Inderdaad! Ik wilde net vragen of die tekst soms geschreven was door een Duitser.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Taalnazi is wel erg toepasselijk, want "serveert" in die zin is een germanisme (toch?).
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"
Een Duitser die Lynn heet danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wilde net vragen of die tekst soms geschreven was door een Duitser.
Wat schattigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Roseanne, ik weet dat er heel veel mannen zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimen![]()
![]()
Verder ben ik nooit van de Nederlandse muziek, maar die twee, hm, het heeft wel wat
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een beetje zoals jij ben; ik zou een makkelijk/obvious slachtoffer zijn geweest, maar op de een of andere manier ben ik nooit echt gepest. Nou ja, weleens door zo'n meisje dat in groep 4 al BH's droeg en de hele klas terroriseerde. Maar dat was nou niet echt traumatisch
De HOERRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roseanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
elke keer weer een ander en mij doet 't pijn
Ik hou van techno en dance. Liefst uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimen![]()
![]()
Verder ben ik nooit van de Nederlandse muziek, maar die twee, hm, het heeft wel wat
In groep 4??? Er was er dan 1 die in groep 7 een BH droeg, en ik kreeg BH's eind groep 8. Groep 4 is wel hééél vroeg, had die pubertas precox ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.
quote:Gronings 'rookcafé' krijgt een boete
Eigenaar steekt middelvinger op naar rechter
Algemeen
quote:Middelvinger nog veel gebruikt in het verkeer
wil je er over praten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen in Volendam he!?!>221!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De HOOOOOOOOOOOOEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!
Geef doe, het zijn aanstekelijke deuntjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aw jakkesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben opgewacht na schooltijd om in elkaar te slaanvan basisschool geswitched en daar ging het na 2 maanden net zo hard door
en op de middelbare school hebben de dames die met mij gepest werden op de basisschool (nummer 2) mij vanaf dag één als pispaaltje neergezet om zelf maar niet weer gepest te worden
Nee, het is achter me, alleen die tekst gaat er niet meer uit.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ik denk nog steeds met warme gevoelens aan het enige jongetje dat mij ooit heeft gepest op school. Het was in de brugklas, en ik had toen een fuchsiaroze nepbontjasje (ja, 1986) en iedere dag als ik binnenkwam zei hij weer:"Oooo, wat zielig voor al die roze zeehondjes
! " of: "Vind je dat nou niet heeeel erg voor al die roze konijntjes!"
![]()
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
ik voel je pijn, man....ik voel je pijn...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, het is achter me, alleen die tekst gaat er niet meer uit.
verliefde jongetjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ik denk nog steeds met warme gevoelens aan het enige jongetje dat mij ooit heeft gepest op school. Het was in de brugklas, en ik had toen een fuchsiaroze nepbontjasje (ja, 1986) en iedere dag als ik binnenkwam zei hij weer:"Oooo, wat zielig voor al die roze zeehondjes
! " of: "Vind je dat nou niet heeeel erg voor al die roze konijntjes!"
![]()
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
Met mij is dat grapje ook een keer uitgehaald. Ik vond het vooral flauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Dat heb ik nog steeds wel.... het gevoel dat alles wat ik doe wel beter kan worden gedaan dan een ander gevolgd door de "waarom dan de moeite doen" gedachtequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er is nog een verschil tussen zelfvertrouwen, dat heb ik wel, en zelfwaardering. Dat had ik veel te weinig.
Ik weet dat ik dingen kan, maar denk dan meteen dat het niks voorstelt.
Ik word niet meer nageroepen... anders volstaat een boze blik wel, ik schijn dat goed te kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoor het nog steeds niet als ik wordt nageroepen (al is dat na m'n schooltijd vermoedelijk overwegend positief geweest). Heb ooit geleerd dat weg te filteren.
Elke keer weer een ander en mij doet het pijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |