Bij mij ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met mij is dat grapje ook een keer uitgehaald. Ik vond het vooral flauw.
en welke is jouw favoriete J?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik dan toch aan het bekennen ben...
Eiiiiiiiiigenlijk vind ik de Drie J's (die naam) nog beter
Serieus. Gewoon prachtige liedjes
Zo eentje heb ik ook in herinnering. Toen we bij mijn vader gingen wonen kregen we af en toe nieuwe kleren (als in echt nieuw), en toen had ik een keer een knalkanariegele broek gekocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
Ik zag laatst oude klassenfoto's; in groep 5 waren haar borsten al groter dan de mijne ooit geworden zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.
Bij de weg, een van die 2 was wel de stookster van de klas. Op de middelbare school heeft ze haar pijlen een vriendin van me gericht, die was na 2 jaar weggepest naar een andere school.
Haha, dank je, maar vind ik haar nog te jongquote:
Heten ze niet gewoon allemaal Jan?quote:
alsof ik dat weet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heten ze niet gewoon allemaal Jan?
Jan, Jaap en Jaapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heten ze niet gewoon allemaal Jan?
netjes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef conleche het volgende:
Voor het laatst dat ik van te voren aankondig hoe ver ik ga lopen. Halverwege was ik helemaal natgeregend en koud en ik had het helemaal gehad. Maar ik móest natuurlijk 10k lopen omdat ik dat hier geroepen had.![]()
En die Nike+ dingen zijn leuk, maar weinig accuraat, want ik weet zeker dat ik niet best liep en toch heb ik m'n record verbeterd met minuten. Of deze nieuwe klopt niet, of die oude.......
Klikbaar
Deze ook goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dank je, maar vind ik haar nog te jong(Ze is daar jonger dan ik nu ben
).
Nee, bepaald niet neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker zijn ze iig niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
netjes!![]()
Heb je die nieuwe wel eerst weel gecalibreerd?
minstens zo cool als:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Laten we Wesley niet vergeten!
Wesley is vet cool!
alledrie niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kende ze ook niet, gelukkig
Maar je hebt het wel mooi gedaan! Kan ik niet zeggen, hoor. (mijn record was een uur rennen, afstand ca. 6/7 km)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef conleche het volgende:
Voor het laatst dat ik van te voren aankondig hoe ver ik ga lopen. Halverwege was ik helemaal natgeregend en koud en ik had het helemaal gehad. Maar ik móest natuurlijk 10k lopen omdat ik dat hier geroepen had.![]()
En die Nike+ dingen zijn leuk, maar weinig accuraat, want ik weet zeker dat ik niet best liep en toch heb ik m'n record verbeterd met minuten. Of deze nieuwe klopt niet, of die oude.......
Klikbaar
Jup, in Vanity Fair... ik vraag me alleen af hoeveel er is gefotoshoptquote:
Nee joh, Groningse Jannes is de bom!quote:
des te stoerder!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Ga ik wel doen. Ik moet ergens 400 meter opsnorren.
Ik liep echt niet best, met van die zware schoenen en ook nog door de blubber in het bos. En tijdens die dip had ik ook nog tegenwind en wilde heul graag stoppen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister maar. Of vind jij het ook al afschuwelijk?
quote:
Dat dacht ik toen bij de tekenles dus ook: Oef, ben ik even ontsnapt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook in herinnering. Toen we bij mijn vader gingen wonen kregen we af en toe nieuwe kleren (als in echt nieuw), en toen had ik een keer een knalkanariegele broek gekocht.
En toen vroeg een van de tuthola's (uit een hogere klas) waar ik die broek gekocht had. Dat kon ik zo snel niet bedenken dus ik stond wat te schutteren. Tegen de tijd dat iedereen al in z'n eigen lokaal was behalve zij & ik en zij daar eigenlijk wel een beetje stupide stond te wachten op mijn antwoord snauwde ze me toe dat ze eigenlijk had willen zeggen dat ze 'm ook had willen kopen want dan konden we samen voor gek lopen.
Ik begrijp zulke mopjes niet en ik denk dat ik dan ook toepasselijk onnozel gekeken heb.
Veulquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup, in Vanity Fair... ik vraag me alleen af hoeveel er is gefotoshopt
NIke+ is wel ideaal, vind ik...niet ontzettend duur, en je kan ten minste wel je eigen prestaties met elkaar vergelijken...da's toch het belangrijkste vind ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel mooi gedaan! Kan ik niet zeggen, hoor. (mijn record was een uur rennen, afstand ca. 6/7 km)
Dat Nike+ ziet er best geinig uit. Ook al is het niet helemaal accuraat, het is wel een mooie indicatie voor je snelheid.
Nou. Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen dat accent al!!![]()
Sorry mop. Maar davinnik niet zo.
want ik kende die ene J dus wel, maar niet alledrie de J's...of ben ik met een andere J in de war? er zijn ook zoveel J's...quote:
ongewoon hermanquote:
Vind je Van Dik Hout ook niks?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou. Ik vergeef het je.
Tssssssk.
Nee hoor. Maar dit is de enige Nederlandstalige muziek die ik nog een beetje te pruimen vind!
En Nick en Simon dus ook nog wel
*klap geeft*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
want ik kende die ene J dus wel, maar niet alledrie de J's...of ben ik met een andere J in de war? er zijn ook zoveel J's...
Je neemt me de woorden uit de mond! Ik vind van die echte afstandmeters vaak zo belachelijk duur, en die schijnen helemaal niet lang mee te gaan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
NIke+ is wel ideaal, vind ik...niet ontzettend duur, en je kan ten minste wel je eigen prestaties met elkaar vergelijken...da's toch het belangrijkste vind ik
Nou, dat hád ik wat kunnen vinden, ware het niet dat ik zo enorm doodgegooid ben met Stil in mij wat ik een afschuwelijk nummer vind. Dus nee, dat komt nooit meer goed met mij en Van Dik Houtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind je Van Dik Hout ook niks?.
Dit vind ik zó'n mooi liedje:
Woorden zonder woorden van De Kast is ook tof. Enne nummers van Clouseau.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Bij Kate is die bontjas gewoon heel strategisch gedrapeerd waardoor ze nog slanker lijkt.
Hoe werkt het dan precies en hoeveel kost het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
NIke+ is wel ideaal, vind ik...niet ontzettend duur, en je kan ten minste wel je eigen prestaties met elkaar vergelijken...da's toch het belangrijkste vind ik
Dat ding is niet regiovrij hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef Syrena het volgende:
Boh, ik ging ff kijken wat een Wii kost bij Bol, of ik al genoeg bonnen hebverkopen ze alleen een Familiebundel
Die hoef ik niet, ik hoef alleen die Wii en zo'n zwaaiding.
De rest koop ik wel voor een fractie van de prijs in Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |