Vooral reageren...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Kunnen we niet keer stoppen met al die carnaval topics
En met carnaval doen wij datzelfde terugquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef Lakitu het volgende:
Rot toch op met dit kuttopic en jullie kutcarnaval. Ik KOTS op jullie.
bloed, pis en kots?quote:
Het zit echt diep bij je he, zie je in elk topic wel zeiken over carnaval.quote:
en stoort het je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:02 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Het zit echt diep bij je he, zie je in elk topic wel zeiken over carnaval.
Neuh, vindt het eerder zielig dat ik vanavond in de kroeg sta terwijl jij hier wat zit te bashen in topicsquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Albergen, Tubbergen, Geesteren, Groenlo, Neede, Oldenzaal en uiteraard Bornerbroek
en ik mis er nu echt heel veel volgensmij....
's avonds zit ik ook in de kroeg, zonder carnaval gezeikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Neuh, vindt het eerder zielig dat ik vanavond in de kroeg sta terwijl jij hier wat zit te bashen in topics![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef wise het volgende:
[..]
's avonds zit ik ook in de kroeg, zonder carnaval gezeikdat wel
quote:
Doe Zeeland ook dan, daar komt nooit wat nuttigs vandaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef kurk_droog het volgende:
goede garp..![]()
maar inderdaad... utrecht, zh en nh = nederland. De rest mag weg
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Carnaval á Rio![]()
afbeelding
Carnaval op zijn paupers![]()
Je zei?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
brabantKOTS OP ZE
Waarom zulks dom feest? Doe dan normale feesten en drink bier. Zal nooit de rivier over waaien dit. En gelukkig maar
Er stond vorige week een artikel over Kloosterburen in Dagblad de Limburger. Respect voor hun dat ze het al jaren volhouden, tussen overwegend Griffo's die bij het minste trompetgeschal aangifte doen van overlast en bedreigingen uiten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je zei?
[ afbeelding ]
(Noordwest-Groningen)
Heel leuk feestje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:12 schreef Noodly het volgende:
Ik ben Brabander maar eh... 'kei skon fiske'?
Ik hoop dat dit een grap is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:12 schreef Noodly het volgende:
Ik ben Brabander maar eh... 'kei skon fiske'?
Het is nog niet afgelopen hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef dithje het volgende:
Ik heb me anders prima vermaakt met carnaval.
Het was gezellig!!!
Skon fisje war ut zeker!
nee jammer genoeg niet. Nog ff volhouden, en dan kan alles onzin weer de kast in:quote:
Het carnaval van Rio de Janeiro wordt grotendeels georganiseerd door de inwoners van de favela’s, de krottenwijken van Rio. En verder; eng hé, als er mensen zijn die wél plezier durven hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niet. Nog ff volhouden, en dan kan alles onzin weer de kast in:
echte carnaval: Rionederlandse carnaval
2 zoenende mannen. Wat een plezierquote:Op maandag 23 februari 2009 15:45 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Het carnaval van Rio de Janeiro wordt grotendeels georganiseerd door de inwoners van de favela’s, de krottenwijken van Rio. En verder; eng hé, als er mensen zijn die wél plezier durven hebben?![]()
![]()
![]()
Dus je stelling is dus dat alle mannen met Carnaval elkaar zoenen?quote:
Er is geen debatquote:Op maandag 23 februari 2009 15:48 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Dus je stelling is dus dat alle mannen met Carnaval elkaar zoenen?Toegegeven, je gaat sterk onderlegd dit debat in!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |