abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:36:06 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66280240
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!

ik heb van de baas van mijn moeder en diens vrouw een prachtige armband en een ketting gekregen de armband bestaat uit 5 dunne zilveren armbandjes met edelsteentjes ertussen, en de ketting is de sacred circle met embrace life erin gegraveerd. Echt zo lief

[ afbeelding ]

De ketting! De armband kan ik niet zo 1 2 3 vinden op de site
Wat lief en wat mooi! En wat bijzonder dat je dat krijgt van de baas van je moeder.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66280255
quote:
Hallooooooooooo popjes!

ik heb van de baas van mijn moeder en diens vrouw een prachtige armband en een ketting gekregen de armband bestaat uit 5 dunne zilveren armbandjes met edelsteentjes ertussen, en de ketting is de sacred circle met embrace life erin gegraveerd. Echt zo lief

[ afbeelding ]

mooi
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 20 februari 2009 @ 15:36:45 #78
70532 loveli
N
pi_66280266
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar dat is toch heel iets anders dan wensen dat je kind blond krulhaar heeft? Natuurlijk hopen we allemaal dat onze kinderen niet gepest worden en er leuk uitzien! Mij ging het meer op dat sommigen al een compleet plaatje in het hoofd hebben van "het ideale kind".
Is stiekem een stokpaardje van me wat zo nu en dan de kop op steekt. Vroeger bedacht ik altijd bij een potentiele leuke vent of onze kindertjes gepest zouden gaan worden. Nu 'selecteer' ik daar niet meer op, maar ik hou het toch op de achtergrond in m'n hoofd.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 februari 2009 @ 15:37:08 #79
163650 Greys
pi_66280289
Muis! Die ketting is tof zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:37:16 #80
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66280296
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat lief en wat mooi! En wat bijzonder dat je dat krijgt van de baas van je moeder.
Ja hij en zijn vrouw zijn echt super aardig. Hij is een Engelsman, zij is Nederlandse en ze wonen in Chicago. Toen ik vorige zomer met mijn moeder in Chicago was zijn we ook met ze op stap geweest en uit eten enzo.

Ik moest huilen toen ik het kaartje las emotrut die ik er ben.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66280305
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, ik begin nu ook te twijfelen, maar René heeft nergens last van...
Mijn vriendje toen ook niet. Naja, ik wil je niks aanpraten ofzo.
De zonnige kant: als het komt door iets wat je gegeten hebt is het meestal na een dagje wel weer over.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? vrijdag 20 februari 2009 @ 15:38:00 #82
70532 loveli
N
pi_66280317
quote:
Hallooooooooooo popjes!

[ afbeelding ]

Wow, mooi!
crap in = crap out
pi_66280327
quote:
Hallooooooooooo popjes!

[ afbeelding ]

wauw
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66280344
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

schijterij was uren na innemen van de pil, dus dat ding doet z'n werk wel
Ik heb een keer 14 dagen racekak gehad (Turkije FTW....) en pas de 12e dag ofzo ben ik eens gaan nadenken en de bijsluiter gaan lezen Tis toch allemaal goed gegaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66280368
quote:
Hallooooooooooo popjes!

[ afbeelding ]

Wat lief. Zou ik ook emotioneel van worden hoor...
Mooie ketting ook!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66280373
Wat een mooi kado Muis!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:39:57 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66280387
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Is stiekem een stokpaardje van me wat zo nu en dan de kop op steekt. Vroeger bedacht ik altijd bij een potentiele leuke vent of onze kindertjes gepest zouden gaan worden. Nu 'selecteer' ik daar niet meer op, maar ik hou het toch op de achtergrond in m'n hoofd.
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.
Ook je opstellen als "een slachtoffer" kan pesten triggeren.

En ja, ook ik ben lange tijd gepest, dus ik weet wel waar ik het over heb. Ook hoe je er vanaf kunt komen trouwens.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:40:35 #88
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66280415
Ik hijack meteen het topic, sorry
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:40:57 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66280434
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Nou èn?
pi_66280468
Wat mooi Muis! En wat ontzettend lief.

Moblo, ik ben ook altijd wat gevoeliger voor bedorven eten dan mijn vriend. Zo was er eens een IKEA softijsje... nou ja, dat zag ik meer dan 1x . Vriend had nergens last van! Beterschap in ieder geval.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66280490
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.

En ja, ook ik ben lange tijd gepest, dus ik weet wel waar ik het over heb. Ook hoe je er vanaf kunt komen trouwens.
ik ben ook lange tijd gepest... en dat alleen maar omdat ik weigerde mee te doen met het pesten van de kinderen uit jongere klassen....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66280498
quote:

[..]

Jij legt het beter uit dan ik.

@Muis: mooi ! En lief!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 20 februari 2009 @ 15:42:43 #93
70532 loveli
N
pi_66280505
quote:

[..]

Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
crap in = crap out
pi_66280566
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
jij mag dat
Ja doei.
pi_66280575
Wat maag-darmklachten betreft zijn mijn vriend en ik aan elkaar gewaagd
Hij is lactose intolerant en heeft soms last van reflux en ik heb een spastische darm.
En soms ruften we gewoon tegen elkaar op en hebben we geen idee hoe dat komt "NIET WAPPEREN MET HET DEKBED!!"

Maar sinds ik trouw mijn Brinta eet gaat het wel beter. Goddank.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:44:31 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66280586
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
Ohja, dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggen PF heeft ooit eens uitgelegd hoe je je geliefd kunt maken in een groepje. Op die manier werkt het ook.
pi_66280587
quote:

[..]

precies dat wat jij zegt
Ja doei.
pi_66280608
Mij durfden ze nooit te pesten, ook al was ik duidelijk heel raar, had een raar accent en bovendien nieuw op school (4 basisscholen).

Ben zojuist onder de zonnebank geweest. Wat is dat toch lekker, en wat ben ik toch een domme knurft dat ik niet maaaaaanden geleden een tienrittenkaart gehaald heb.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66280618
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.

Mijn ouders riepen: "Je moet pesten negeren." Dat werkt niet, kan ik je vertellen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 20 februari 2009 @ 15:46:16 #100
70532 loveli
N
pi_66280638
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ohja, dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggen PF heeft ooit eens uitgelegd hoe je je geliefd kunt maken in een groepje. Op die manier werkt het ook.
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')