Wat lief en wat mooi! En wat bijzonder dat je dat krijgt van de baas van je moeder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
ik heb van de baas van mijn moeder en diens vrouw een prachtige armband en een ketting gekregende armband bestaat uit 5 dunne zilveren armbandjes met edelsteentjes ertussen, en de ketting is de sacred circle met embrace life erin gegraveerd. Echt zo lief
![]()
[ afbeelding ]
De ketting! De armband kan ik niet zo 1 2 3 vinden op de site
mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
ik heb van de baas van mijn moeder en diens vrouw een prachtige armband en een ketting gekregende armband bestaat uit 5 dunne zilveren armbandjes met edelsteentjes ertussen, en de ketting is de sacred circle met embrace life erin gegraveerd. Echt zo lief
![]()
[ afbeelding ]
Is stiekem een stokpaardje van me wat zo nu en dan de kop op steekt. Vroeger bedacht ik altijd bij een potentiele leuke vent of onze kindertjes gepest zouden gaan worden. Nu 'selecteer' ik daar niet meer op, maar ik hou het toch op de achtergrond in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel iets anders dan wensen dat je kind blond krulhaar heeft? Natuurlijk hopen we allemaal dat onze kinderen niet gepest worden en er leuk uitzien! Mij ging het meer op dat sommigen al een compleet plaatje in het hoofd hebben van "het ideale kind".
Ja hij en zijn vrouw zijn echt super aardig. Hij is een Engelsman, zij is Nederlandse en ze wonen in Chicago. Toen ik vorige zomer met mijn moeder in Chicago was zijn we ook met ze op stap geweest en uit eten enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat lief en wat mooi! En wat bijzonder dat je dat krijgt van de baas van je moeder.
Mijn vriendje toen ook niet. Naja, ik wil je niks aanpraten ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik begin nu ook te twijfelen, maar René heeft nergens last van...
Wow, mooi!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer 14 dagen racekak gehad (Turkije FTW....) en pas de 12e dag ofzo ben ik eens gaan nadenken en de bijsluiter gaan lezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schijterij was uren na innemen van de pil, dus dat ding doet z'n werk wel
Wat lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Is stiekem een stokpaardje van me wat zo nu en dan de kop op steekt. Vroeger bedacht ik altijd bij een potentiele leuke vent of onze kindertjes gepest zouden gaan worden. Nu 'selecteer' ik daar niet meer op, maar ik hou het toch op de achtergrond in m'n hoofd.
ik ben ook lange tijd gepest... en dat alleen maar omdat ik weigerde mee te doen met het pesten van de kinderen uit jongere klassen....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.
Ook je opstellen als "een slachtoffer" kan pesten triggeren.
En ja, ook ik ben lange tijd gepest, dus ik weet wel waar ik het over heb. Ook hoe je er vanaf kunt komen trouwens.
Jij legt het beter uit dan ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ja, ook ik ben lange tijd gepest, dus ik weet wel waar ik het over heb. Ook hoe je er vanaf kunt komen trouwens.
Ohja, dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
precies dat wat jij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja, dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggenPF heeft ooit eens uitgelegd hoe je je geliefd kunt maken in een groepje. Op die manier werkt het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |