Mijn conclusie is.. jij bent een bosmongoolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef balaguer222 het volgende:
Poll: Waar kom je vandaan, en wat vind je?Brabant, kei skon fiske! Brabant, niks an. Niet uit brabant, kutfeest. Niet uit brabant, leuk feest!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij deze dus de allesbeslissende poll.
Zullen alle carnavals-zeikers uit provincies anders dan brabant komen?
Mijn hpothese zegt van wel. Ze weten namelijk niet wat ze missen.
Nee, maar het is vermaeckelijk deze sociaal incapabelen vier dagen lang te terroriseren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:36 schreef Crane het volgende:
Vanwaar die poll? Alsof de mensen die carnaval vieren het ook maar iets kan schelen dat een stel nerds die heel het weekend op Fok zitten het een kutfeest vinden.
Hoe dan? Vanaf je zolderkamertje?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:37 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Nee, maar het is vermaeckelijk deze sociaal incapabelen vier dagen lang te terroriseren.
Precies mijn punt. Ik ben dan ook een fervent vierder van dit verlichtingsfeest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoe dan? Vanaf je zolderkamertje?Overigens zitten de sociaal incapabelen al achter hun PC.
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
In het oosten weten ze daar ook wel raad mee
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef Lakitu het volgende:
Rot toch op met dit kuttopic en jullie kutcarnaval. Ik KOTS op jullie.
quote:YOUR RESISTANCE ONLY MAKES MY PENIS HARDER
Albergen, Tubbergen, Geesteren, Groenlo, Neede, Oldenzaal en uiteraard Bornerbroekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Een paar plaatsjes vieren het wel fanatiek.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Je hoeft toch niet uit Brabant te komen om Carnaval te vieren![]()
In het oosten weten ze daar ook wel raad mee
Ik vier het in Groenloquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Albergen, Tubbergen, Geesteren, Groenlo, Neede, Oldenzaal en uiteraard Bornerbroek
en ik mis er nu echt heel veel volgensmij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |