Oh, daar heb jij ook al last van bij hemquote:
Ik vind jou wel een tot de verbeelding sprekende ava hebben trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik vind het niks, met een maagd.Veel te passief, onzeker en snel klaar
Je meent het.quote:
Je kan dr ook gewoon overheen lezen..quote:
Das alleen de eerste keer maar he, daarna is het geen maagd meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Goed zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn er hier dan nog leuke mannen?
Ze wil je kleed wel uitproberen met mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een tot de verbeelding sprekende ava hebben trouwens
Ja he. Ik ben trots op mezelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heb jij toch altijd flutTTs dawg
Wat liefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik eb trouwens wel een valentijnscadeautje gekregen
Van mn dochtertje, een paar dagen te laat
Ahh wat was het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat om het idee JB.. Het ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Idd, wij zijn niet interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT!![]()
[..]
Oh, daar heb jij ook al last van bij hem
Dan zijn onze PM's vast niet meer boeiend en dan stopt hij er mee
Daar is toch bij jou niet zoveel voor nodig Adol?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de kans ervan te maken ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan dr ook gewoon overheen lezen..
Dat kan, dank je wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je dat hem gewoon leren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |