Wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs niet, maar de nieuwe WeekCD is best goed.
Whehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef cosmick het volgende:
Als je wat meer house had geluisterd vroeger (of nu), dan kom je tot de ontdekking dat het echt niks bijzonder is.
Sorry on_air ! binnenkort zal alles weer het oude zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:43 schreef on_air het volgende:
Ik kan er slecht mee omgaan als mensen van avatar veranderen. Dan herken ik ze niet meer.
... Hans.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef themauster het volgende:
U2Hun nieuwe album is best wel goed
mijn moeders ringtone op haar mobielquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:Linkin Park - In The End.
. Mooi de piano in de plaat
.
Dat is gaaf !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
mijn moeders ringtone op haar mobiel
Verhuis dan naar Radio Veronica...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef cosmick het volgende:
Dit is eigenlijk wel een mooi overzicht van alle muziek die ik vreselijk kut vind.
Ding hier ontvangt alleen 3FM ruisloosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verhuis dan naar Radio Veronica...
Yes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig !Editors - Smokers Outside The Hospital doors
Beetje gedoe om nietsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! Pretender van de Foo Fighters. Fantastische plaat dit. Het begin zo rustig, maar dan gaan alle remmen los. Ge-wel-dig !
[ afbeelding ]
quote:
Nee, dat kan je niet menen?! Als je dat doet bij de komende 3 platen dan begrijp ik het helemaal, maar toch niet tijdens The Stood up for love?!quote:
Vreselijk. En ik heb 't gevoel dat Live elk uur 6 keer voorbij komtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet menen?! Als je dat doet bij de komende 3 platen dan begrijp ik het helemaal, maar toch niet tijdens The Stood up for love?!We made it to the moon. But we can't make it home
Ik haat Live.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet menen?! Als je dat doet bij de komende 3 platen dan begrijp ik het helemaal, maar toch niet tijdens The Stood up for love?!We made it to the moon. But we can't make it home
Jupquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef cosmick het volgende:
Vreselijk. En ik heb 't gevoel dat Live elk uur 6 keer voorbij komt.
Duidelijkquote:
Als dat klopt, dan de hele week:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Kevin Rudolph - Let It Rock is de nieuwe 3FM Meeeeeeeee-ga-hit. Geen idee hoe ik daar nou bij kom, maar ik sluit het niet uit
Me2. Ik vind het een erg toffe plaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als dat klopt, dan de hele week:.
Veel te hoog, imo.. De plaat is veel te recent om zo hoog te staan. Maar goed dat geldt natuurlijk voor nog een aantal platen in de top 20quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Numbie het volgende:
Vind het wel een mooie plaat, maar niet top 20 van deze eeuw waardig...
Ik kende hem al best lang. Met dank aan NRK mP3quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2. Ik vind het een erg toffe plaat.
Het was toch ook een vette hit geweest in de states? In de plaat zit genoeg potentie om ook hier een vette hit te wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef Feivel1 het volgende:
Ik kende hem al best lang. Met dank aan NRK mP3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |