Bij mij ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met mij is dat grapje ook een keer uitgehaald. Ik vond het vooral flauw.
en welke is jouw favoriete J?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik dan toch aan het bekennen ben...
Eiiiiiiiiigenlijk vind ik de Drie J's (die naam) nog beter
Serieus. Gewoon prachtige liedjes
Zo eentje heb ik ook in herinnering. Toen we bij mijn vader gingen wonen kregen we af en toe nieuwe kleren (als in echt nieuw), en toen had ik een keer een knalkanariegele broek gekocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
Ik zag laatst oude klassenfoto's; in groep 5 waren haar borsten al groter dan de mijne ooit geworden zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.
Bij de weg, een van die 2 was wel de stookster van de klas. Op de middelbare school heeft ze haar pijlen een vriendin van me gericht, die was na 2 jaar weggepest naar een andere school.
Haha, dank je, maar vind ik haar nog te jongquote:
Heten ze niet gewoon allemaal Jan?quote:
alsof ik dat weet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heten ze niet gewoon allemaal Jan?
Jan, Jaap en Jaapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heten ze niet gewoon allemaal Jan?
netjes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef conleche het volgende:
Voor het laatst dat ik van te voren aankondig hoe ver ik ga lopen. Halverwege was ik helemaal natgeregend en koud en ik had het helemaal gehad. Maar ik móest natuurlijk 10k lopen omdat ik dat hier geroepen had.![]()
En die Nike+ dingen zijn leuk, maar weinig accuraat, want ik weet zeker dat ik niet best liep en toch heb ik m'n record verbeterd met minuten. Of deze nieuwe klopt niet, of die oude.......
Klikbaar
Deze ook goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dank je, maar vind ik haar nog te jong(Ze is daar jonger dan ik nu ben
).
Nee, bepaald niet neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker zijn ze iig niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
netjes!![]()
Heb je die nieuwe wel eerst weel gecalibreerd?
minstens zo cool als:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Laten we Wesley niet vergeten!
Wesley is vet cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |