werk.. vertrekt over 15 minuten..
moet tot 6 uur vandaag
mogguh ninepack,quote:Op maandag 23 februari 2009 08:33 schreef tripack het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
er is hier geen koffie meer
Echte bazen gaan zaterdagochtend pas om 07:00 slapen, komen er om 15:00 weer uit, gaan ff opfrissen/eten/mountainbiken en gaan daarna weer vieren dat het zaterdag isquote:Op maandag 23 februari 2009 08:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echte bazen, staan zaterdag om half 8 op, gaan van 8 tot 5 werken, gaan vervolgens uit, en gaat vallen uiteindelijk om 6 uur in slaap, om vervolgens om half 11 weer wakker te zijn
dan ben je een echte baas !
echte bazen hebben maar 1 dag weekendquote:Op maandag 23 februari 2009 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen gaan zaterdagochtend pas om 07:00 slapen, komen er om 15:00 weer uit, gaan ff opfrissen/eten/mountainbiken en gaan daarna weer vieren dat het zaterdag is
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Juist wel, alleen ik was niet gediend van m'n eigen gedrag
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:33 schreef tripack het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
er is hier geen koffie meer
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]sja... dat krijg je als je wat (te)veel op hebt
Makkelijk he een ander de schuld gevenquote:Op maandag 23 februari 2009 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was de schuld van Jan
Jeweetschquote:Op maandag 23 februari 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Makkelijk he een ander de schuld geven
laat me raden. ze zag er zo uit ?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was de schuld van Jan
HAHAquote:Op maandag 23 februari 2009 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden. ze zag er zo uit ?
[ afbeelding ]
![]()
Jij bent echt een Hitler.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden. ze zag er zo uit ?
[ afbeelding ]
![]()
Als je Panda pindakaas hebt ben je een echte baasquote:Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent echt een Hitler.
Én je gaat naar de hel
Kerel, ik nam net een hap van m'n overheerlijke broodje pindakaas, krijg ik dat te zien
laterquote:Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik moet er vandoor.. tot later mensen
whahah... moet ik je even herrineren wat jij als eerste poste deze morgen ??quote:Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent echt een Hitler.
Én je gaat naar de hel
Kerel, ik nam net een hap van m'n overheerlijke broodje pindakaas, krijg ik dat te zien
Jij hebt wel hele vreemde definities voor een baas hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Als je Panda pindakaas hebt ben je een echte baas
ik drink nou gewoon theequote:Op maandag 23 februari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogguh ninepack,
* -Madskillz28TH passt ninepack bakkie pleur !![]()
met nootjesquote:Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij hebt wel hele vreemde definities voor een baas hoor
Echte bazen nemen enkel genoegen met Calvé pindakaas!
Het zal vast iets in de richting van 'Mogguhquote:Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahah... moet ik je even herrineren wat jij als eerste poste deze morgen ??
quote:
echte bazen hebben vreemde difinities voor baasquote:Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij hebt wel hele vreemde definities voor een baas hoor
Echte bazen nemen enkel genoegen met Calvé pindakaas!
waar halen ze het gore lef vandaan ?quote:
haha, epischquote:
jah... alsof ik dat kan drinkenquote:Op maandag 23 februari 2009 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]waar is die homo smiley ?
daarom paas ik je toch bakkie pleur !
oh jaquote:
Preciesquote:Op maandag 23 februari 2009 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar halen ze het gore lef vandaan ?
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]waar is die homo smiley ?
daarom paas ik je toch bakkie pleur !
Is het dat of wordt het dat?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Voor degene die het topic sluit, het is dus #698 !!
wie, ik ?quote:
dat wordt hetquote:
nee, ik vind mosterd niet zo lekkerquote:
tuurlijk wel, ik heb al honderden mensen omgelegdquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik vind mosterd niet zo lekker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |